|
Den gyldne årgang ja-63 Golden AgeGrattis
Nytter visst ikke å spille fotball i kun 45 min hvis man skal bli seriemestre........hvis man ikke heter Rosenborg daJeg hoverer ikke...![]()
Greit med litt lange bursdagerGratulerer, så alt for sent!
Jaaaa, aaaalt gaaaaar saaaaa saaaaaakte....De blir kanskje lenger når man blir eldre? :![]()
Hehe, klassikerJaaaa, aaaalt gaaaaar saaaaa saaaaaakte....De blir kanskje lenger når man blir eldre? :![]()
Se her ja Waters på plassFredagen i Hilversum er jomfruelig. AP utgaven av bikkjeplaten er sprettet. Svarer det til forventningene? Du hildrande du! Dette var noen pekk opp fra støvete bruktplater. Faen, kan bli dyrt
Vis vedlegget 515627
En riktig god helg tilbakeFin den platen karmanaha en riktig fin helg
mvh
Hehe, det albumet har vel alltid vært på plass, men i litt ulike tapningerSe her ja Waters på plassFredagen i Hilversum er jomfruelig. AP utgaven av bikkjeplaten er sprettet. Svarer det til forventningene? Du hildrande du! Dette var noen pekk opp fra støvete bruktplater. Faen, kan bli dyrt
Vis vedlegget 515627![]()
Nå snakker vi vet du!
Noe godt i glasset nå Karmana og når snurren er på låten Its`sa Miracle ja da er det faktisk der man er når man lytter på denne ekstreme deilige skiva![]()
Ha en fantastisk R Waters`helg Karmana.
Mvh: Espen L
Har den bare på CD, men bikkja er hos naboen;D God fredag8). Blir en fin helg uten alkoholproblemer her. Rakk akkurat polet.
Næææh, trenger ikke bli så dyrt om du bare skal ha ett par plater til sekundærkildenFredagen i Hilversum er jomfruelig. AP utgaven av bikkjeplaten er sprettet. Svarer det til forventningene? Du hildrande du! Dette var noen pekk opp fra støvete bruktplater. Faen, kan bli dyrt :
Beveger meg nok sent men noenlunde stødig mot kvalitet på bekostning av kvalitetNæææh, trenger ikke bli så dyrt om du bare skal ha ett par plater til sekundærkildenFredagen i Hilversum er jomfruelig. AP utgaven av bikkjeplaten er sprettet. Svarer det til forventningene? Du hildrande du! Dette var noen pekk opp fra støvete bruktplater. Faen, kan bli dyrt :
Ha en fortreffelig aften i eget selskap.
Jomfruelig fredag i Hilversum??
ENDELIG fått deg hund.
Ellers,-hvis du er klar for å bruke penger på plater som låter bra, så kan jeg bistå med tips.
Men, da beveger vi oss bort fra "Husker du?"-modus...
God helg, hvor du enn befinner deg.![]()
AP gjør gjerne en super jobb. Jeg var hektet på APO på tidlig 2000-tall og hadde på et tidspunkt alt de hadde gitt ut, direktegraveringer inkludert.
Synes også AP sine utgivelser av eldre jazz er supre. Ett av mine favorittselskaper hva gjelder lydkvalitet.
Strålende med sånne «fun»-facts, Cash! Takker! Helt ukjent for meg, og kommer helt klart til å tenke på dette neste gang jeg hører platenAng dette med Amused to death. vi/jeg zomby og våres kjære totte var i Amiens 2016 og syklet rundt fronten fra 1WW og oppleve 100års dagen for Somme offensiven 1 Juni. totte visste selvsagt alt om Alfred Razzel og William Bill Hubbard og att B. Hubbard navn fantes på minnes veggen i Arras, vi fant navnet hans blant tusentals andre en rar følelse av sorg grep enn i øyeblikket.
Alf Razzell
Vis vedlegget 515807
Vis vedlegget 515808
Har vel ikke bare et hull, men mer av et krater når det gjelder kjennskap til gammel Aerosmith. Må få sjekket ut om det blir litt fart og spenning med denneFå fatt på Aerosmith Toys in the Attic så blir det enda mere morroa![]()