HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Knehøyde er neppe et mål..Heldigvis fortsetter pungen å vokse..
Knehøyde er neppe et mål..Heldigvis fortsetter pungen å vokse..
Var han sikkert, og selv har jeg ikke hørt Topping DACenSyns han var en verdig vinner imo, men så liker jeg topping dac også da
Slemme mannen! Gråter frustrert og beskjemmet ned i et krus med single malt. Viktig å få det ut og så vil jo noen hevde at whiskyen blir bedreJeg må si at jeg er sjokkert over hva du velger å se på en lørdags kveld.
Trodde virkelig at du var mer skal vi danse typen
Hmmm, trommisen var jaffal lettHvem spiller bass her med LZ? ellers virker Page litt sliten?
er det Cure bassist Simon Gallop?
JØSS, hvor skal jeg gjøre av de øvrige 12 cm flørten?Nå må vi være pliktoppfyllende og holde 1 meters avstand og ikke 8 cm avstand Power’n.. hehe
De øvrige 12 cm må du legge tilbake i nattbordskuffen til samboeren din før hun savner de. ( sammen med vaginolen )JØSS, hvor skal jeg gjøre av de øvrige 12 cm flørten?
Har du mer vaginol igjen?
Kul musikk i serien også. Har laget spilleliste i Tidal: https://tidal.com/playlist/c6bca36d-1a2a-40b6-bddb-aa7d081e0131Skikkelig moro med karantene...... Not! Har i hvert fall innimellom hjemmekontor fått gått over en ny bunke med plater som skal til resirkulering. Bruker Tonar sin, Tacky Cleaner. Den renser sikkert ikke noe særlig nedi rillene, men som rengjøring av overflaten på gamle plater er den genial.
Vis vedlegget 673139
Innimellom all lediggangen har jeg fått sett «USA-dokumentaren» til Seltzer. Anbefales! Gir «kjøtt på beinet» på hvorfor ting har blitt som de har blitt der borte. Greit å ha med seg nå når alle har synspunkter og forklaringer på hvorfor valget gikk/går som det går.
Vis vedlegget 673141
Jada, har minimalt å klage over jeg, men det er nå litt forskjell på karantene og karantene med Covid-19 i huset Kona er sliten, men forhåpentligvis på bedringens vei.Så lenge cafteien holder seg fri for Corona clovidus trumpiensis virus, fake news og kontoret på Haakonsvern vil jeg tro at de sysler du bedriver nå er en liten pris å betale fremfor det som verre er. Hvordan går det med Mrs. Z?
Da satser vi på at det drysser ut en «ikke påvist» test i morgen!Ble karantene på meg også et par dager, fikk testet meg i dag Godt en har mye vinyl som er venter på å legges på spilleren
mvh
Satser på det karmana enjoy the eveningDa satser vi på at det drysser ut en «ikke påvist» test i morgen!
Det er det sikkert, og selvfølgelig er det også bare litt skraping på overflaten av et stort og komplekst problem. Jeg var vel noenlunde sikker på Trump-seier i morges, men nå i ettermiddag begynner jeg å få troen på Biden igjen Nå tror jeg nok dessverre ikke at det kommer til å bli stor forskjell for den jevne amerikanske borger hvis ikke demokratene får flertall i Senatet. Bare et nytt kapittel i en nedadgående spiral På den annen side får embetet tilbake verdigheten, en litt mer forutsigbar og konstruktiv utenrikspolitikk og så slipper vi denne slibrige karen og tweetene hans!Seltzer er meget god, likte serien hans. Men det er en helt klar dreining og faktisk og rene faktafeil. Uansett hadde jeg håpet på et skifte i dag, men tviler dessverre.
Konge! Serien er jo full av strøken musikk. Visste ikke om denne spillelisten. Lagret, og spiller nå. Takker!Kul musikk i serien også. Har laget spilleliste i Tidal: https://tidal.com/playlist/c6bca36d-1a2a-40b6-bddb-aa7d081e0131
Er glad for at du ikke har kontroll på alle spillelistene jeg har laget. Det hadde føltes litt spookyKonge! Serien er jo full av strøken musikk. Visste ikke om denne spillelisten. Lagret, og spiller nå. Takker!
Tenk følgende scenario. En får tilbud om å bli rik, ha fri tilgang til damer, like mye makt (!) som Trump. Tradeoff er at en må være en dtittsekk, "grab them by the pussy", være kødd med nær familie og spre løgner på sosiale medier. Golf og hifi, dyre biler og eksklusive matretter følger posisjon.Det er det sikkert, og selvfølgelig er det også bare litt skraping på overflaten av et stort og komplekst problem. Jeg var vel noenlunde sikker på Trump-seier i morges, men nå i ettermiddag begynner jeg å få troen på Biden igjen Nå tror jeg nok dessverre ikke at det kommer til å bli stor forskjell for den jevne amerikanske borger hvis ikke demokratene får flertall i Senatet. Bare et nytt kapittel i en nedadgående spiral På den annen side får embetet tilbake verdigheten, en litt mer forutsigbar og konstruktiv utenrikspolitikk og så slipper vi denne slibrige karen og tweetene hans!
Min mor heter Ragna og hun er min fars ungdomskjæreste. Og jeg hadde mine første år i Finnmark.Tenk følgende scenario...
gift med ungdomskjæresten Ragna, bo i Finnmark
Lurer på sannsynligheten for treff . Uansett ikke tilsiktet noe av dette. Bare et eksempel på at vi alle spiller de kort vi blir delt. Noen bedre, noen dårligereMin mor heter Ragna og hun er min fars ungdomskjæreste. Og jeg hadde mine første år i Finnmark.
Enkel matte. Uten integritet er jeg ingenting, så *poff* og tilbake til Finnmark med meg!Tenk følgende scenario. En får tilbud om å bli rik, ha fri tilgang til damer, like mye makt (!) som Trump. Tradeoff er at en må være en dtittsekk, "grab them by the pussy", være kødd med nær familie og spre løgner på sosiale medier. Golf og hifi, dyre biler og eksklusive matretter følger posisjon.
Hvis en ikke vil dette så er det å være gift med ungdomskjæresten Ragna, bo i Finnmark, kanskje Nesseby, som alternativ. Som jobb sløyer en fisk, røyker rullings, og ser på Paradise Hotel. En har så klart vært i "syden", to ganger på Kreta samt en heisatur til Ibiza da en trodde det var kult.. Kjører Pajero, og liker svensktopp om den har litt deilig "sax"...
Tror jeg vet hva jeg ville valgt.. Men tviler på at mitt handicap på green hadde endret seg..
Hva er det som er så galt med Finnmark, da?Enkel matte. Uten integritet er jeg ingenting, så *poff* og tilbake til Finnmark med meg!
Har ikke noe med Finnmark å gjøre , abstrakt tenkning dette.,...Hva er det som er så galt med Finnmark, da?
Mvh
Hvem setter mål for en manns integritet ? En selv, eller omgivelsene? Tipper Trump har mer integritet enn deg og meg til sammen , hos de " rette" folka...Men om du og jeg vil leke med disse "kjekke" individene betviles...Enkel matte. Uten integritet er jeg ingenting, så *poff* og tilbake til Finnmark med meg!
Trodde faktisk at spillelisten var laget av, SeltzerEr glad for at du ikke har kontroll på alle spillelistene jeg har laget. Det hadde føltes litt spooky