Hehe, ja kanskje det Fikk du i det hele tatt brukt den før du sendte den videre da Hvis den går videre er det nok første skritt på veien mot å bli en plug and play Rega mann. Finnes verre skjebner enn det (selv om noen her inne nok beg to differ)
ANM var innom å justerte den.. Med litt selvinnsikt skjønte jeg at hverken tålmodighet eller evner var samfallende med eierskap. Såklart, dette er en klassisk arm, så ser eieglede. Utover det... Not so much
har kommet til tretusennihundreogsyvogtredve nå, og kvalt masse flaue ordspill som går på størrelse, form og farge underveis.
tror jeg gir meg før det går helt galt.
har kommet til tretusennihundreogsyvogtredve nå, og kvalt masse flaue ordspill som går på størrelse, form og farge underveis.
tror jeg gir meg før det går helt galt.
Hadde vel selv talt for harde livet hvis jeg så det samme i en annen tråd. Godt dere teller, så slipper jeg å merke tråden, Parantal Advisory, Explicit Content
Jeg skjønner at armen blir solgt. Det var et lite hint fra oss i beste mening.
Rack og plasseringer kommer og går. Dynavector 505 består. Armlift er nok greit å ha, men du er vel edru av og til?
Disse armene vil bare bli vanskeligere å få tak i og dyrere med tida. Hvis man satser på vinyl som kilde beholder man en slik arm.
Hvis man attpåtil har en spiller som tar flere armer (som du har) er det temmelig uklokt å kvitte seg med den, for ikke å si dumt . (jeg sa det DUMT)
Rack og plasseringer kommer og går. Dynavector 505 består. Armlift er nok greit å ha, men du er vel edru av og til?
Disse armene vil bare bli vanskeligere å få tak i og dyrere med tida. Hvis man satser på vinyl som kilde beholder man en slik arm.
Hvis man attpåtil har en spiller som tar flere armer (som du har) er det temmelig uklokt å kvitte seg med den, for ikke å si dumt . (jeg sa det DUMT)
Hehe, vi satser på at det blir mye babeling den dagen Hardnakkede rykter vil ha det til at jeg skal være prøveklut for monteringen på Odden. Vi lever vel begge så da får vi se
Lykke til med Toillungan i kveld (uttalelsen bør leses med en viss ironisk distanse)
Ironi kan jo noen ganger være vanskelig og forstå. To omganger som føreste omgangen, hadde nok gjort susen. Men, men. VI får nok nye muligheter, jeg antar det blir mer skralt med andre.
Bare fint om du er prøveklut og sender ut rapportering av førsteinntrykk mm. Vi får håpe forsendelse går i orden. Er du av typen som filmer når levering skjer, og åpning av esker (antar det ikke er tre esker for disse) skjer?
Mvh
JMK
Hehe, vi satser på at det blir mye babeling den dagen Hardnakkede rykter vil ha det til at jeg skal være prøveklut for monteringen på Odden. Vi lever vel begge så da får vi se
Lykke til med Toillungan i kveld (uttalelsen bør leses med en viss ironisk distanse)
Ironi kan jo noen ganger være vanskelig og forstå. To omganger som føreste omgangen, hadde nok gjort susen. Men, men. VI får nok nye muligheter, jeg antar det blir mer skralt med andre.
Bare fint om du er prøveklut og sender ut rapportering av førsteinntrykk mm. Vi får håpe forsendelse går i orden. Er du av typen som filmer når levering skjer, og åpning av esker (antar det ikke er tre esker for disse) skjer?
