Sluket
Holistisk Hifi Helt
@BeetleBug - den der hytta er bare så utrolig strøken!
Jøss, tusen takk mister! Den er vårt drømmeprosjekt. Vi solgte vår Sørlandshytte i 2016 for å finansiere byggingen av denne. Deretter brukte vi 3 år og oppbrukte 4 saksbehandlere på søknadsprosessen. Den stod ferdig 01.02.20 og vi bruker den så ofte vi kan hele året.@BeetleBug - den der hytta er bare så utrolig strøken!
Denne tråden er jo å betrakte som en estetisk oase i en verden fylt av middelmådighet Klart hytta passer innMisunnelig nå. Kunne tegnet den selv, har alle de momenter og detaljer jeg liker. Og litt OT får Torgalmenningens store sønn bare tåle!
I motsetning til tidligere er det nå mer sprett i pølsene til 3-kronern enn min egenEr også uberørt av julebordutskeielsene til Oslofjorden Avløp Selskap og påstått bronsefinale i... er det foppall eller håndball? Finmåking av snø, kaffe & kakegaver mens VM i dart og English Open i snooker skifter på som underholdning i bakgrunnen! Mangler bare en tur på 3 kroner'n
Jeg er vel litt mer kynisk og egoistisk enn deg. For meg er Qatar kun ett av mange drittland rundt om i verden som man skal ha mer enn forkvaklede verdier for å identifisere seg med, men hvis noen skulle boikottes er det FIFA……og det kan man strengt tatt gjøre hele året. Ronaldo og Neymar med tårer i øynene og en jublende glad Messi…..jeg kan leve godt med detJeg er fotballinteressert og det føles ganske rart å ikke følge med på fotball-VM, men jeg har for en gangs skyld tatt på meg den etiske hatten og ikke sett en eneste kamp. Alt ved dette VM er feil og når det på toppen av det hele bunner i at Qatar kjøpte jagerfly av Frankrike for å få tildelt VM så utgår det for min del. Forøvrig så håper jeg at Messi vinner slik at sippungen Ronaldo blir sittende å gråte herfra og inn i evigheten…
Ja der er mange andre land som er på samme nivå og verre, men det er totalpakken her som blir for mye for min del. Nok om det, jeg heier som sagt på Messi og jeg legger gjerne Neymar inn der sammen med Ronaldo selv om Ronaldo er "verre" i min bok. Neymar falt langt ned på min liste etter forrige VM da han lå og rullet på bakken i kamp etter kamp med "spagettihåret" sittJeg er vel litt mer kynisk og egoistisk enn deg. For meg er Qatar kun ett av mange drittland rundt om i verden som man skal ha mer enn forkvaklede verdier for å identifisere seg med, men hvis noen skulle boikottes er det FIFA……og det kan man strengt tatt gjøre hele året. Ronaldo og Neymar med tårer i øynene og en jublende glad Messi…..jeg kan leve godt med det
Takker for tips! Foreløpig har jeg kun streamet Springsteen. Skal ha disse utgavene i bakhodet når jeg finner frem mine og får spilt dem. Kjenner det kan bli en stund til. Har fått min dose Springsteen nåOppgradere dine Springsteen album om dem er deg kjære! særlig Born to run og The River til disse remaster utgivelsene ( har også org)
Når det kommer til hans absolutt beste plata stund på jorden syns jeg min UK press låter formidabelt bra ikke noe tynnt skrammel lyd her er det fet lyd med masse kjøtt på beinet den Half-speed plata i samme gata.
Funker ikke dette så bytt greier
I mangel på aupairer som kan ivareta dem, håper vi at solen skal ta jobben med å få litt mer futt og fart i dem Tenkte faktisk nettopp på deg. Poden sa han skulle trylle frem en rødvin fra favoritt-området ditt til dagens svineribbeSer ikke ut som de plantene er over the top.
Hehe, ventet på den siste linjen der Får moderere det til dagslysJeg tenkte at det var REL'en og tung dubstep som var årsak i bladfallet på vekstene?
Hvis det er sol som skal til for at plantene skal komme seg, må jeg virkelig minne deg på hvor du bor...
Staut kar, men jeg har et særdeles avslappet forhold til konger, prinser og denslags.Desverre skranter vår kjære konge og med hyppige innleggelser, er nok dette starten på slutten for vår monark. Leve Kongen!
I så fall dukker det nok opp en ny monark, skal du se!Desverre skranter vår kjære konge og med hyppige innleggelser, er nok dette starten på slutten for vår monark. Leve Kongen!
Det skal du nok ikke se bort i fra, så lenge vi slipper denne shamanen 🫅I så fall dukker det nok opp en ny monark, skal du se!
mvh
Trodde alle hadde privat nr til legen sin jeg, det er helt vanlig tenkte jegJeg registrer at Kongen har livlege. Det høres jo mye kulere ut enn en simpel fastlege (selv om mange ikke har det engang). En livlege er visst en personlige lege for høytstående personer og skal være tilgjengelig hele døgnet. Selv har jeg urealistiske og sykelig høye tanker om meg selv, så jeg har ingen problemer med å definere meg som en høytstående person. Da gjenstår bare å ringe fastlegen å få hanket ut telefonnummeret hans, så kan jeg gå rundt og fjonge meg med egen livlege. Jeg blir kanskje ikke konge av det, men keiseren (uten klær) bør være innenfor rekkevidde
Vis vedlegget 878019
Er jo ikke alle som trenger ukentlig oljeskift og nye tennplugger. Tipper din livlege har tjent godt på gi deg en hotline.Trodde alle hadde privat nr til legen sin jeg, det er helt vanlig tenkte jeg
Jepp, tenker på lyden fra saksofonen hansBare går ut fra at sløy er positivt... Sløye er noe helt annet.
Sløy, sløyare, sløyast! Fantastisk plate det der!Ben Webster og jeg var nesten siamesiske tvillinger. Han var en sløy jævel mens jeg er en sløv jævel
Vis vedlegget 878351
Å surfbrett tå kryssfinérMeget i sløyd.
Kjekt å ha, hva var det jeg sa osv, osvMeget i sløyd.
Synd for deg Sluket. Hva fant dere på i Oslos Vaneforbrytere & Kurbadforening før jul da?Er også uberørt av julebordutskeielsene til Oslofjorden Avløp Selskap og påstått bronsefinale i... er det foppall eller håndball? Finmåking av snø, kaffe & kakegaver mens VM i dart og English Open i snooker skifter på som underholdning i bakgrunnen! Mangler bare en tur på 3 kroner'n
Årets lutefisk porsjon var katastrofe. Halvtørr fisk, sidestykke nær gjellelokket, 2 poteter og en liten klatt med ertestuing var langt under pari for kjøkkensjefen. Men han forsvant på et eller annet tidspunkt, så da trakk man ut og røkte en utmerket sigar etter et par glass konjaffe.Var nok godt utenfor maks med 16-17 OASere på Teddys, ja. Ble sikkert ikke mindre trangt med alle de oppblåste egoene
Jeg er en novise, men har likevel hatt en god del Pytt i panne og burger fra Teddys under vesten……for ikke å glemme en anselig mengde Frydenlund Bayer