HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Mindre tid på hest, og mer tid til fest.. Med poden.. Skjønner han godt.. ..
Hadde helt klart vært det riktige, men vi var i går kveld så vel fornøyd med hvitvin at vi ikke brydde oss om matching og gikk for noe rødvin vi hadde lyst påMed et glass vendange tardive ved siden av, formoder jeg?
Hehe, lite øl, men har nå tatt en lokal pils de to stedene vi har oppholdt oss mest Jeg har et avslappet forhold til Pils, men Karlsberg fra Traben-Trabach smakte bedre enn Carlsberg!Guten abend!
Har du vært innom Liebfraumilch? Har aldri helt skjønt hvorfor det er så mange leger som lager vin i Tyskland, dr. Loosen etc
Får du tid til en god øl innimellom.?
Nyt kvalitetstiden med jr
mvh Atle
Gåselever?! Hjerteløs, det er det du er . Skulle heller i sympati gått for hestelever isteden.Det er forsovet aldri feil å spise litt gåselever, men når vi har drukket et par gode flasker vin og litt calvados og poden nå er lett og leken og skal snakke med kjæresten som i dag har avlivet hesten sin, kjenner jeg nå at jeg blir litt bekymret
Vis vedlegget 904845
Jeg er da ikke hjerteløs Jeg har hjerte for alt jeg likerGåselever?! Hjerteløs, det er det du er . Skulle heller i sympati gått for hestelever isteden.
Pøh, et par risikovurderinger og noen sedimentprøver er lekestue ift til utfordringene med å bade i alkoholholdig drikke og tunge middager over tidDakar deg
Vi kan godt bytte
Du kan begynne med risikovurderingen
Flyfilla
Utstilt på alle de sentrale plassene i verden; New York, Kiel og BlåskogenAltså ikke bare på MoMA i New York, men også innrammet på en vegg i Kiel.
SL10, Love it. Vis vedlegget 906462
Takk for tilbakemeldingen! Ser ut som Acoustic Tuning har endret på hjemmesiden, men det skulle fungere nå. Ingen hast med salg, den står også godt der den stårLink i annonsen funker ikke... Håper du får solgt denne gangen, en god forsterker
Multifunksjon. Kan brukes som slosshanske hvis noen kritiserer haifaienCoole "knokejern" håndtak på skuffene!!
Etter tips fra Kolbotn er the real deal i hyllene på Foldnes Uavhengig av om de spiller bedre eller ikke, kommer jeg til å rose den opp i skyene og forestille meg deg som går i ring i stuen og gnisser tennerEr det 2018 remaster av Rock'n Roll Animal du har kjøpt inn?
Er spent på lydkvaliteten på denne.
Det er utallige versjoner av denne ute på vinyl, og mange har dårlig lyd.
2018 er den som Reed var delaktig i når den ble laget.
Er den bedre enn andre utgaver, så får jeg ikke fred før den står i hylla.
Da ligger det til rette for en vellykket øltime på deg. Kos deg.
Du har nok rett, men blir bare så ute av meg når solen dukker oppRolig nå Karmana. Husk at at du bor i en landsdel med høst hele året og at haifai været aldri er langt unna.
Ja, det er både skummelt og uvantDu har nok rett, men blir bare så ute av meg når solen dukker opp
Jeg har også de fleste fra før………….men denne boksen kan jo hankes inn så billig ift veldig veldig mye annet at……..Du er i form ser jeg.
Tenners gissel, - akkurat der traff du.
Den boksen frister, men jeg har jo alle fra før. Noen dubletter og tripletter. Essensielle utgivelser alle. Street Hassle er dog ikke mye spilt, da jeg oftest velger New York i stedet. Vi får se om du går seriøst god for lyden før det legges inn bestilling, men det er vel for mye å håpe på...
(-ellers så kan jeg jo spørre @jon)
Da skal du ikke se bort fra at denne utgaven er et pekk i riktig retning for deg og i tillegg får du gatefold og tyngre plate (jaffal sammenlignet med min).Må nok ha den.
Jeg synes de versjonene av Rock'n Roll Animal som jeg har, låter for kvasst.
Det er hifi-ens forbannelse, at når lydgjengivelsen blir så fullfrekvent og oppløst, så høres også alle ulyder.
Jeg har jo spilt denne plata i årevis helt sida jeg var ganske ung. Den gang på Tandberg og sjølsnekra Seas-kit. Tenkte aldri på at det låt dårlig da. Hadde nok også 90% fokus på musikk og lyden var underordnet. Men Rock'n Roll ble det!
Den som kanskje har best lyd i boksen din er Coney Island Baby. Antagelse basert på min originale us som låter ganske fett og stort.
Takk for at du tok deg bryet.