Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    For noen sider siden så snakket du om en amp som ville
    passet til Babell, jeg trur jeg fant en nå??????????????????????????????

Vis vedlegget 559547

Ville passet gjeldende både lydsignatur og design????????????

gismo
    Hehe, jeg har mer enn en gang vurdert hjertebarnet ditt som en kandidat i stuen. Denne gangen er den nok uaktuell. Ren transistor skal byttes i ren transistor :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Her i Klokkerskogen holder far på med julegave innkjøp til seg selv i et rasende tempo. Hva er nytt :rolleyes:

Vis vedlegget 559546

Så måtte man jo prøve en av disse Saturn ringene til platetallerken som simpelthen lover å lime vinylskiva fast sammen med Slukets senterclamp.

Vis vedlegget 559545

Det å sette ekvipasjen på så nær arm og nålefane med stift krever ro og konsentrasjon.
    Når man i tillegg plutselig kun bare har igjen 5 mm av innføringssporet, og stiften kommer farlig nær ringens innerkant ved nedsenkning, da klassifiseres øvelsen som må utføres alkoholfri. Ble det noe bedre lydgjengivelse da? Joda :rolleyes:

Jeg bestilte RSRC ringen direkte fra Sound Foundation i India, så den er CNC frest etter Firebirden sin tallerken og avstand til Kuzma armens base. Utrolig hyggelig, ryddig og seriøs herremann i andre enden. VPI tar i følge ham 1100 dollar for ringen. Jeg betalte 400 dollar for min spesiallagede tungvekter :cool: Den kom innpakket skikkelig nok til å tåle en tur gjennom midtøsten.
    Bøse saker på Klavstadhaugen, men så er jo eieren også en småkraftig plugg :D Slitan! Må ikke gjøre alt så vanskelig nå at du ikke kan drikke Armagnac når du snurrer plater :)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.643
    Torget vurderinger
    23
    Du får komme deg inn i kroppen igjen - ingen ironi! Ironisk nok. Helsike som det snør her nå..

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.088
    Her i Klokkerskogen holder far på med julegave innkjøp til seg selv i et rasende tempo. Hva er nytt :rolleyes:

Vis vedlegget 559546

Så måtte man jo prøve en av disse Saturn ringene til platetallerken som simpelthen lover å lime vinylskiva fast sammen med Slukets senterclamp.

Vis vedlegget 559545

Det å sette ekvipasjen på så nær arm og nålefane med stift krever ro og konsentrasjon.
    Når man i tillegg plutselig kun bare har igjen 5 mm av innføringssporet, og stiften kommer farlig nær ringens innerkant ved nedsenkning, da klassifiseres øvelsen som må utføres alkoholfri. Ble det noe bedre lydgjengivelse da? Joda :rolleyes:

Jeg bestilte RSRC ringen direkte fra Sound Foundation i India, så den er CNC frest etter Firebirden sin tallerken og avstand til Kuzma armens base. Utrolig hyggelig, ryddig og seriøs herremann i andre enden. VPI tar i følge ham 1100 dollar for ringen. Jeg betalte 400 dollar for min spesiallagede tungvekter :cool: Den kom innpakket skikkelig nok til å tåle en tur gjennom midtøsten.
    Bøse saker på Klavstadhaugen, men så er jo eieren også en småkraftig plugg :D Slitan! Må ikke gjøre alt så vanskelig nå at du ikke kan drikke Armagnac når du snurrer plater :)
    Når man kommer over i armagnac modus dropper man bare den manuelle platetallerken ringen vet du.
    Jeg gidder ikke tre den på hele tiden :rolleyes:

Forøvrig kreves det en hvis tykkelse på vinylskiva for at ting skal sitte. Er plata i flatbrød kategorien fra tidlig 80-tallet presser tydeligvis den ytre ringen vinylen opp noen mikrometer sånn ca 2/3 vei inn mot Sluk clampen. Dette resulterer i dårlig sporing og høres veldig tydelig pga dårlig signal i høyre kanal eller rett og slett tilløp til hakk.
    Tar jeg av ringen så avspilles plata normalt hvis den ikke er veldig slitt. Til min forskrekkelse oppdaget jeg at dette var tilfelle med den første skiva til The Blue Nile utgitt på Linn Records. Det er noe hele tiden :p Men man lærer jo mens man leker.

