Karmana
Æresmedlem
Jada, innimellom skal jeg nok være våken og lese på sengenFikk litt dårlig følese der . NÅ skal det jaggu soves. Håper inderlig du skal være oppe og våken inne mellom da.
Jada, innimellom skal jeg nok være våken og lese på sengenFikk litt dårlig følese der . NÅ skal det jaggu soves. Håper inderlig du skal være oppe og våken inne mellom da.
Ha! Ikke rart jeg ikke kjente til det. Dustealbum!Jada, og så er det herlig fritt for trommelyd på mesteparten av låtene
Herlig plate!Hvis man bare skal ha en LP i samlingen. Det er for meg svært svært sjeldent at musikk og pressing/innspilling så til de grader spiller på lag. Ja, og jeg har bare tatt en slurk øl
Vis vedlegget 801909
Nja, jeg ble litt skuffet. Hadde forventet at denne innspillingen låt bedre på RP10 med Apheta 3. Men, musikken er helt klart strålendeHerlig plate!
Låter tilogmed bra på en Planar3 med Elys pickup
M
Er det da slik å forstå at seniorboligen er i boks, og at flytting er nært forestående?Let the games begin! Ute på Finn i dag. Satser på at noen vil ha litt plass i stuen til haifaien (jeg tar det som en selvfølge at alle vil bo i Bergen).
Vis vedlegget 801911
Jeg har ellers bestemt meg for å finne en ny hobby. Kommer aldri til å prioritere ultra high-end haifai, som noen merkelige mennesker kaller det, når jeg ser hvordan det prises. Har i dag istedenfor kjøpt en seng i ultra high-end klassen (som sikkert noen merkelige mennesker kaller det). Kommer til å drite i musikken fremover. Nå skal det jaggu soves!
Seniorbolig Skal da faen ikke ha en rugekasse til latterlig pris. Er en feigis så vi selger før vi kjøper. Finner vi ikke noe før vi må ut, stuer vi bare stashet på lager, og leser boligannonser fra et eller annet sted i Middelhavet. Tuf lifeEr det da slik å forstå at seniorboligen er i boks, og at flytting er nært forestående?
Lykke til med salg!
mvh
Proffen
Du får kontakte Carl Ivar. Han har sikkert noen gode tips om seniorboliger i SpaniaSeniorbolig Skal da faen ikke ha en rugekasse til latterlig pris. Er en feigis så vi selger før vi kjøper. Finner vi ikke noe før vi må ut, stuer vi bare stashet på lager, og leser boligannonser fra et eller annet sted i Middelhavet. Tuf life
Ja, det hadde sikkert vært stas å tilbringe tid i Spania med bare nordmenn, hvor vi indignert kunne diskutert idiotien med at spanjolene ikke snakker norsk på apoteket og supermarkedeneDu får kontakte Carl Ivar. Han har sikkert noen gode tips om seniorboliger i Spania
You betWow! Må være en sykt bra innspilling.
Men, hjelper det på musikken?You bet
Det finnes en del repress ute å gå, men kan skrive under på, at 2 x 180 fra "Bernie Grundman Mastering" og presset hos "Pallas" er fullstendig UNIK
https://www.discogs.com/release/3610191-Neil-Young-Live-At-Massey-Hall-1971
Selv om spottene ikke er på trommisen, tror jeg til og med du vil få fot for det albumet der Man kan selvfølgelig øse ut penger på de dyreste pressingene, men også min nette 140g utgivelse låter fantastisk (og kanskje like bra som de mer audiofile utgavene…..hvem vet ).Men, hjelper det på musikken?
Blir spennende å se om de blir enige om turnélista! Worldtour??
Vi får håpe bandets satsing i utlandet buklander, og de ender opp som et svært så lokalt garage band!Blir spennende å se om de blir enige om turnélista! Worldtour??
