HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Ble pent det der, nesten så jeg vurderer å bli misunnelig
Hehe, takker Ekstra liten grunn til å bli misunnelig når jeg tilfører litt plexiglass og du sjauer store kasserBle pent det der, nesten så jeg vurderer å bli misunnelig
Folk er jammen forskjellige........Jeg forsøker i størst mulig grad å unngå unødvendig arbeid. I så måte nøyer jeg meg med å registrere at jeg er eier av en snøskuffe, men lar den stå ubrukt i påvente av regn. Noen fordeler skal man da ha av å bo i Bergen.Er det en annen betegnelse på fysioterapi? Treningen daler ned her. Har nett gravd frem bilen og skal jobbe ute i ettermiddag/kveld. Alt har sin pris...Helt klart ikke så gale at det ikke er godt for noeVåknet til usedvanlig lavt støygulv i dag. Det har nok sin naturlige forklaring.
Vis vedlegget 572542
Måtte freden senke seg.
Mvh Atle
Jeg skulle gjerne sittet hjemme i ettermiddag og snurret musikk med lavere støygulv enn vanlig, men som toppidrettsutøver må jeg til byen for å trene
Mvh Atle
Hehe, skeptisk, men har selvfølgelig tenkt på det. Vi gamle folk liker jo ikke å bøye oss mer enn nødvendig I utgangspunktet synes jeg det visuelt er pent å rade ampene oppover på linje samt at det er letter tilkomst til platespilleren der den nå står pga subben. Videre blir det litt kabelrør hvis jeg flytter rørforsterkeren. Kanskje rekker rca kablene mellom DAC og amp hvis jeg flytter, men en 3 m høyttalerkabel ender opp med 1 m bruk og 2 m med kveiling bak racket. Skal ikke se bort fra at jeg etter hvert flytter greiene, men jeg trenger nok en modningsprosesstipp-topp
Få Rega opp på toppen av racket og nå, så skal ikke jeg mase mer i dag.
Hehe, kanskje jeg skal donere snøskuffen i arv til poden sammen med tomflaskeneSkal si dere har store mengder snø der nord. Her lenger sør går snømåkene i arv i mange generasjoner før de blir utslitt
Må si meg en smule uenig. For oss enklere hoder så kreves det sterk medisin om man skal høre på Zappa utover Bobby BrownAnbefaler at du holder igjen med drekkinga når du hører på Zappa. Man skal følge nøye med. Det skjer noe hele tida. Suvereniteten ligger i detaljen.
Hehe, vi står nok fasbundet i samme båsen på fjøset, LargoMå si meg en smule uenig. For oss enklere hoder så kreves det sterk medisin om man skal høre på Zappa utover Bobby BrownAnbefaler at du holder igjen med drekkinga når du hører på Zappa. Man skal følge nøye med. Det skjer noe hele tida. Suvereniteten ligger i detaljen.
Frank Zappa var nok helt klart en mer enn spennende personlighet og musikalsk kameleon. Det kreves nok tid for å trenge inn i hans musikalske landskap. Mener jeg hørte på en plate av ham med klassisk musikk for noen år siden, uten at jeg fikk mer fot for hverken klassisk eller Zappa.Da hiver jeg meg utpå og anbefaler følgende knippe Frank Zappa skiver (alle står i hyllen her):
Hot Rats
Over-Nite Sensation (som du nå har)
One Size Fits All
Aphostrophe
Bongo Fury (sammen med Captein Beefheart).
Live in New York
Albumene Joe`s Garage Act.I, II og III blir svakere dess lengre ute i akten man kommer.
De har man også, men jeg synes det holder med Act.I
Den berømmelig Sheik Yer Bouti er også med i samlingen.
Men det vrimler jo av andre morsomheter utover "Bobby Brunøye"
Det er sikkert andre som har helt andre eller flere anbefalinger.
Det er jo ørlite å ta av fra diskografien til en mann døde så altfor tidlig.
Men som Plix er inne på skjer det så mye vokalmessig og instrumentalt på platene at man nok helst skal være litt skjerpet.
Den godeste Frank var jo slettes ikke skåret for tungebånd, og slettes ikke noe fan av "the establishment" i De Forenklede Stater.
Han hadde mye på hjertet som holder godt mål den dag i dag efter mitt skjønn.
Mannen var rett og slett lynende smart.
Neste innkjøp her blir det The Grand Wazoo.