Det morsomme er jo når en god pressing med litt gods kommer på, gjerne en gammel kjenning, så er det ikke tvil om økt klarhet, ørlite bedre skille mellom makro og mikro dynamikk, sarte små detaljer fra bjeller (ikke mine) har litt mer luft omkring seg og klinger bedre ut, vokal gjengivelse er tydeligere og bassen er mer definert og det lille kneppet strammere med en knivsodd mer slam. Her må lyttes mer til kjent musikk med og uten Saturn ring før noen endelig dom faller.

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 559546

Vis vedlegget 559545

Når man kommer over i armagnac modus dropper man bare den manuelle platetallerken ringen vet du.

Forøvrig kreves det en hvis tykkelse på vinylskiva for at ting skal sitte. Er plata i flatbrød kategorien fra tidlig 80-tallet presser tydeligvis den ytre ringen vinylen opp noen mikrometer sånn ca 2/3 vei inn mot Sluk clampen. Dette resulterer i dårlig sporing og høres veldig tydelig pga dårlig signal i høyre kanal eller rett og slett tilløp til hakk.
    Tar jeg av ringen så avspilles plata normalt hvis den ikke er veldig slitt. Noe oppdaget at min kjære første skive fra The Blue Nile utgitt på Linn Records. Det er noe hele tiden :p
    Men man lærer jo mens man leker.
    Det morsomme er jo når en god pressing med litt gods kommer på, gjerne en gammel kjenning, så er det ikke tvil om økt klarhet, ørlite bedre skille mellom makro og mikro dynamikk, sarte små detaljer fra bjeller (ikke mine) har litt mer luft omkring seg og klinger bedre ut, vokal gjengivelse er tydeligere og bassen er mer definert og det lille kneppet strammere med en knivsodd mer slam. Her må lyttes mer til kjent musikk med og uten Saturn ring før noen endelig dom faller.
    Ja, vinyl og sterk fransk vin er en dårlig kombinasjon :)

Synes å være en ideell tweak det der. Forbedring samtidig som det er litt utfordringer å bruke tid på. Man lærer mens man leker, skriver du. God oppsummer på en hobby :)

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Du får komme deg inn i kroppen igjen - ingen ironi! Ironisk nok. Helsike som det snør her nå..
    Tøffe tak for puslete Oslo folk.. ;)

https://www.tungt.no/transportmagasinet/nesten-tre-centimeter-sno-i-oslo-6845486
    Føret er som den er, og det er ikke sånn at man har kontroll over hva andre foretar seg. Snakker av erfaring da et vogntog kom over på min side. Ikke alle er like harde og gode bak rattet som deg, HCS:(.
    Frister heller ikke å kjøre rundt med utstyr til mange titalls tusen kr i bilen. Da kan en sleng på bilen være nok til kjipe konsekvenser.
    Med mindre det er noe ekstremt viktig - sorry at det ikke ble tur til deg i dag - så lar jeg bilen stå og heller bruke tid med familien :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

https://www.tungt.no/transportmagasinet/nesten-tre-centimeter-sno-i-oslo-6845486
    Føret er som den er, og det er ikke sånn at man har kontroll over hva andre foretar seg. Snakker av erfaring da et vogntog kom over på min side. Ikke alle er like harde og gode bak rattet som deg, HCS:(.
    Frister heller ikke å kjøre rundt med utstyr til mange titalls tusen kr i bilen. Da kan en sleng på bilen være nok til kjipe konsekvenser.
    Med mindre det er noe ekstremt viktig - sorry at det ikke ble tur til deg i dag - så lar jeg bilen stå og heller bruke tid med familien :)
    Få som har bedre grunn enn deg til å ikke sette seg i bilen når føret er dårlig!

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.915
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7

Få som har bedre grunn enn deg til å ikke sette seg i bilen når føret er dårlig!
    Takk for støtten, Karmis :)
    Som sagt, at andre kjører/oppfører seg som donkeys, kan være nok til at det rammer deg (så kan du selv være så forsiktig og god sjåfør du bare orker). Og vi ser mange som har store, raske, sterke, flotte biler, SUV, 4WD osv, oppstappet av gadgets som gjør at de har overdrevent tro på egne ferdigheter.
    Ikke ulik innen hifi: folk tror gjerne at de har peiling og super hørsel bare fordi de har kastet masse penger på anlegget.:rolleyes:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da ligger man til lading med litt Tattenhom på TVen før kveld og fest :)

Var innom byen i dag og fikk hanket med meg den siste til Mester Cave på vinyl. Da er igjen samlingen komplett, hva gjelder studioalbumene hans med The Bad Seeds. Hører med i et møblert hjem :)

Platen fikk lunkne kritikker i Tiggerstad-pressen. Selv synes jeg det er et veldig bra album. Nedpå, stemningsfullt med en deilig tilstedeværelse av hovedpersonen. Platene fra mannen har ujevn kvalitet hva gjelder innspillingskvalitet. Dette gjelder heldigvis ikke denne platen. Endel overflate rusk og rask på den, så den skal etter hvert få en vask, men selv uten låt den knallbra på Regaen min :)

31F79BCF-E7B8-48E5-BE5D-F17A0411399E.jpg

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.204
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    passet til Babell, jeg trur jeg fant en n�����������������������������

Vis vedlegget 559547

Ville passet gjeldende både lydsignatur og design������������

gismo
    Hehe, jeg har mer enn en gang vurdert hjertebarnet ditt som en kandidat i stuen. Denne gangen er den nok uaktuell. Ren transistor skal byttes i ren transistor :)
    Er da maaange transistorer her da, se bare på de 8 sorte skorsteinene😎😂
    Er jo bare 4 bittesmå rør der😉😄

gismo

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.381
    Da ligger man til lading med litt Tattenhom på TVen før kveld og fest

Var innom byen i dag og fikk hanket med meg den siste til Mester Cave på vinyl. Da er igjen samlingen komplett, hva gjelder studioalbumene hans med The Bad Seeds. Hører med i et møblert hjem

Platen fikk lunkne kritikker i Tiggerstad-pressen. Selv synes jeg det er et veldig bra album. Nedpå, stemningsfullt med en deilig tilstedeværelse av hovedpersonen. Platene fra mannen har ujevn kvalitet hva gjelder innspillingskvalitet. Dette gjelder heldigvis ikke denne platen. Endel overflate rusk og rask på den, så den skal etter hvert få en vask, men selv uten låt den knallbra på Regaen min
    Erklærer meg lett rystet over den sendrektighet og lettere unnasluntring som her bringes til torgs.
    Platen ble tross alt kjøpt inn i går - på utgivelsesdato. Vasket før avspilling - naturligvis.
    Side D er så langt avspilt mest - hvor både bass og falsett sitter bra. Synes det er godlyd og intelligens, skjønnhet, sorg og omtanke i en god blanding.
    Mvh
    JMK

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 559547

gismo
    Er da maaange transistorer her da, se bare på de 8 sorte skorsteinene????????????
    Er jo bare 4 bittesmå rør der????????????

gismo
    Dagens quiz til Kirkenær. Finn fire feil :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da ligger man til lading med litt Tattenhom på TVen før kveld og fest

Var innom byen i dag og fikk hanket med meg den siste til Mester Cave på vinyl. Da er igjen samlingen komplett, hva gjelder studioalbumene hans med The Bad Seeds. Hører med i et møblert hjem

Platen fikk lunkne kritikker i Tiggerstad-pressen. Selv synes jeg det er et veldig bra album. Nedpå, stemningsfullt med en deilig tilstedeværelse av hovedpersonen. Platene fra mannen har ujevn kvalitet hva gjelder innspillingskvalitet. Dette gjelder heldigvis ikke denne platen. Endel overflate rusk og rask på den, så den skal etter hvert få en vask, men selv uten låt den knallbra på Regaen min
    Erklærer meg lett rystet over den sendrektighet og lettere unnasluntring som her bringes til torgs.
    Platen ble tross alt kjøpt inn i går - på utgivelsesdato. Vasket før avspilling - naturligvis.
    Side D er så langt avspilt mest - hvor både bass og falsett sitter bra. Synes det er godlyd og intelligens, skjønnhet, sorg og omtanke i en god blanding.
    Mvh
    JMK
    Ikke bare har vi samme gode smak på høyttalere, det gjelder visst også musikk ;) Bøyer meg ydmykt over min sendrektighet og lover å forbedre meg til neste gang mannen gir ut plate ;) Det eneste vi her kan være litt uenig om er det med falsett. Jeg varierer mellom å synes det låter riktig så bra til at jeg tenker, Nick Cave med falsett, what the f.....:)