Dyre smykker du drømmer om……,Hmmm, lurer litt på om jeg har fått en sånn kåråna etter å ha vært nærkontakt med en tjommi. De har kanskje rett de som mener at menn ikke skal klemme Det er forsovet veldig usikkert om jeg har fått kåråna. Litt slapphet og rusk med halsen kan jo også skyldes min genuine latskap og mangel på øl til å leske strupen Pytt pytt, jeg er som Simba; I laugh in the face of danger
Jeg har likevel mannet meg såpass til mot at jeg har flyttet sengen vår opp i andre etasje i påvente av den geriatriske snobbesengen som kommer i ettermiddag. Jeg ville ha vellyd, mens kona ville ha velvære…..hun vant selvfølgelig. Hun var dessverre ikke enig i at vi burde prioritere og heller gå for et smykke…….til meg
Vis vedlegget 802505
Flink kone det,hun skjønner seg på hva som er smykker og hva som ikke er detHmmm, lurer litt på om jeg har fått en sånn kåråna etter å ha vært nærkontakt med en tjommi. De har kanskje rett de som mener at menn ikke skal klemme Det er forsovet veldig usikkert om jeg har fått kåråna. Litt slapphet og rusk med halsen kan jo også skyldes min genuine latskap og mangel på øl til å leske strupen Pytt pytt, jeg er som Simba; I laugh in the face of danger
Jeg har likevel mannet meg såpass til mot at jeg har flyttet sengen vår opp i andre etasje i påvente av den geriatriske snobbesengen som kommer i ettermiddag. Jeg ville ha vellyd, mens kona ville ha velvære…..hun vant selvfølgelig. Hun var dessverre ikke enig i at vi burde prioritere og heller gå for et smykke…….til meg
Vis vedlegget 802505
Nja, synes de første smykkene til Dan er utrolig lekre (i champagne/sølv versjonen). Deretter har det bare blitt mer og mer jålete blingFlink kone det,hun skjønner seg på hva som er smykker og hva som ikke er det
Lykke til og evt god bedring!
Jo takk, men det er litt tidlig med god bedring, gitt at jeg ikke vet om det er kåråna eller genuin latskap. Men for all del, folk som meg kan alltid ønskes god bedring……helt god er vi ikke og blir det vel aldriGod bedring
Klemming? Tror ikke det er så vanlig, mulig de har blitt opplært av Jensemann....Dyre smykker du drømmer om……,
Madammen nedkom med kåråna for noen uker siden. Hun var trøtt og litt snufsen i tre dager, så var det over.
Jeg delte seng og bord med henne hele veien, men merket ikke så mye som et eneste snufs. Hennes tyske slektninger var ikke det minste forundret. Der nede kurserer teorien om at kåråna ikke biter på gamle veterinærer. De har tilbrakt et langt yrkesliv under stadig bombardement av et utall patogener, fra gule stafylokokker til diverse coronavirus. Immunsystemene deres takler det meste.
Nå har jeg hørt at det ikke er så rent lite klemming blandt menn In the navy , men det er kanskje noe annet. …..
Mvh
Jepp. Helt greit å betale litt ekstra hos en lokal pusher, men ser ingen grunn til å la meg flå av Platekompaniet!Også meget fornøyd med imusic. Sparte vel 400papp på 2 plater kontra pk. Penger det å sier noen..
Young Shakespeare ble for meg en liten nedtur ift Massey Hall. Uansett verdt en lytt, men på mitt ringe anlegg låter det mindre sjelfullt enn MH..Første platekjøp fra imusic i hus. God på pris og strålende kundeoppfølging. Me like! Forhåpentligvis er ikke dette unntaket som bekrefter regelen Hva jeg skal med denne nå når Massey Hall er i hus er jeg mer usikker på, men jeg skal nok få tvunget meg gjennom den en regnfull dag
Verre er det at vi har kjøpt seng med fjernkontroller(e). Du vet du nærmer deg geriatrisk og furudress når du kjøper seng med denslags Som om ikke det er nok, er fjernkontrollen visstnok såpass utfordrende at den kom med en relativt tykk manual. Hater bruksanvisninger
Vis vedlegget 802954
Vil ikke forundre meg om du har rett angående de to platene.Young Shakespeare ble for meg en liten nedtur ift Massey Hall. Uansett verdt en lytt, men på mitt ringe anlegg låter det mindre sjelfullt enn MH..
Min samboer synes heller ikke store høyttalere og bunker med plater er noe stas, men hadde ikke noe problem med å bestille stor dobbeltseng med fjernkontroll for 40 løk....
M
Ah, der har vi sengen min ja