Mvh
JMK
Vinyldoktoren og jeg har en avtale neste onsdag. Da blir det testing.........ja hvis det da ikke kommer noen og drysser så mye mammon over meg at jeg ikke klarer å si nei
Faren med sprit og leveren har jeg aldri skjønt. Du øker da vel bare holdbarheten hvis du legger noe på sprit
nye ht i drotningsvik blir et av høstens desiderte høydepunkter.
bruk god tid på utpakkingen.
la oss sutte på karamellen så lenge som mulig.
legg ut et og et bilde av gangen.
enhver isoporbit må med.
la det gå en uke mellom hvert bilde.
nye ht i drotningsvik blir en av høstens desiderte høydepunkter.
bruk god tid på utpakkingen.
la oss sutte på karamellen så lenge som mulig.
legg ut et og et bilde av gangen.
enhver isoporbit må med.
la det gå en uke mellom hvert bilde.
Kjedelig kveld! Lyn og torden så anlegget er avslått. Vurderer å ta et glass hvitvin med kona for å følge Tønnes råd om en hvit dag, men synes egentlig hvitvin er kjedelig
Ellers har det vært en bra ettermiddag, foruten at det for tiden er anleggsvirksomhet tett innpå huset vårt og mye bråk. Ved siden av parkeringen vår er det et skikkelig villniss med busker som er over to meter høye. Dette har irritert kona, og etter manglende respons fra meg fant hun ut at anleggsvirksomheten ved siden av kanskje kunne være løsningen. Derfor tok hun turen bort og spurte om de kunne ta en tur med gravemaskinen og om de hadde litt stein å dekke jorden med etterpå. Det ordnet seg. Luking blir aldri det samme etter at jeg har sett denne gravemaskinen i aksjon
Jeg hadde også gravemaskin på besøk, men den grov bare bort jorden bak holdemuren på oppsiden av huset. Nå har jeg hatt noen kjempedager med å blande betong foran huset, og så bære betongen i bøtter oppoverbakke og dumpe den bak den sprukne holdemuren.
Da er det bare å klargjøre for en kveld med Nick Cave
Blir min fjerde konsert i Bergen med mannen. Han begynner snart å bli norgesvenn som Bonnie Tyler, Boney M, Smokey, Nazareth og andre som hanker inn matbilletten rundt om i distriktet. Bare et spørsmål om tid før Nick Cave lager versjoner av sangene sine, som man kan danse swing etter, og holder dobbeltkonserter på samfunnshus rundt i det ganske land
Tja, han er ikke skikkelig akseptert som vaskekte norgesvenn før dansebandene her på røysa lager covere av låtene hans. Dessuten er opptredener på dans(k)ebåten obligatorisk påkrevet!
Kjedelig kveld! Lyn og torden så anlegget er avslått. Vurderer å ta et glass hvitvin med kona for å følge Tønnes råd om en hvit dag, men synes egentlig hvitvin er kjedelig
Ellers har det vært en bra ettermiddag, foruten at det for tiden er anleggsvirksomhet tett innpå huset vårt og mye bråk. Ved siden av parkeringen vår er det et skikkelig villniss med busker som er over to meter høye. Dette har irritert kona, og etter manglende respons fra meg fant hun ut at anleggsvirksomheten ved siden av kanskje kunne være løsningen. Derfor tok hun turen bort og spurte om de kunne ta en tur med gravemaskinen og om de hadde litt stein å dekke jorden med etterpå. Det ordnet seg. Luking blir aldri det samme etter at jeg har sett denne gravemaskinen i aksjon
Villnisset var selvfølgelig artsbestemt på forhånd slik at Lærdal entr. AS viste hvor "godsakene" skulle deponeres etter på?
Vi sprer ikke om oss med svartliste arter, gjør vi vel?
Ubesluttsomme folk, det er verste sort. En kar ble glad da nick Cave skulle komme til Bergen igjen. Fyren fikk ikke ut fingen og konserten ble kjapt utsolgt. I dag er han desperat på Finn på leit etter billett til konserten . Den karen, det er meg det. Kos deg på Nick Cave.
Tja, han er ikke skikkelig akseptert som vaskekte norgesvenn før dansebandene her på røysa lager covere av låtene hans. Dessuten er opptredener på dans(k)ebåten obligatorisk påkrevet!
