Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har sett Stjernekamp for første gang. I rettferdighetens navn kun de to siste sangene (min sønn står i døren og himler med øynene av meg). Jeg driter i hvem som vinner og har selvfølgelig ikke forutsetninger til å si hvem som fortjener seieren. Det jeg likevel kan si er at Sandra sang med hjertet, mens han med dobbeltnavn hadde en fantastisk stemme og teknikk. Heier på Sandra (i den grad man skal bry seg om noen av disse), mens han med stemmen er for meg kun teknikk uten at det berører meg. Hva skal jeg sammenligne ham med? Topping DAC kanskje 😎😄
     
    Sist redigert:

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Syns han var en verdig vinner imo, men så liker jeg topping dac også da :eek:🤪
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Skal ikke tøffe meg voldsomt da det er første gang jeg har sett selv, å kun siste del da frøkna lot meg få pause fra skal vi danse... å toppingen kom i hus fredag så foreløpig fornøyd 🤪
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg må si at jeg er sjokkert over hva du velger å se på en lørdags kveld.
    Trodde virkelig at du var mer skal vi danse typen :LOL:
    Slemme mannen! Gråter frustrert og beskjemmet ned i et krus med single malt. Viktig å få det ut og så vil jo noen hevde at whiskyen blir bedre 😄
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.718
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Hvem spiller bass her med LZ? ellers virker Page litt sliten? o_O
    er det Cure bassist Simon Gallop?
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    To Karan annonser på forsiden av HFS. Blir nesten litt nostalgisk 😊 Ser av prisen på min gamle amp at verden har blitt et ualminnelig mye dyrere sted de siste årene. Mye skyldes selvfølgelig den svake kronen, men likevel. Han som kjøpte min (sammen med preamp) bør være usedvanlig fornøyd med prisen 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Pulverkaffe og pensjonist-trening. Foreløpig er det ingen av delene som imponerer!

    Imponerer gjør derimot min Cairn 4808. Dette føles som mitt beste haifai kjøp gjennom tidene når lydkvalitet ses opp mot penger brukt 😊

    1F163BC7-7EC8-4E63-8187-D111340883CA.jpeg


    Jeg som flere plukket opp et musikktips i tråden til soundscape. Den nye til Jakko M. er foreløpig ikke tilgjengelig på Tidal, så jeg måtte nøye meg med hans forrige album. Ikke gærnt dette.......

    311C49F4-9CAE-4169-8A68-24D3F1082E72.jpeg


    ......men, jeg kjenner det er på tide å få sukatene ut av øynene 😃

    C16BBFCA-2668-438D-96EE-670B8F15F8CF.jpeg


    Dette Corona-shaitet ser ikke ut til å ha spredd seg videre i huset. Kanskje det er riktig som de sier 😄

    44B41A17-372F-41DA-B30A-6F00F86B1D49.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tre plater og en bunke inner-cover bestilt på Big Dipper. Befriende med forretninger som faktisk har på lager det de sier de har på lager 😃
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Skikkelig moro med karantene...... Not! Har i hvert fall innimellom hjemmekontor fått gått over en ny bunke med plater som skal til resirkulering. Bruker Tonar sin, Tacky Cleaner. Den renser sikkert ikke noe særlig nedi rillene, men som rengjøring av overflaten på gamle plater er den genial.

    E4BAE8E5-D755-4BC4-B039-37164E8C7916.jpeg


    Innimellom all lediggangen har jeg fått sett «USA-dokumentaren» til Seltzer. Anbefales! Gir «kjøtt på beinet» på hvorfor ting har blitt som de har blitt der borte. Greit å ha med seg nå når alle har synspunkter og forklaringer på hvorfor valget gikk/går som det går.

    1D7784D8-65DC-46CF-9D2D-12F13779A642.jpeg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Seltzer er meget god, likte serien hans. Men det er en helt klar dreining og faktisk og rene faktafeil. Uansett hadde jeg håpet på et skifte i dag, men tviler dessverre.
     

    gooner4ever

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.02.2008
    Innlegg
    834
    Antall liker
    830
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    1
    Skikkelig moro med karantene...... Not! Har i hvert fall innimellom hjemmekontor fått gått over en ny bunke med plater som skal til resirkulering. Bruker Tonar sin, Tacky Cleaner. Den renser sikkert ikke noe særlig nedi rillene, men som rengjøring av overflaten på gamle plater er den genial.

    Vis vedlegget 673139

    Innimellom all lediggangen har jeg fått sett «USA-dokumentaren» til Seltzer. Anbefales! Gir «kjøtt på beinet» på hvorfor ting har blitt som de har blitt der borte. Greit å ha med seg nå når alle har synspunkter og forklaringer på hvorfor valget gikk/går som det går.

