Tänkte mer som hos Plind med levande katter och rester av whiskey.
|
Hehe, gikk litt fort i svingene. Så fort at jeg ikke så katten og ikke trodde det var whisky, men en rørforsterkerTänkte mer som hos Plind med levande katter och rester av whiskey.
Med de arbeidsukene du skryter av er det nok bare tid til repeat og ingen lyttingHelt til tirsdag... I jobben jeg har nå er jeg vel ute over 50 timer i uka. Så kommer rapporter og dølle ting på pc i tillegg.. Men det er en fase for alt.. Ø har stått på repeat hele uka.. Og nå liker jeg de enda bedre.. Men jeg er nå bare en enkel kar fra bøgda...
Bestilt tur og hotell til steppene til våren? 8)
Noe dritt det der! In real life forsøker jeg å snakke ihjel en hver jævel og kjører på med tydelige skarring. Fokus er selvfølgelig alltid på meg selv. Her på HFS klarer jeg ikke å holde fullt trøkk på meg selv og egen fortreffelighet da jeg er jeg slave av den utidige innblandingen av at folk som skal skrive i tråden min. Det er noe dritt, men hva skal en stakkers selvhevdende bergenser gjøreJobbet sammen med noen vestlendinger i det siste er noen bongstyrte selvgode jævler ikke lyttende/hørende til annet enn skorrrende rrrr og iværtfall ikke til østlendinger/svenskermen noen harde arbeids jern disse karene
er vel herdede av og bo inne noen fjordtarm og att roe seg med varandra
Vad feiler deg som brøytet Bergenser Karmana? virker for meg omgjengelig![]()
Haha, point taken.Noe dritt det der...den utidige innblandingen av at folk som skal skrive i tråden min.
Når jeg tenker meg omkring så har vi ju en Bergenser i huset:-[Noe dritt det der! In real life forsøker jeg å snakke ihjel en hver jævel og kjører på med tydelige skarring. Fokus er selvfølgelig alltid på meg selv. Her på HFS klarer jeg ikke å holde fullt trøkk på meg selv og egen fortreffelighet da jeg er jeg slave av den utidige innblandingen av at folk som skal skrive i tråden min. Det er noe dritt, men hva skal en stakkers selvhevdende bergenser gjøreJobbet sammen med noen vestlendinger i det siste er noen bongstyrte selvgode jævler ikke lyttende/hørende til annet enn skorrrende rrrr og iværtfall ikke til østlendinger/svenskermen noen harde arbeids jern disse karene
![]()
Alf er en flott hund, som øyensynlig har fått det beste fra begge verdenerNår jeg tenker meg omkring så har vi ju en Bergenser i huset:-[Noe dritt det der! In real life forsøker jeg å snakke ihjel en hver jævel og kjører på med tydelige skarring. Fokus er selvfølgelig alltid på meg selv. Her på HFS klarer jeg ikke å holde fullt trøkk på meg selv og egen fortreffelighet da jeg er jeg slave av den utidige innblandingen av at folk som skal skrive i tråden min. Det er noe dritt, men hva skal en stakkers selvhevdende bergenser gjøreJobbet sammen med noen vestlendinger i det siste er noen bongstyrte selvgode jævler ikke lyttende/hørende til annet enn skorrrende rrrr og iværtfall ikke til østlendinger/svenskermen noen harde arbeids jern disse karene
![]()
Vår hund Oliver er født i tjukkeste Bergen, men det er visst en svensk far som vært der og jukket
God helg
Kaste gode gammeldagse rattkjelker er det vel bare Vestlendinger /Bergensere som kan finne på.
Tør ikke tenke på hvilke andre villfarelser som fullbyrdes.
Legger det nok ut på Finn ganske så snart.DIN kontakter er fine ting... Spørs hva en kan bruke det til. Arvet en gammel Tandberg spolebåndmaskin, tung og svær, men tror søpla kaller..
![]()
Høyttalerne?De er jo like våte som en loslitt fjøsløve (en katt i fra Bergen)
O
Ser sånn ut,se på den på gulvetHøyttalerne?De er jo like våte som en loslitt fjøsløve (en katt i fra Bergen)
O
NestenBastard?