Han hadde visst planer om å holde på frem til han skiftet de sedvanlige dressene til furudress (satser på at det ikke blir en mellomstasjon i lusekofte ). Heldigvis har han såpass integritet og mammon i banken at han forhåpentligvis aldri trenger å prostituere seg kunstnerisk for en matbillett
Villnisset var selvfølgelig artsbestemt på forhånd slik at Lærdal entr. AS viste hvor "godsakene" skulle deponeres etter på?
Vi sprer ikke om oss med svartliste arter, gjør vi vel?
Selvfølgelig! Er overbevist om at en av de to som gjorde jobben var en erfaren botaniker, og at de umiddelbart kjørt til BIR og deponerte det som spesialavfall
Ubesluttsomme folk, det er verste sort. En kar ble glad da nick Cave skulle komme til Bergen igjen. Fyren fikk ikke ut fingen og konserten ble kjapt utsolgt. I dag er han desperat på Finn på leit etter billett til konserten . Den karen, det er meg det. Kos deg på Nick Cave.
Fikk heller ikke billett da de ble lagt ut (selv om kona trykket febrilsk på pcen da billettsalget startet). Ordnet seg likevel med gode plasser et par dager før konserten Ble det konsert på deg?
Fikk heller ikke billett da de ble lagt ut (selv om kona trykket febrilsk på pcen da billettsalget startet). Ordnet seg likevel med gode plasser et par dager før konserten Ble det konsert på deg?
Nei, dessverre. Hadde jeg lagt inn litt mere innsats tidligere, så hadde det sikkert vært mulig å få en billett. Å være desperat en dag før hjelper lite. Trøsten er at det kommer nok flere muligheter med den karen. Håper han leverte
Gjensyn i går med Nick Cave i Grieghallen. Det er vel rundt 20 år siden kona og jeg så ham sist på samme sted. Virket som vi husket det bedre enn ham, selv om han holdt to ekstrakonserter den gangen
Hvordan var greia i går da? Spennende konsept med mannen bak et flygel, kombinert med ufiltrerte spørsmål fra salen. Utsolgt overalt hvor han har holdt og holder dette konseptet, inkludert tildels panegyriske omtaler etter at han gjorde samme greien i Operahuset for noen måneder siden. Utganspunktet var at både kona og jeg er store fan av musikken til NC, og har vært på mange konserter med mannen tidligere.
Hvordan opplevde vi musikken. Tildels kjedelig og uinspirert med hederlige unntak som eksempelvis Stagger Lee. Samme hvor bra mannen er, alene med et flygel ender det meste opp for likt og blir etter hvert tildels kjedelig. Hadde litt av samme følelse for 20 år siden, men da var han yngre, hadde mer trøkk noe som sikkert hadde med at han var i en annen livsfase. Nå ble det litt sviskete, selv om låtene er aldri så bra. Det blir også tildels patetisk når han skal spille på forslag fra salen. Flesteparten av forslagene avslo han av forskjellige grunner. Jeg opplevde derfor dette som en tildels velregissert spilleliste med et par unntak. Kommer nok til å få med meg flere konserter med mannen, men gidder ikke uten at han tar med The Bad Seeds.
Hva skal jeg si om konversasjonene med NC. Jeg er litt ambivalent. Mye kåte, ukritiske, rødvinsmarinerte kvinner og halvfulle mannfolk. Kona og jeg var mest interessert i bakgrunnen og hva han selv la i sangene, og selvfølgelig bli litt mer kjent med mannen bak musikken. Fikk vel dette til en viss grad tilfredsstilt, men synes det ble i overkant. Jeg synes videre han fremsto som pompøs og hans kunstneriske selvbilde var på høyde med Rådhuset i Bergen. Hva Nick Cave tenker høyt om narkotikapolitikk, psykiatri, Israel og lignende, kunne ikke interessert meg mindre. Burde egentlig ikke være så kritisk, spesielt siden jeg ikke selv forsøkte å stille spørsmål, men likevel, jeg ble ikke veldig imponert eller noe særlig klokere.
Ikke videre overraskende etter ovennevnte oppgulp så var ikke kona eller jeg veldig imponert over «konserten». I bilen hjemover var vi begge sikker på at terningkast seks ville bli trillet i avisene, og visst vi ikke hadde vært tilstede, ville vi irritert oss over hva vi hadde gått glipp. Både BT og BA gav i dag terningkast seks. Fjas, men anmelderne hadde vel bestemt seg på forhånd. Hilsen halvgammel og surmaget Bergenser
kjipt.
han leverte en fantastisk konsert i oslo for et par år siden.
overgikk til og med roskilde på nittitallet.
musikere er best når de holder kjeft mellom sangene.
kåte, rødvinsmarinerte kvinnfolk er dog ikke nødvendigvis et minus.
En morsom og ærlig konsertanmeldelse dette Karmana - selv liker jeg Boatmans Call og de litt sviskede sangene hans og hadde sikkert trivdes litt bedre enn hardcore- Cave fans.
Enig med deg i at en del av spørsmålene var rare, og både jeg og og fruen satt og himlet med øynene til tider. Men når man inviterer publikum til å delta, så får man mye rart. Men jeg syntes Cave gjorde det beste ut av det. Til tross for både tåpelige og til dels uforståelige publikummere. Når det kommer til musikken så får vi være enige om å være uenige. Men så var dette min første Cave konsert da
kjipt.
han leverte en fantastisk konsert i oslo for et par år siden.
overgikk til og med roskilde på nittitallet.
musikere er best når de holder kjeft mellom sangene.
kåte, rødvinsmarinerte kvinnfolk er dog ikke nødvendigvis et minus.
En morsom og ærlig konsertanmeldelse dette Karmana - selv liker jeg Boatmans Call og de litt sviskede sangene hans og hadde sikkert trivdes litt bedre enn hardcore- Cave fans.
Sikkert litt spissformulert på trykk, Final, men fikk ikke samme ukritiske beundring for denne greien som de fleste andre journalister virker å ha fått. Jeg liker selv Boatmans Call og de fleste av de andre «sviskene», men det er kraftig forskjell på å høre dem med The Bad Seeds i ryggen versus et enslig flygel.
Våre veier har nok da krysset på 90-tallet, rama, enten foran orange scene eller et par år senere i det grønne teltet (eller var det det blå). Det beste var nok likevel de to konsertene med mannen på Bergenfest. For to år siden var det magisk, men den før det er innafor top tre av mine konsertopplevelser. Rødvinsmarinerte damer har helt klart sine fortrinn, likevel ikke helt det samme når man har kona i lanken, men atskillig verre; høres ut som en hjernevasket sekt som snakker til sin hjemvendte guru
Enig med deg i at en del av spørsmålene var rare, og både jeg og og fruen satt og himlet med øynene til tider. Men når man inviterer publikum til å delta, så får man mye rart. Men jeg syntes Cave gjorde det beste ut av det. Til tross for både tåpelige og til dels uforståelige publikummere. Når det kommer til musikken så får vi være enige om å være uenige. Men så var dette min første Cave konsert da
Anmeldelsen min av musikken er nok litt blasert (og eplekjekk), og litt av grunnen er at jeg opplever at anmeldelsene av mannens konserter tenderer mot å bli mer og mer ukritisk. Musikken til Nick Cave kan for meg aldri bli dårlig, men sammenlignet med et rockeshow med The Bad Seeds var dette for meg litt småtraurige greier.
Da har Tannoyene forlatt Drotningsvik, og startet reisen mot ny eier ett fylke nordover. Greit til en forandring å kunne sjaue på høyttalere med håndterbar vekt og størrelse. Nå slipper jeg å ende opp med tre par høyttalere i stuen når Babel kommer
Småtassene fra SA er jeg blitt så glad i at jeg nok beholder dem så lenge jeg er eier av en sub