    Vis vedlegget 673141
    Kul musikk i serien også. Har laget spilleliste i Tidal: https://tidal.com/playlist/c6bca36d-1a2a-40b6-bddb-aa7d081e0131
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Så lenge cafteien holder seg fri for Corona clovidus trumpiensis virus, fake news og kontoret på Haakonsvern vil jeg tro at de sysler du bedriver nå er en liten pris å betale fremfor det som verre er. Hvordan går det med Mrs. Z?
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Så lenge cafteien holder seg fri for Corona clovidus trumpiensis virus, fake news og kontoret på Haakonsvern vil jeg tro at de sysler du bedriver nå er en liten pris å betale fremfor det som verre er. Hvordan går det med Mrs. Z?
    Jada, har minimalt å klage over jeg, men det er nå litt forskjell på karantene og karantene med Covid-19 i huset 😃 Kona er sliten, men forhåpentligvis på bedringens vei.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Seltzer er meget god, likte serien hans. Men det er en helt klar dreining og faktisk og rene faktafeil. Uansett hadde jeg håpet på et skifte i dag, men tviler dessverre.
    Det er det sikkert, og selvfølgelig er det også bare litt skraping på overflaten av et stort og komplekst problem. Jeg var vel noenlunde sikker på Trump-seier i morges, men nå i ettermiddag begynner jeg å få troen på Biden igjen 😃 Nå tror jeg nok dessverre ikke at det kommer til å bli stor forskjell for den jevne amerikanske borger hvis ikke demokratene får flertall i Senatet. Bare et nytt kapittel i en nedadgående spiral 🙁 På den annen side får embetet tilbake verdigheten, en litt mer forutsigbar og konstruktiv utenrikspolitikk og så slipper vi denne slibrige karen og tweetene hans!
     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.264
    Antall liker
    9.053
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    Om Trompeten taper så blir det nok et ramaskrik av dimensjoner og store kontroverser der borte når han nekter å gi fra seg makten.. :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det er det sikkert, og selvfølgelig er det også bare litt skraping på overflaten av et stort og komplekst problem. Jeg var vel noenlunde sikker på Trump-seier i morges, men nå i ettermiddag begynner jeg å få troen på Biden igjen 😃 Nå tror jeg nok dessverre ikke at det kommer til å bli stor forskjell for den jevne amerikanske borger hvis ikke demokratene får flertall i Senatet. Bare et nytt kapittel i en nedadgående spiral 🙁 På den annen side får embetet tilbake verdigheten, en litt mer forutsigbar og konstruktiv utenrikspolitikk og så slipper vi denne slibrige karen og tweetene hans!
    Tenk følgende scenario. En får tilbud om å bli rik, ha fri tilgang til damer, like mye makt (!) som Trump. Tradeoff er at en må være en dtittsekk, "grab them by the pussy", være kødd med nær familie og spre løgner på sosiale medier. Golf og hifi, dyre biler og eksklusive matretter følger posisjon.

    Hvis en ikke vil dette så er det å være gift med ungdomskjæresten Ragna, bo i Finnmark, kanskje Nesseby, som alternativ. Som jobb sløyer en fisk, røyker rullings, og ser på Paradise Hotel. En har så klart vært i "syden", to ganger på Kreta samt en heisatur til Ibiza da en trodde det var kult.. Kjører Pajero, og liker svensktopp om den har litt deilig "sax"...

    Tror jeg vet hva jeg ville valgt.. Men tviler på at mitt handicap på green hadde endret seg..
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.657
    Antall liker
    4.305
    Sted
    Bartistan
    Tenk følgende scenario. En får tilbud om å bli rik, ha fri tilgang til damer, like mye makt (!) som Trump. Tradeoff er at en må være en dtittsekk, "grab them by the pussy", være kødd med nær familie og spre løgner på sosiale medier. Golf og hifi, dyre biler og eksklusive matretter følger posisjon.

    Hvis en ikke vil dette så er det å være gift med ungdomskjæresten Ragna, bo i Finnmark, kanskje Nesseby, som alternativ. Som jobb sløyer en fisk, røyker rullings, og ser på Paradise Hotel. En har så klart vært i "syden", to ganger på Kreta samt en heisatur til Ibiza da en trodde det var kult.. Kjører Pajero, og liker svensktopp om den har litt deilig "sax"...

    Tror jeg vet hva jeg ville valgt.. Men tviler på at mitt handicap på green hadde endret seg..
    Enkel matte. Uten integritet er jeg ingenting, så *poff* og tilbake til Finnmark med meg! 🤨
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Enkel matte. Uten integritet er jeg ingenting, så *poff* og tilbake til Finnmark med meg! 🤨
    Hvem setter mål for en manns integritet ? En selv, eller omgivelsene? Tipper Trump har mer integritet enn deg og meg til sammen , hos de " rette" folka...Men om du og jeg vil leke med disse "kjekke" individene betviles...
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.350
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ken Hensley er død. Det tynnes i rekkene. Da passet det jo godt at jeg akkurat fikk melding om at to Uriah Heep plater har ankommet posten. Nå er det vel bare Mick Box som er i live av den opprinnelige besetningen. Han turnerer til gjengjeld fremdeles med «Uriah Heep».
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Dæven, har Ken Hensley gått bort også nå :(
    Da er halve Øssfold i sorg vet jeg.
    Han var husvarm i Fredrikstad og på Gressvik som han frekventerte i mange år på rad.
    Da er nok Moonrise recordshop i Plankebyen stengt noen dager skulle jeg tro.
    Takk til Ken for musikken.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn