Karmana
Æresmedlem
Godt begge deler virkerDu har drukket øl, jeg er på meds
Godt begge deler virkerDu har drukket øl, jeg er på meds
Tøffere meg litt. Fra min side blir det vel en dårlig bok og heftig snorkingJa, og det ølet ser deilig ut
Men si meg min gode mann, er det litt fleinsopp i det siden du hallusinerer om sex med fruen efter øl timen og middag med rødvin?
Det er jo selvfølgelig lov til å håpe, men...
Ja, det er vel ikke den yrkesgruppen som får meg til å senke skuldrene og ta alt de sier som god fisk. Latterlig mye å betale ift hva de skal bidra med. Innbiller meg likevel at megleren ikke har blitt dyrere enn hva som var tilfelle da vi solgte før vi flyttet til Nederland. Men for all del, mer enn dyrt nok!Meglere, ja, for en bande
De skryter av at alt går så mye kjappere nå, og formalitetene - de er det mange av - blir unnagjort i en fei. Man trenger feks knapt nok å møte opp noen steder lenger.
- Så jobben deres er lettere nå? - spurte jeg.
- Ja, visst! Alt har blitt så mye enklere. - svarte megleren.
- Men hvorfor er det slik at prisene dere tar bare øker og øker, da? - lurte jeg på.
Det kunne han dessverre ikke gjøre rede for
Regner med at dere skal inn i noe av minimum denne kvaliteten og dette stuket?Nice! Jeg må vise det bildet til megleren
Tror det nye ansvaret på selger blir bra på sikt, men selvfølgelig ikke det gøyeste å være selger i overgangsperioden før alle er kjent med de nye reglene. Tror det er mange som får seg en overraskelse etter at takstmannen har vært på besøk og kontrollerer opp mot de nye reglene. Tvistesak tenker jeg lite på. Blir nok mange kjøpere som forsøker seg, men for min del får det bli mat for forsikrings-selskapet.Hva tenker du om endret ansvar for selger? En tvistesak er sjelden gøy. Satser på at alt går bra ifht plan
Skulle gjerne hatt den haifai-utsikten Det vi ender opp med blir nok basert på en demokratisk avgjørelse mellom kona og meg. Med andre ord; en bolig som ikke er ideell for noen av ossRegner med at dere skal inn i noe av minimum denne kvaliteten og dette stuket?
Ahhhh....La´ChouffeSom det kjente ordtaket går; der det er juleøl er det håp!
Selv om onde tunger vil hevde det motsatte, er jeg en dannet Bergenser (ja, det finnes!). Da er det bare å finne frem passende glass, slik at jeg med troverdighet kan hevde at julen varer minst til påske. Det med håp for meg, er jeg mer usikker på.
Vis vedlegget 792972
Fant på noe lurt. Jeg har jo blitt såpass syk at jeg har begynt å like jazz, men jazzete syngedamer er ikke innafor i Drotningsvik. Da slo det meg; jeg hadde skikkelig sansen for Joe Henry før han forandret soundet og ble mer «jazzete». Da passer det jo nå riktig så bra å spille en del av det han har har gitt ut etter at jeg falt av
Vis vedlegget 792976
Kanskje jeg kunne bli norsk konsul for den klubben derAhhhh....La´Chouffe
Gikk faktisk et par dager sammen med eieren/bryggeren på "Bryggeriet" i Århus, der en av mine tett bekjente var bryggmester.
Veldig fin kar.
Min kammerat i Bruxelles pleier en gang i året å ta MC´en med klubben til La´Chouffe for mat, masser a Chouffe og en overnatning.
Han har en Magnum Chouffe i kjelleren med matopskrift bakpå: "Vildsvin i Chouffe"
Steve Harley & CR hadde mye bra! Skal ikke se bort fra at også jeg tar en svingom innom dem igjen. Veldig hyggelig at du liker og synes det er god stemning i trådenJoe Henry minte meg på Steve Harley & Cockney Rebel som fadern var så glad i skal høres på igjen cool sound på Henry og thanks for tips og ellers alltid hyggelig å være på visit i tråden din Karmana god stemning Happy Monday Mvh Ivan
Kina, Russland, USA; stormakter med ulikt ansikt, men en ting har de felles, makt trumfer en verdensorden basert på FolkerettenDet er trist som faen.
Samt at det atter beviser at vi ikke har kommet et skritt videre fra den gang vi bodde i huler, løp rundt i pels og lendeklede, klubbet hverandre ned med stein og dyreknokler, brant store bål i frykt for kulde og mørke, og ulte mot månen. Menneskeheten er og blir en pest for planeten.Kina, Russland, USA; stormakter med ulikt ansikt, men en ting har de felles, makt trumfer en verdensorden basert på Folkeretten
Samt at det atter beviser at vi ikke har kommet et skritt videre fra den gang vi bodde i huler, løp rundt i pels og lendeklede, klubbet hverandre ned med stein og dyreknokler, brant store bål i frykt for kulde og mørke, og ulte mot månen. Menneskeheten er og blir en pest for planeten.
Den har jeg på vinyl men ikke det helt store selv om den ble spilt mye når den kom
Magne og Morten med Giss-gitar, designet av tidligere musikkbutikkinnehaver, reparatør og lærer ved Musikkinstrumentakademiet i Moss Øivin Fjeld fra Fredrikstad. Kjernekar.A-ha kommer til Bergenfest i år Har ikke de gutta vært særdeles aktiv med å gi seg i flere år allerede Jaja, sikkert stor stas for mange, men ikke dem som drar meg til Plenen i midten av juni!
Vis vedlegget 793020
Så så, det enkle er ofte det beste.
Ananas holder ikke. Vintage Aveling Barford veiskrape på TVERS... uten smøring!
Vis vedlegget 794017
Rolig musikk, det roer ned nervene, ja
Sansen for kvinnevokal er jo ikke min sterke side, men Unni har alltid vært godt innafor i Drotningsvik!
Ah, forklaringen på musikk og PutinRolig musikk, det er roer ned nervene, ja