Karmana
Æresmedlem
Ser ut som den «nye». Min gamle er ikke gatefold og har svart label.De gamle originale RRA er også gatefold, men ikke 180g.
Vis vedlegget 907239
Ser ut som den «nye». Min gamle er ikke gatefold og har svart label.De gamle originale RRA er også gatefold, men ikke 180g.
Vis vedlegget 907239
Tenke å spille alle tre en dag i påsken når det ikke er uteværGodt valg.
Joes Garage høres da absolutt ut som Zappa, synes jeg. Bare det at man får et helt radioteater på kjøpet.
Du kjører vel på med II og III også, når du er så godt i gang.
Ja, det heter vel at man ikke skal skue hunden på hårene. Regner med at de der låter bedre enn fortreffelig
Som Bulter vet har de lagt ute en stund. Må innrømme at tanken har slått meg et par ganger, men med 97 dB høyttalere er det nok andre mer fornuftige ting å slenge pengene etterPre og power for 110’ er nesten gibort-pris. Mye bedre enn dette blir det ikke!
Men liker Zappa deg?Kona var sammen med et «Zappa-hode» før hun traff meg. Gjorde henne enkel å sjekke opp Hun har fremdeles et anstrengt forhold til Zappa, og så stygt på meg da jeg satte på denne. For meg som ikke liker Zappa når han låter som Zappa, er dette et kanonbra album. Lyden er også helt konge. Dette svinger hver gang det spilles
Vis vedlegget 907271
Zappa var vel strengt tatt kun skikkelig begeistret for seg selvMen liker Zappa deg?
Mvh
Han tok vel en tur til Tjekkia?Zappa var vel strengt tatt kun skikkelig begeistret av seg selv
Mener jeg så litt av en dokumentar med Zappa for ikke lenge siden hvor han var viktig for motstandsbevegelsen og deres frigjøring fra kommunismen. Kjenner isen knaker under megHan tok vel en tur til Tjekkia?
Nei, jeg mener bestemt (oversatt - det er en mulighet for) - at han var viktig for Havel og en slags støttespiller. Tror han tok turen og var involvert i samtaler også. Så får historie politiet (neppe de samme som HiFi politiet) heller arrestere meg senere.Mener jeg så litt av en dokumentar med Zappa for ikke lenge siden hvor han var viktig for motstandsbevegelsen og deres frigjøring fra kommunismen. Kjenner isen knaker under meg
Jeg glemte å skrive motstandsbevegelsen i Tsjekkoslovakia/Tsjekkia……lå liksom implisitt i innleggetNei, jeg mener bestemt (oversatt - det er en mulighet for) - at han var viktig for Havel og en slags støttespiller. Tror han tok turen og var involvert i samtaler også. Så får historie politiet (neppe de samme som HiFi politiet) heller arrestere meg senere.
Mvh JMK
Hvis det er sense sin så er den det.Nostalgi. Strømrenseren må være god siden den er det eneste som fremdeles står i oppsettet i dag
Det er det. Høres betryggende ut. Da slipper jeg å delta i diskusjonstråder om strømHvis det er sense sin så er den det.
Takk skal du ha! Livet er i betydelig mindre limbo no!God påske tilbake Forhåpentligvis er livet ditt litt mindre i limbo enn det var for noen måneder siden!
Vicious er en kongelåt, men jeg er kanskje mindre usikker på om jeg også trenger den i en Live versjon enn du er i om du trenger boksen som inneholder en glanset bok i LP-størrelse på noen og tredve sider med bilder, intervjuer og reportasjerDen Reed boksen mangler et par RCA utgivelser, men det gjør ikke jeg. Vis vedlegget 907589
God kveld i stuen!
Jeg fant ut at jeg trenger boksen.Vicious er en kongelåt, men jeg er kanskje mindre usikker på om jeg også trenger den i en Live versjon enn du er i om du trenger boksen som inneholder en glanset bok i LP-størrelse på noen og tredve sider med bilder, intervjuer og reportasjer
Her er et tips du kan overrekke ved besøket Julian Vereker founded Naim Audio Visual in 1969. Its first product was a unit capable of switching 30 kW of lighting on and off in time to music............. samt en moderne huleboer med fetish for homoerotisk lyssetting.
Ja, det blir en sving innom det gamle fylketGod tur til Østfold
Forhåpentligvis blir det engang en PPVT (Posh Parts of the Valley Tour)" Innbefatter tur til et alternativ for påskeaktivitet, et par steder med karer som tror på julenissen fra Danmark samt en moderne huleboer med fetish for homoerotisk lyssetting. Gjenstår nå stort sett bare å debutere på denne Airbnb"
Åpenbart ikke meg du skal innom! God tur okkesom!
Mulig dette var humor som treffer de over 60 år, synes dette er en ganske morsom start på en spennende hifikarriere jeg da..... og jeg så for meg lysarrangementet hos personen du skal besøke. God PåskeHer er et tips du kan overrekke ved besøket Julian Vereker founded Naim Audio Visual in 1969. Its first product was a unit capable of switching 30 kW of lighting on and off in time to music.
Hva behager Jeg er 59 år og mentalt blir jeg aldri 60Er det noen som ikke er 60 her?
Ett par måneder til ivf But who caresEr det noen som ikke er 60 her?