Neida, den er slettes ikke glemt Plix. Den står her i hylla den også.
Tilgi han, er du snill. Mannen er på korstog og må holde farten oppe. Litt tjueri må da tillates.Hva har skjedd? Er mannen blitt så gammel og forkalket at hans lyriske åre nå er knusktørr, og han må benytte seg av simpelt tyveri i sine skriblerier?
Min haifai kommer aldri til å bli verdt noe som helst da jeg har til hensikt å overleve absolutt alleTilgi han, er du snill. Mannen er på korstog og må holde farten oppe. Litt tjueri må da tillates.Hva har skjedd? Er mannen blitt så gammel og forkalket at hans lyriske åre nå er knusktørr, og han må benytte seg av simpelt tyveri i sine skriblerier?
Ha tålmodighet og sitt litt rolig, er du snill. Når korstoget er over, og all motstand knust, vil dine harmoniske komponenter mangedoble sin verdi og bli ettertraktet blant alle nåværende eiere av målemonstre, DSP og annen faenskap.
Gammel Nazareth er steinbra heavrock! Sammenligningen opp mot Zappa og prog er pussig. Nå som du endelig har begynt å få fot for Led Zeppelin bør det det bli tid for en 3-4 skiver med Nazareth. Du må jo en gang bli voksen og fornuftigIkke Zappa, ikke prog... Men Nazareth? ... Men ja, godt en liker forskjellig musikk.. . Pussig er det at en vokser fra, og til musikk. Jeg har fått et lett utslett av Led Zeppelin på hypofysen om dagen, liker de bedre og bedre.. Opptak er ofte ræva, men det er noe genuint
Hehe, i en alternativ virkelighet er nok dette forklaringen på forlisetHehe, tror ikke det er håp for meg isåmåte..
Vet du ikke sier noe om jobb, men bilde under fikk meg til å humre. Visstnok tatt på brua på et visst vraket skip.. Landbruksministeren i bakgrunnen
Vis vedlegget 572875
Jeg sender over en elektrisk Ford Mustang til deg, Karmana, og beklager tyveriet. Du betaler kun frakten på NOK 840 000,-Registrerer at Håkon Rognlien har vært ute med blomsterspråket og opplevelsene sine igjen. Hans meningsmotstandere kvesser knivene i en annen herværende tråd med bakgrunn i at utgangspunktet for sammenligningen på DACene er feil og må derfor kjennes ugyldig. Her i denne avkroken av HFS bryr vi oss ikke så mye om slikt, men indignasjonen er om mulig enda høyere! Noksagten, Rognlien, bruker deler av denne trådens navn i ingressen til artikkelen. Hva har skjedd? Er mannen blitt så gammel og forkalket at hans lyriske åre nå er knusktørr, og han må benytte seg av simpelt tyveri i sine skriblerier? Mannen har frekkhetens nådegave! Ekstra provoserende blir det når man vet at blomsterspråket har gjort og gjør ham styrtrik , mens andre som meg, i motsetning til denne krøsusen, må nøye oss med indrefilet og franske viner. Jeg forventer at dette utskuddet på den journalistiske himmel overfører betydelig med royalties til Drotningsvik, men jeg har ingen illusjoner. Istedenfor å ta konsekvensen av sitt nedrige tyveri, kjøper nok mannen seg heller nok en Masarati
Vis vedlegget 572842
Det er godt du tar ansvar og vil gjøre opp for deg! Jeg reduserer fra Gran Reserva til Crianza en periode, så hører du fra megJeg sender over en elektrisk Ford Mustang til deg, Karmana, og beklager tyveriet. Du betaler kun frakten på NOK 840 000,-Registrerer at Håkon Rognlien har vært ute med blomsterspråket og opplevelsene sine igjen. Hans meningsmotstandere kvesser knivene i en annen herværende tråd med bakgrunn i at utgangspunktet for sammenligningen på DACene er feil og må derfor kjennes ugyldig. Her i denne avkroken av HFS bryr vi oss ikke så mye om slikt, men indignasjonen er om mulig enda høyere! Noksagten, Rognlien, bruker deler av denne trådens navn i ingressen til artikkelen. Hva har skjedd? Er mannen blitt så gammel og forkalket at hans lyriske åre nå er knusktørr, og han må benytte seg av simpelt tyveri i sine skriblerier? Mannen har frekkhetens nådegave! Ekstra provoserende blir det når man vet at blomsterspråket har gjort og gjør ham styrtrik , mens andre som meg, i motsetning til denne krøsusen, må nøye oss med indrefilet og franske viner. Jeg forventer at dette utskuddet på den journalistiske himmel overfører betydelig med royalties til Drotningsvik, men jeg har ingen illusjoner. Istedenfor å ta konsekvensen av sitt nedrige tyveri, kjøper nok mannen seg heller nok en Masarati
