Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.116
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Denne typen øl har gjerne den virkningen. To av dem, og jeg svikter lett og ungdommelig i knærne og nynner fornøyd når jeg pisser 😆
    Jeg var på ølsmaking i Waterloo for 4-5 år siden da vi har et vennepar der nede. Å dæven døtte å kjeft jeg fikk dagen etter av kjerringa!🙈 da var den en av de som skapte trøbbelet tydeligvis.. "bli så dritings? Voksne mannen" bla bla osv

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    11.860
    Torget vurderinger
    2
    Den ølen er faktisk veldig god 👌 kan også skrive under på at den virker om du drikker flere av de, på relativt kort tid..
    Nå har jeg vært noen runder i Belgia, og det er to ting jeg har med meg derfra:
    1. Jeg ble beskyldt for industrispionasje og erklært uønsket på renseanlegget i Brüssel.
    2. Øl i Belgia smaker i all hovedsak jævelig.

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.116
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    1. Jeg ble beskyldt for industrispionasje og erklært uønsket på renseanlegget i Brüssel.
    Nå skal det være sagt at han jeg besøkte er normann så han har nok gjort jobben med å sile ut elendigheten på forhånd, for jeg husker da virkelig at alt gikk ned når jeg var der😅🍻

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.338
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tror alle bør være forsiktig med å lese ditt panegyriske blomsterspråk og høytravende utlegninger når du utviser slik manglende smak og kvalitetsforståelse! 😡😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.338
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En hver platesamling med respekt for seg selv inneholder selvfølgelig et eksemplar av David Lindley sin El Rayo-X. Selv har jeg en av de gamle tynne utgavene, og da var det gledelig at siste kjøp inneholdt et Speakers Corner eksemplar fra 2019. Det låter selvfølgelig fett så det holder! Er dette eksemplaret en keeper? Dumt spørsmål! 😊

IMG_7872.jpeg

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    11.860
    Torget vurderinger
    2
    En hver platesamling med respekt for seg selv inneholder selvfølgelig et eksemplar av David Lindley sin El Rayo-X. Selv har jeg en av de gamle tynne utgavene, og da var det gledelig at siste kjøp inneholdt et Speakers Corner eksemplar fra 2019. Det låter selvfølgelig fett så det holder! Er dette eksemplaret en keeper? Dumt spørsmål! 😊
    Må krype til korset og innse at min platesamling ikke har respekt for seg selv. Helvete heller, den har ikke en gang respekt for meg!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.338
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Må krype til korset og innse at min platesamling ikke har respekt for seg selv. Helvete heller, den har ikke en gang respekt for meg!
    Rognemannen, dette er skandaløst! Det er uendelig mye jeg kunne trodd om deg, men dette var overraskende! Jeg skammer meg på dine vegne! Hvis jeg bestemmer meg for å ta turen og spre litt lys og kjærlighet under denne messen Asker vil jeg selvfølgelig overrekke deg et eksemplar. En ting er at du ikke har peiling på øl, men det får da være grenser for ulykksalige preferanser 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.338
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Peiling på øl ja. Har et par i kjøleskapet som garantert vil bli server etter dato.:cool: Lurer på hvem den heldige vinneren blir:D Vis vedlegget 1082074
    Selvfølgelig, men hvis det blir treff før sommeren, slipper jeg jaffal å toge gjennom brennenesler i kortik for å komme opp og ned i katakombene 😄 Det er ikke mer som skal til for at jeg skal bli fornøyd 😊

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    66.264
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1

Vis vedlegget 1082070
    Ja hadde du latt den med Lindley gå, hadde jeg ringt din kone for å sjekke om du var vel bevart.😋
    Jeg tror kanskje vi har spilt den en gang du var hos meg. Den Speakers Corner er såå mye bedre. 👍🙂
    Låter bra den originale også, helt til du sammenligner. Et helt annet nivå mht klarhet og dynamikk. Keeper som du sier.
    Mye bra skiver virker i den lotten virker det som!

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.338
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja hadde du latt den med Lindley gå, hadde jeg ringt din kone for å sjekke om du var vel bevart.😋
    Jeg tror kanskje vi har spilt den en gang du var hos meg. Den Speakers Corner er såå mye bedre. 👍🙂
    Låter bra den originale også, helt til du sammenligner. Et helt annet nivå mht klarhet og dynamikk. Keeper som du sier.
    Mye bra skiver virker i den lotten virker det som!
    Jeg er ikke helt god, men heldigvis har jeg noen begrensninger 😆
    Denne lotten er strålende. Fant vel rundt fem plater som hadde median-pris under 200kr. Kjekke ting 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.338
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    For 17 gang, et par forsøk med Steely Dan. Nå er det nok! Dette er en gruppe for folk med innsovningsproblemer……..selv om de har en låt som er med på mitt øde øy soundtrack. Snurret heller denne dobbelen med U2 og lurer fremdeles på om det er nok med Rattle and Hum i min samling. Tror det. Så får heller innehaveren av Foldnes Øll&Bøll gjøre hva han vil med platen 😊
    IMG_7873.jpeg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn