Har ikke behov for å kjøpe noe haifai for tiden, men det er jo gøy å tweake litt. Siden mine pølsefingre bør holdes langt unna strømførende produkter har jeg gått til innkjøp av System and
Magic Phase Survival Kit. Som militær offiser er jo survival kit noe en bare må ha
Ganske så kilent å få kjøpt den av en av de norske forhandlerne som fører denne saken. Tok først seks dager før han svarte på mailen min og kom med et pristilbud. Jeg svarte umiddelbart at jeg slår til og at han bare kunne sende meg kontonummeret så skulle jeg overføre penger. Ga ham også beskjed at jeg får momsen refundert og at jeg derfor skulle sende ham skjemaet for dette (som tar under to minutter å fylle ut). Deretter har det vært tyst. Etter nok en uke tenkte jeg det kunne være på sin plass å minne ha på handelen, uten at jeg enda har fått tilbakemelding. Kan jo være mange grunner til dette som sykdom eller noen andre greier. Tror likevel det handler om en latkuk som syntes det var for lite penger til å gidde å ta momsarbeidet. Forsovet helt greit, men å ikke bry seg med å gi meg en tilbakemelding anser jeg som useriøst
OHC er det forskjellige meninger om. Har brukt dem et par ganger tidligere og har vært meget fornøyd med service og oppfølging begge gangene. Sendte dem en melding i morges, og en time etterpå var handelen gjennomført til samme pris som hos den andre forhandleren. Liten tvil om hvem jeg foretrekker av de to forhandlerne
Vis vedlegget 316539