Vis vedlegget 572842
Man vet aldri. Selv ble jeg så rasende at jeg banket opp kona, og ripet opp bilen til naboen med en skrutrekker. Eller var det motsatt?Det er godt du tar ansvar og vil gjøre opp for deg! Jeg reduserer fra Gran Reserva til Crianza en periode, så hører du fra megJeg sender over en elektrisk Ford Mustang til deg, Karmana, og beklager tyveriet. Du betaler kun frakten på NOK 840 000,-Registrerer at Håkon Rognlien har vært ute med blomsterspråket og opplevelsene sine igjen. Hans meningsmotstandere kvesser knivene i en annen herværende tråd med bakgrunn i at utgangspunktet for sammenligningen på DACene er feil og må derfor kjennes ugyldig. Her i denne avkroken av HFS bryr vi oss ikke så mye om slikt, men indignasjonen er om mulig enda høyere! Noksagten, Rognlien, bruker deler av denne trådens navn i ingressen til artikkelen. Hva har skjedd? Er mannen blitt så gammel og forkalket at hans lyriske åre nå er knusktørr, og han må benytte seg av simpelt tyveri i sine skriblerier? Mannen har frekkhetens nådegave! Ekstra provoserende blir det når man vet at blomsterspråket har gjort og gjør ham styrtrik , mens andre som meg, i motsetning til denne krøsusen, må nøye oss med indrefilet og franske viner. Jeg forventer at dette utskuddet på den journalistiske himmel overfører betydelig med royalties til Drotningsvik, men jeg har ingen illusjoner. Istedenfor å ta konsekvensen av sitt nedrige tyveri, kjøper nok mannen seg heller nok en Masarati
Vis vedlegget 572842
Selv synes jeg dette skribleriet mitt var riktig så morsomt (selvskryt skal man høre på, det kommer som kjent fra hjertet). Litt morsomt å se det ble forbigått i stillhet hva gjelder kommentarer og liker klikk, i motsetning til mye annet jeg remjer av meg. Kanskje endel faktisk trodde jeg mente alvor. Ironi uten å drysse ut dugelig med smilefjes er og forblir en risikosport
Det var nok tvert i mot. Den åpenbare ironien gjorde at den mistet snerten. Veldig bra skrevet!Selv synes jeg dette skribleriet mitt var riktig så morsomt (selvskryt skal man høre på, det kommer som kjent fra hjertet). Litt morsomt å se det ble forbigått i stillhet hva gjelder kommentarer og liker klikk, i motsetning til mye annet jeg remjer av meg. Kanskje endel faktisk trodde jeg mente alvor. Ironi uten å drysse ut dugelig med smilefjes er og forblir en risikosport
Jeg har finlest Karamasovs innlegg en gang til, og kjenner raseriet blusse opp igjen. Morsomt, liksom. Denne hårsåre, lettkrenkede tjuagutten sitter altså der i sin innbilte høyborg, i virkeligheten kun et fuktskadet hus i en av verdens mest bortgjemte og innavlede plasser, og anser seg bestjålet grunnet de to ordene "subjektivismens høyborg"! Dette kan ikke under noen omstendighet rammes av plagiatlovgivingen; 2 ord, 7 stavelser, det er godt under lovens bokstav for plagiat. Her kreves altså en nettmobbet og utslitt hifiskribent for erstatning grunnet en glipp der jeg kom til å benytte en tåpelig ordsammenstilling som jeg nå i ettertid skammer meg over, så dårlig er den. I tillegg hører det med til historien at undertegnede ble lokket i en skummel gisselsituasjon i Kramalosovs tidligere nevnte fuktpøl, der jeg ovenikjøpet ble forsøkt forgiftet med et sært farlig produkt fra Skotland, som man meget enkelt kan dø av. Allerede ved 3 - 4 / 1000 deler i blodet, kan man vinke farvel. Jeg overlevde ved en ren tilfeldighet, og dette har satt dype spor i et sart skribentsinn. Og nå er det altså jeg som kreves for erstatning? Så ille var mitt besøk i det Krumualnske hjem, at det aller meste av det er slettet fra min hukommelse, og jeg sliter fortsatt med et tungt posttraumatisk syndrom, takket være denne Kanalaov.Man vet aldri. Selv ble jeg så rasende at jeg banket opp kona, og ripet opp bilen til naboen med en skrutrekker. Eller var det motsatt?Det er godt du tar ansvar og vil gjøre opp for deg! Jeg reduserer fra Gran Reserva til Crianza en periode, så hører du fra megJeg sender over en elektrisk Ford Mustang til deg, Karmana, og beklager tyveriet. Du betaler kun frakten på NOK 840 000,-Registrerer at