WayAhead

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Antall liker
    3.443
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0

Vis vedlegget 559546

Vis vedlegget 559545

Tar jeg av ringen så avspilles plata normalt hvis den ikke er veldig slitt. Til min forskrekkelse oppdaget jeg at dette var tilfelle med den første skiva til The Blue Nile utgitt på Linn Records. Det er noe hele tiden :p Men man lærer jo mens man leker.

Dette kan en nok løse ved å anskaffe en matte som er tilpasset plater uten den forhøyede kanten.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.204
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Vis vedlegget 559547

gismo
    Er da maaange transistorer her da, se bare på de 8 sorte skorsteinene������������
    Er jo bare 4 bittesmå rør der������������

gismo
    Dagens quiz til Kirkenær. Finn fire feil :D
    Synes helt umulig å finne dem😎😂😂

gismo

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.469
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Og det var'n ute.. Lykke til med salget. Regner med at du har annonsert flere steder enn her på berget? Uten at jeg skal repetere det norske markedet osv.. :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Og det var'n ute.. Lykke til med salget. Regner med at du har annonsert flere steder enn her på berget? Uten at jeg skal repetere det norske markedet osv.. :)
    Jepp, fant endelig litt tiltak. Holder meg til annonsering på Finn og her. Blir jo da likevel fanget opp på Hifishark. Ønsker likevel å unngå å sende tre svære trekasser ut av landet. Mye greier, men må man så må man. Har ingen hast. Spiller fint der den står :)

crosswind

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.11.2012
    Antall liker
    14.705
    Sted
    Svartskog
    Torget vurderinger
    14

Var innom byen i dag og fikk hanket med meg den siste til Mester Cave på vinyl. Da er igjen samlingen komplett, hva gjelder studioalbumene hans med The Bad Seeds. Hører med i et møblert hjem :)

Platen fikk lunkne kritikker i Tiggerstad-pressen. Selv synes jeg det er et veldig bra album. Nedpå, stemningsfullt med en deilig tilstedeværelse av hovedpersonen. Platene fra mannen har ujevn kvalitet hva gjelder innspillingskvalitet. Dette gjelder heldigvis ikke denne platen. Endel overflate rusk og rask på den, så den skal etter hvert få en vask, men selv uten låt den knallbra på Regaen min :)

Vis vedlegget 559621
    Har hört en del på Ghosteen via Spotify och hodetelefoner i det sista (gör det nu). Det är vackert och växer med varje genomlyssning. Skal inhandlas på vinyl!

CAC79BA3-A761-487A-980D-D9B11E615FA8.jpg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 559621
    Har hört en del på Ghosteen via Spotify och hodetelefoner i det sista (gör det nu). Det är vackert och växer med varje genomlyssning. Skal inhandlas på vinyl!

Vis vedlegget 559826
    Da har vi samme opplevelse. Jeg var litt lunken på første gjennomhøring, men platen har vokst på meg. Tror ikke du blir skuffet over vinylen :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Mye greier for tiden, men endelig foran anlegget. Må selvfølgelig høre litt når jeg ser at Al Deloner har gitt ut en Very Best sak. I Met Darryl Hannah in a Dream kan på ingen måter bli feil :D

D8E0CC1F-1B9B-411A-A1AF-34E7616F7851.jpg

Vurderte i et ledig øyeblikk om jeg skulle kjøpe noen plater, men strengt tatt har jeg altfor mange jeg enda ikke har spilt. Ble istedenfor fristet av herrene fra østenfor folkeskikken på HFS som sprer rundt seg med gode Armagnac tips. Trykket kjøp på denne på Polet. Blir nok helt klart ingen samler... :)