Det er vel kun snakk om hvor mange generasjoner.
Etter at Mette Marit & Co dro på seg Labradoodle blir vel ikke norsk hundeverden det samme igjen,-.noensinne.
Luxor/Carlsson (?)
Funker de?
De er jo like våte som en loslitt fjøsløve (en katt i fra Bergen)
O
Pøh, var kun cd-spilleren som fikk en liten skvett. Ska du spelle musikk i Bergen må du/den tåle såpassHøyttalerne?De er jo like våte som en loslitt fjøsløve (en katt i fra Bergen)
O
Takker. Anlegget virker og ble brukt av min far for inntil kort tid siden.^^Ja, dette er bare å kaste!
Virker Sonabene?
Skal du selge disse, må du finne rett kjøper.
Kanskje via Carlsson Planet.
https://www.carlssonplanet.com/
Dette er da enkelt min kjære, RoDa. Strilytting er konsentrert lytting, mens nilytting er et alternativ til TV2 nyheteneHvor ligger forskjellene mellom strilytting og nilytting?
Kan sikkert si mye om oppsynet til Jan Eggum, men mannen klarer fremdeles å dra unge damer (selv synes jeg det virker litt slitsomt)Jan Eggum... Ok da, bra tekst og arrangementer. Men fysj for et oppsyn.. Sikkert noen som ville hatt den gamle radioen..![]()
Tenker Hr Eggum blir fryktelig lei seg for at HCS ikke liker oppsynet hans, og trøster seg med vakre kvinns i all desperasjonJan Eggum... Ok da, bra tekst og arrangementer. Men fysj for et oppsyn.. Sikkert noen som ville hatt den gamle radioen..![]()
Unge tanketomme kan melankolikeren Eggum få ha i fred..Tenker Hr Eggum blir fryktelig lei seg for at HCS ikke liker oppsynet hans, og trøster seg med vakre kvinns i all desperasjonJan Eggum... Ok da, bra tekst og arrangementer. Men fysj for et oppsyn.. Sikkert noen som ville hatt den gamle radioen..![]()
![]()
Ja Eggum er rimlig "besk" i utseendet,lite ved den karen jeg liker gittJan Eggum... Ok da, bra tekst og arrangementer. Men fysj for et oppsyn.. Sikkert noen som ville hatt den gamle radioen..![]()
Unge tanketomme kan melankolikeren Eggum få ha i fred..Tenker Hr Eggum blir fryktelig lei seg for at HCS ikke liker oppsynet hans, og trøster seg med vakre kvinns i all desperasjonJan Eggum... Ok da, bra tekst og arrangementer. Men fysj for et oppsyn.. Sikkert noen som ville hatt den gamle radioen..![]()
![]()
![]()
Husk at undertegnede er den eneste som kan sjikaneres på utseende i denne trådenJa Eggum er rimlig "besk" i utseendet,lite ved den karen jeg liker gittJan Eggum... Ok da, bra tekst og arrangementer. Men fysj for et oppsyn.. Sikkert noen som ville hatt den gamle radioen..![]()
O
Nei, har googlet litt jeg ogsåTelefunken ECH 81-røret er muligens en dobbelttriode a la 12 AX 7.
mvh
Edit: Nei, det er det ikke. Google is your friend: World Tube Company: ECH81 / 6AJ8 Tube ( NEW ) Telefunken ~ Reissue
Du får ta de med til Lasse neste år, han har rør tester. Så selger du de og kjøper den bilen kona fortjener... ;D
Det er bare hun som har god smak... Du er jo egentlig ikke interessert i bil, kan tyde på det når den autofile gleden består av en pakkis-mustang..Du får ta de med til Lasse neste år, han har rør tester. Så selger du de og kjøper den bilen kona fortjener... ;D
Kjekt å vite! Har et lite ekornlager med rør jeg har gått surr ift tilstand og hva som er hva![]()
Hvilken bil kona fortjener er et minefelt, og hva hun har lyst på er skremmende![]()