Håkon Rognlien har vært ute med blomsterspråket og opplevelsene sine igjen. Hans meningsmotstandere kvesser knivene i en annen herværende tråd med bakgrunn i at utgangspunktet for sammenligningen på DACene er feil og må derfor kjennes ugyldig. Her i denne avkroken av HFS bryr vi oss ikke så mye om slikt, men indignasjonen er om mulig enda høyere! Noksagten, Rognlien, bruker deler av denne trådens navn i ingressen til artikkelen. Hva har skjedd? Er mannen blitt så gammel og forkalket at hans lyriske åre nå er knusktørr, og han må benytte seg av simpelt tyveri i sine skriblerier? Mannen har frekkhetens nådegave! Ekstra provoserende blir det når man vet at blomsterspråket har gjort og gjør ham styrtrik , mens andre som meg, i motsetning til denne krøsusen, må nøye oss med indrefilet og franske viner. Jeg forventer at dette utskuddet på den journalistiske himmel overfører betydelig med royalties til Drotningsvik, men jeg har ingen illusjoner. Istedenfor å ta konsekvensen av sitt nedrige tyveri, kjøper nok mannen seg heller nok en Masarati
Vis vedlegget 572842
Selv synes jeg dette skribleriet mitt var riktig så morsomt (selvskryt skal man høre på, det kommer som kjent fra hjertet). Litt morsomt å se det ble forbigått i stillhet hva gjelder kommentarer og liker klikk, i motsetning til mye annet jeg remjer av meg. Kanskje endel faktisk trodde jeg mente alvor. Ironi uten å drysse ut dugelig med smilefjes er og forblir en risikosport
Du har selvfølgelig helt rett angående det åpenbare (feiget ut). Har mange ganger hatt lyst/tenkt å slutte med emojier, og ta den litt mer ut på ironi. Tenker at folk bør kunne lese mer mellom linjene, og spesielt siden tråden har pågått en stund. Er vel redd for at det bare hadde blitt stygt, og buklandet ganske så kraftigDet var nok tvert i mot. Den åpenbare ironien gjorde at den mistet snerten. Veldig bra skrevet!Selv synes jeg dette skribleriet mitt var riktig så morsomt (selvskryt skal man høre på, det kommer som kjent fra hjertet). Litt morsomt å se det ble forbigått i stillhet hva gjelder kommentarer og liker klikk, i motsetning til mye annet jeg remjer av meg. Kanskje endel faktisk trodde jeg mente alvor. Ironi uten å drysse ut dugelig med smilefjes er og forblir en risikosport
Jeg likte best den med Karamasov. Da forsto jeg at mitt vidd og elegante penn fikk deg til å tenke på Dostojevskij.Jeg har finlest Karamasovs innlegg en gang til, og kjenner raseriet blusse opp igjen. Morsomt, liksom. Denne hårsåre, lettkrenkede tjuagutten sitter altså der i sin innbilte høyborg, i virkeligheten kun et fuktskadet hus i en av verdens mest bortgjemte og innavlede plasser, og anser seg bestjålet grunnet de to ordene "subjektivismens høyborg"! Dette kan ikke under noen omstendighet rammes av plagiatlovgivingen; 2 ord, 7 stavelser, det er godt under lovens bokstav for plagiat. Her kreves altså en nettmobbet og utslitt hifiskribent for erstatning grunnet en glipp der jeg kom til å benytte en tåpelig ordsammenstilling som jeg nå i ettertid skammer meg over, så dårlig er den. I tillegg hører det med til historien at undertegnede ble lokket i en skummel gisselsituasjon i Kramalosovs tidligere nevnte fuktpøl, der jeg ovenikjøpet ble forsøkt forgiftet med et sært farlig produkt fra Skotland, som man meget enkelt kan dø av. Allerede ved 3 - 4 / 1000 deler i blodet, kan man vinke farvel. Jeg overlevde ved en ren tilfeldighet, og dette har satt dype spor i et sart skribentsinn. Og nå er det altså jeg som kreves for erstatning? Så ille var mitt besøk i det Krumualnske hjem, at det aller meste av det er slettet fra min hukommelse, og jeg sliter fortsatt med et tungt posttraumatisk syndrom, takket være denne Kanalaov.Man vet aldri. Selv ble jeg så rasende at jeg banket opp kona, og ripet opp bilen til naboen med en skrutrekker. Eller var det motsatt?Det er godt du tar ansvar og vil gjøre opp for deg! Jeg reduserer fra Gran Reserva til Crianza en periode, så hører du fra meg
Jeg trekker selvsagt tilbake mitt alt for generøse tilbud om Mustang, derimot kan jeg muligens overveie å sende over en 1984 Mercedes med store feil og mangler, samt rattet på høyre side.