4F116336-6649-49B7-9A02-55E725006B9D.jpeg

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Fruen prøvde over lengre tid kjøpe inn diverse snadder fra polet.. vi fant også ut (meg) at samling ikke var no å satse på.. :p ha en fortreffelig helg foran stereoen. :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fruen prøvde over lengre tid kjøpe inn diverse snadder fra polet.. vi fant også ut (meg) at samling ikke var no å satse på.. :p ha en fortreffelig helg foran stereoen. :)
    Tidlig helg på innlandet, T-1 :D Jobb og lutefisk på kvelden i morgen, jobb og sosialt på fredag, men lørdag blir det sløkking med haifai og forhåpentligvis en Armagnac om Polet leverer som avtalt :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    F.... it! Aldri har jeg vært så langt fra å nå frem til stereoen. En av disse tallerknene fra Wesselstuen med ekstra påfyll gjør at jeg lurer på hvordan jeg skal komme meg fra sofaen til sengen :(:)

08CD0A15-4F48-4403-8C4D-2B3D602DA91F.jpg

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    konstaterer at wesselstuen har blitt stadig mer turistvennlig med mer bacon enn lutefisk.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    konstaterer at wesselstuen har blitt stadig mer turistvennlig med mer bacon enn lutefisk.
    Kanskje, men vi får maten servert på fat et par etasjer opp fra Wesselstuen. Dette her er selvpåført, men jeg kan love deg det var nok fisk....hikk :)

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.397
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Kanskje, men vi får maten servert på fat et par etasjer opp fra Wesselstuen. Dette her er selvpåført, men jeg kan love deg det var nok fisk....hikk :)
    Er du en av de høye herrer som sitter i den private bowlingen å blir servert?? :p

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ser i alle fall god ut, den fisken.
    selv er jeg ingen stor lutefiskentusiast, men synes det er digg de gangene jeg får noe hjemmelaga greier hos svigers, samt et par steder i oslo.
    gikk forøvrig på en smell i studentkantina i alta en gang.
    luktet som en godt brukt raggsokk, smakte som et fuktig askebeger, dirret som en geleklump og man kunne faen meg se bunnen av tallerkenen gjennom fisken hvis man la vrangvilja til.
    da ba jeg om mer bacon.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er du en av de høye herrer som sitter i den private bowlingen å blir servert?? :p
    Litt vanskelig å identifisere seg med det du kaller høye herrer og ikke spiller vi bowling (bare nesten) :D

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Litt småuggen etter et par dagers selskapelighet med mye mat og drikke. Heldigvis ikke verre enn at et par kopper kaffe, en skillingsbolle akkompagnert av det siste albumet til Joe Henry gjør underverker :)

En hyggelig kar ved navn Pawel har akkurat vært på døren og hentet mitt (foreløpige) overskuddsmateriale av vinyl. 130 plater for 900 kr bør gi en sympatisk kilopris. Pengene forsvant ved første anledning jeg snudde ryggen til min kone, men jeg har nå i hvert fall fått litt bedre plass i boden :D

09C71552-C4FB-4FF2-A7A4-09A9ADBDBDB2.jpg

U

utgatt25555

Gjest
    Joe Henry er en herre som har skjenkt en fine stunder, en slags favoritt er albumet ”Scar”..selv om det står flere album har det i mine ører ikke vært levert noe bedre (hva er bedre) og de siste albumene har vel sakte glidd forbi, uten å få noen oppmerksomhet...men håpet om at han levere på samme nivå som nevnte Scar, finns jo...til en viss del....så! er det siste noe å ta seg bryet å bruke tid på?

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.284
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Joe Henry er en herre som har skjenkt en fine stunder, en slags favoritt er albumet ”Scar”..selv om det står flere album har det i mine ører ikke vært levert noe bedre (hva er bedre) og de siste albumene har vel sakte glidd forbi, uten å få noen oppmerksomhet...men håpet om at han levere på samme nivå som nevnte Scar, finns jo...til en viss del....så! er det siste noe å ta seg bryet å bruke tid på?

mvh
    Platen ble sluppet i går. Gav den en gjennomgang til morgenkaffen, men kona bråkte med støvsugeren :mad:;) Skal derfor ikke uttale meg for mye om kvaliteten på musikken, men den ligger vel i det små-jazzete leiet han har holdt seg på 2000-tallet. Startet vel med Scar. Selv har jeg mine beste minner med mannen fra det poppete han leverte på 90-tallet :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn