|
Makan!Hehe, kommer gjerne innom og leter etter bassen hos deg.Isedenfor å stå med hånden langt inne i aslet på en ku gjennom karrieren, skulle du helt klart bedrevet skjønnhetsoperasjoner på dyrene i Fjellsiden eller på Tveiterås. Det er ikke bra å tenke på at jeg er tråklet sammen i fart av en polakk på Voss Sykehus, mens alle dyrene i distriktet går rundt med nette korsstingSelv jeg skulle ha tråklet bedre enn det der.
mvh![]()
Jeg har jo ganske grisete tanker, så du får ta med deg dyrlegekofferten og ta stingene mine i neste uke, og samtidig høre om Babell nå klarer å lokke frem litt tyngre basstromme på Kyrie![]()
Bare gi en lyd.
Mhp. trekking av sting, synes jeg at feltskjæren skal få gjøre det selv. Jeg har relativt høy toleranse for ubehageligheter, men den avbildete labben innbyr ikke til nærmere bekjentskap.
Mvh
Jepp, vi beveger oss videre. Er i hvert fall ny side på min iPad.kan ikke noen poste som et uvær i denne tråden slik at vi kommer over på neste side og slipper å se det bildet igjen.
og ikke quote, vær så snill.
hilsen sart kjerring.
Dersom han snakket Svensk kan det hende han lytter til musikken sin fra et Naimanlegg............ jeg er tråklet sammen i fart av en polakk på Voss Sykehus.........Selv jeg skulle ha tråklet bedre enn det der.
mvh
O' store O, her vranglærer du om hvem av oss som vranglærerDet der er vranglære gutt,venstre foten skal ikke under noen omstendigheter brukes på automatgear kjøringAltså - enhver rutinert automatgearsjåfør bruker venstrepoten på bremsen, uavhengig av sømtype - også feltskjærersøm 8)
O
Vi kjører påkan ikke noen poste som et uvær i denne tråden slik at vi kommer over på neste side og slipper å se det bildet igjen.
hilsen sart kjerring.
Var ikke mye lumsk den stemmeprakten der! Ikke vanskelig å skjønne at den slår an i KirkenærVi kjører på???????????????????????? Men om hundrede aar er allting glemt????????????kan ikke noen poste som et uvær i denne tråden slik at vi kommer over på neste side og slipper å se det bildet igjen.
hilsen sart kjerring.
?????? gismo
Hadde såpass fokus på andre ting at jeg ikke fikk det med meg. Samme som skal operere meg om noen uker. Skal sjekke om han snakker svensk. Alltid greit med et par brownie poeng hos kirurgenDersom han snakket Svensk kan det hende han lytter til musikken sin fra et Naimanlegg............ jeg er tråklet sammen i fart av en polakk på Voss Sykehus.........Selv jeg skulle ha tråklet bedre enn det der.
mvh![]()
Lateralus eller 10 000 daysHar du tråklet selv...?
Ser det snakkes mye om Tool, om jeg skal gi de en sjans i helgen - hvilket album bør jeg teste..?
Jeg blir ikke mer frisk av at du er sykere enn meg100 mil i hi fi’ns tjeneste er da ikke noehar kjørt tur retur til Danmark ved tysker grensa for å plukke opp litt sansui
O
og jeg lurte med meg kjæresten (nå kona) på kjøretur til tyskland for å hente høyttalere:
https://www.hifisentralen.no/forume...-rlighetserkla-ring-til-alle-audiofile-3.html
forøvrig, ser man på kjøreaktiviteten til jorwed, så tror jeg vi andre er best tjent med å holde kjeft, fylle tanken, gomle på driver dog’en og kjøre videre i stillhet.