Nei, nå er jeg så rasende på Krumelurov at jeg må finne noen å ripe opp igjen.
Det er jo bare å innse at netthetsen fortsetter....!Noen av oss husker godt, ja....
- I tillegg får jeg bare takke for dyptpløyende innblikk i hvordan en hifi-kritiker og -skribent arbeider. Begrepet "kritisk lytting" ble fylt opp med helt ny mening.
Mvh
Godt det er bilder, om bevisets "stilling" skulle bli uklart for deltakere av eventet under broen..Det er jo bare å innse at netthetsen fortsetter....!Noen av oss husker godt, ja....
- I tillegg får jeg bare takke for dyptpløyende innblikk i hvordan en hifi-kritiker og -skribent arbeider. Begrepet "kritisk lytting" ble fylt opp med helt ny mening.
Mvh
At Krapylov til og med dro i hust en dyredoktor for å administrere skotsk giftstoff til en intetandende, hardtarbeidende skribent, anses som enda et hatefullt og planlagt attentat mot mitt liv. At det ble kritisk er forsåvidt korrekt, men så vi noensinne noen ambulanse...?? Ikke det nei.
Seriøse mannfolk tar aldri bilde av hverandre, HCS, og det veit du, om du tenker deg om. Så jeg tenker vi sletter de bildene, jeg.Godt det er bilder, om bevisets "stilling" skulle bli uklart for deltakere av eventet under broen..Det er jo bare å innse at netthetsen fortsetter....!Noen av oss husker godt, ja....
Mvh
At Krapylov til og med dro i hust en dyredoktor for å administrere skotsk giftstoff til en intetandende, hardtarbeidende skribent, anses som enda et hatefullt og planlagt attentat mot mitt liv. At det ble kritisk er forsåvidt korrekt, men så vi noensinne noen ambulanse...?? Ikke det nei.
Har dei to debattantane vurdert å senda kvarandre rekommandert brev, for å trekkja attende julehelsingane? Eg meiner å hugsa at ein av karakterane til han Aukrust gjorde det.Det er jo bare å innse at netthetsen fortsetter....!Noen av oss husker godt, ja....
Mvh
Ganske fin, er vel dekkende.Håkon_Rognlien, leter febrilsk etter dine vurderinger av Kina-dac! Har du fått hørt på den, eller ble den stoppet i virus-scanning?? Skal jeg selge dCS og AN (ja jeg kjøpte den analoge riggen med rør og annet etter turen innom Vaaghals) og erstatte alt dette oppskrytte tullet med en Topping D50 til 2000 kroner og leve lykkelig i alle mine SINAD-dager?? Eller som det sies: It provides superb measured performance with great quality feel.
PS: hvis du sier SELG! må jeg innrømme at jeg ganske sikkert setter all rasjonalitet til side en gang for alle og lever lykkelig videre i min boble hvor hifi måles i %kos framfor %THD...
EDIT: AH, sjekket bloggen din nå... og du testet til og med D90, som akkurat nå er det aller helligste for de som ikke liker spraket i ESS 9038... jeg trodde faktisk den burde vært ganske fin med verdens mest fancy DAC-chip (AK4499) og tilhørende komponenter av ypperste klasse...
Jeg har så brede skuldre at jeg godt greier å bære skylden for at du ble litt "alterert" utpå kvelden.Det er jo bare å innse at netthetsen fortsetter....!Noen av oss husker godt, ja....
Mvh