bluesbreaker
Hundeeier
Ikke overrasket i det hele tatt.
God helg.
God helg.
Det var da tidlig på kvelden å begynne å søle med vinen.Jeg ble litt eplekjekk i et par tråder, og når man samtidig leker med Pelsdotten og drikker rødvin……..får man som fortjent
Druknet i min favoritt-drue! Satser på samme endeliktFår satse på det! Hvis den skulle være død, er det ikke verste måten å drukne på. Hadde vært mye verre hvis det var Fun Light eller XL1, enn en god rødvin.
Hvordan faen svarer man på sånt. AntageligvisIkke overrasket i det hele tatt.
God helg.
Finnes ikke noen unnskyldning for å søle alkoholDet var da tidlig på kvelden å begynne å søle med vinen.
Jeg regnet med at du har unnskyldningene klar
Så det første gåsetrekket over tkr Towers allerede for en god uke siden. Synes det var tidlig, ja.Tror det er første gang vi nyter sol og varme på terrassen etter at vi flyttet hit i midten av juli. Hva skjer. En skokk med gjess (eller noe sånt) passerer i V-formasjon med kurs sydover. Helvetes gledesdrepere
Du har så rett! Gjess har rykket ned på min fugle-liste og klassifiseres nå sammen med måkerVeldig ufølsomt av gjessene, de burde vært tilsnakket
Et satans leven her i kveld også, trodde det var svigermora til naboen men det var en skvadron gjess som øvde seg på formasjonsflyging rett over oss!! Enda godt de ikke driter når de flyr.... pellets på størrelse med vårrullerVeldig ufølsomt av gjessene, de burde vært tilsnakket
Som 'breaker er inne på, kan dette være en tilvenningssak, et nytt rom vil gjøre noe med "alle" parametre, og det vilLåter ikke så gale på Foldnes nå, men kanskje litt lysere med litt mindre «kjøtt» på instrumentene. Har enda ikke testet med røslig volum, og har pussig nok ikke følt behovet for det, foreløpig.
Hehe ja du kan få sagt det sluketEt satans leven her i kveld også, trodde det var svigermora til naboen men det var en skvadron gjess som øvde seg på formasjonsflyging rett over oss!! Enda godt de ikke driter når de flyr.... pellets på størrelse med vårruller
Hehe ja har det Har faktisk skutt en ogsåHehe... har du sett en sånn Canadagås "live" på bakken? Som en asfaltleggemaskin, gress inn i ene enden og sluttproduktet ut i andre enden simultant!!
Godt råd! Har ingen planer om noen runddans eller tweaking. Skal bruke tid, og kose meg i den nye lyttekrokenSom 'breaker er inne på, kan dette være en tilvenningssak, et nytt rom vil gjøre noe med "alle" parametre, og det vil
være en større eller mindre kontrast mot det lydbildet du har vært vant til, og som sitter i hukommelsen.
Det handler nok om å bruke tid og oppdage anlegget/lyden på nytt.
/Morten
Skyting av gås i Flekkefjord Forståelig hvis man får vårruller i hodetHehe ja har det Har faktisk skutt en også
mvh
Var ikke her men på hytten som jeg hadde i Kvinesdal, vi hadde mange av disse men det var en som var veldig hissig og var truende på ungene mine så den havnet i steke ovnenSkyting av gås i Flekkefjord Forståelig hvis man får vårruller i hodet
som eksil bergenser så blir det bare hjemmekoselig for degShiiitt… har jeg ikke fått med meg. Får svømme hjem etterpå
Høres dumt ut.Da har jeg kjøpt meg en billig cd-spiller. Får meg til å tenke på den beryktede Edge-spilleren. Solid og tungt kabinett, stort sett ikke en dritt inni og en relativ dyr pris (jaffal ift til innholdet)
Nja, den koster minimalt med sølvperler, ser flott ut og ikke minst, den har balanserte utganger. Jeg sliter litt med å legge penger i cd-spiller. Det er tross alt en kilde, som hos meg, kun benyttes når wifi og platespiller streiker…….samtidigHøres dumt ut.
En stilig svenske Er ikke det en kontradiksjonEn stilig svenske.
Godt å se at du har fått løst opp tvangstrøya mht til at alt skal være svart.
Den er fin, men hvordan spiller den?
Takker! Jepp, det er etter hva jeg skjønner et Sony drev. Noen skriver det er for følsomt for smuss og riper på cden, mens noen skriver det er gulle godt. Intet nytt under solen altsåGratulerer med CD spiller.
Det ser ut som om det gjemmer seg Sony spiller inni den boksen og det er jo bra saker
Takker! Jepp, og er den like strøken inni som utenpå, tror jeg helt klart den skal være mer enn bra nok til mitt brukSAT cdfix?
Aktet i sin tid, og gir sikkert masse musikk ennå.
Slitan!
Jada, tenkte jeg skulle teste både ubalansert og digital utgang i ettermiddag. Likevel ikke noe stas for eierglede med defekt balansert utgang…….når det var cd-spiller med balanserte utganger jeg har vært på jakt etter.Mornings!
Mens du venter på svar fra kyndig personell kan du vel benytte Digital utgangen. Du har vel en, kanskje to digitalomvandlere i hus? Tøff spiller, synd hvis det svikter.
Atle