Føler meg friskere og friskere, om enn litt småsvimmel etter 17 timer på fartenHyggelig å reise rundt å hilse på folk da...utvide horizonten litt![]()
Forstålig nokog jeg lurte med meg kjæresten (nå kona) på kjøretur til tyskland for å hente høyttalere:
https://www.hifisentralen.no/forume...-rlighetserkla-ring-til-alle-audiofile-3.htmlforøvrig, ser man på kjøreaktiviteten til jorwed, så tror jeg vi andre er best tjent med å holde kjeft, fylle tanken, gomle på driver dog’en og kjøre videre i stillhet.Føler meg friskere og friskere, om enn litt småsvimmel etter 17 timer på fartenHyggelig å reise rundt å hilse på folk da...utvide horizonten litt![]()
![]()
Siden jeg nå allerede er i gang med å trafikktøffe meg kaster jeg ut ytterligere et rutinert gullkorn:Føler meg friskere og friskere, om enn litt småsvimmel etter 17 timer på farten![]()
Respekt!Hva feiler det meg når jeg kjører til Oslo via Hemsedalsfjell og tilbake samme dag over Hardangervidden i drittvær, bare for å hente en platespillerDet finnes helt sikkert en diagnose for slikt
Jaja, godt å være ferdig med turen
Føler et krus whisky for å lande er vel fortjent![]()
Vis vedlegget 556420
Pakket opp fikk jeg gjort, men å begynne lett omtåket å sette opp greiene på natten......notJaja, stakkar mann... Se å pakk opp nå.....
Hehe, muggen og muggen, jeg er ikke den som skal mene for mye om kvalitet og de ulike prinsippene på platespillereGrattis!
Spennende å høre om RP10 er verdt den strabasiøse innsatsen.
Husker du ble litt muggen da jeg mente at gamleriggen - som burde være god i seg selv - ikke var på høyde med resten av oppsettet. Kanskje den var på høyde likevel, og RP10 blir en veritabel nedtur![]()
Nei du har sikkert rett. Er vel bare mer hassle når armen(e) monteres første gangen. Alternativt, min lokale vinyldoktor har lurt megDu må ha lykke til. Tipper det blir bra.
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor det skal være enklere å skifte PU på en regaarm enn feks en Jelco m/avtagbart headshell. Har ikke erfaring med akkurat denne rega-arma, men syntes det var en god enklere å håndtere PUene da jeg fikk armer med avtagbare headshell. Enn feks en regab B302 eller hva den het. Så jeg får nok pent følge med her og bli opplyst.![]()
God helg karmana, kos deg foran alteret
mvh
aha, Rega-PU også ja, da blir fort saken bedre, ja. Trodde det var snakk om en dyna-103.Nei du har sikkert rett. Er vel bare mer hassle når armen(e) monteres første gangen. Alternativt, min lokale vinyldoktor har lurt megDu må ha lykke til. Tipper det blir bra.
Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvorfor det skal være enklere å skifte PU på en regaarm enn feks en Jelco m/avtagbart headshell. Har ikke erfaring med akkurat denne rega-arma, men syntes det var en god enklere å håndtere PUene da jeg fikk armer med avtagbare headshell. Enn feks en regab B302 eller hva den het. Så jeg får nok pent følge med her og bli opplyst.![]()
På den annen side. Rega arm med fast headshell med Rega PU, som festes med tre skruer i trekant, kan vanskelig gjøres lettere (om enn sikkert bedre)
![]()
Jeg vet jo at du er skvær gær`n, og en aldeles framifrå og likandes kar.Hva feiler det meg når jeg kjører til Oslo via Hemsedalsfjell og tilbake samme dag over Hardangervidden i drittvær, bare for å hente en platespillerDet finnes helt sikkert en diagnose for slikt
Jaja, godt å være ferdig med turen
Føler et krus whisky for å lande er vel fortjent![]()
Vis vedlegget 556420
Har blitt litt greier den siste tiden, ja. Satser på å sitte rolig i båten en god stund fremoverI denne tråden må man tydeligvis følge med. Det er jo rett før Evo føler seg truet
Og hvem kunne vel trodd at streamingentusiasten Karmana noen gang skulle trosse livstruende skader, fjelloverganger og uvær for å kjøpe seg en ny gramofon![]()
Glasset heves i respekt, og man ønsker herren velkommen til Regaklubben.
Hehe, takker Plix! Ser ut som P6en har et assortert utvalg av musikk å leke seg med