Nei, hun var jo ikke fra TrondheimAv Radka Toneff?
Med tanke på Fairytales må det vel da være Eventyrblanding hun luktetRadka ser ut som hun luktet som rullings
God helg Karmi`s
Ligger nok på lading frem til Warszawa.God helg Karmi`s
Ps! sees vi i München ?
Mvh: Espen L
Hehe, kjøper visste hva han gikk til og prismessig er han kanskje mer fornøyd enn megGratulerer med salget!
Vi får håpe kjøper holder seg unna HFS, så vedkommende ikke oppdager hvor fornøyd du er.
God helg!
Hun hmmmmmerHerren bør kanskje frekventere ordboken og lese seg opp på forskjellen av å kunne synge Vs. å kunne posere!
Hmmm, trodde ikke folk så langt nord i fylket følte tilhørighet til grisebønder på Jæren. Jaja, så feil kan man ta Skal kanskje ikke snakke for høyt. Sa akkurat nei til en gratis konsertbillett da jeg heller vil få med meg Brauten på TV i kveldKanskje på tide med ett gjensyn med denne klassikeren fra dengang Brann fikk besøk av en guttunge fra Jæren
TV: Her gikk det galt
Etter 20 minutter var stillingen 4-0 til Molde. Se sammendrag av kampen her.www.brann.no
Når er Warszawa da?Ligger nok på lading frem til Warszawa.
En riktig god helg tilbake
27-29 oktober. Tror du ville likt deg. Minner vel en del om Hifi-deluxe i mye større målestokk + en god del værstinganleggNår er Warszawa da?
Når det er snakk om Brauten så føler jeg helt klart mer tilhørighet til sørfylket enn ellersHmmm, trodde ikke folk så langt nord i fylket følte tilhørighet til grisebønder på Jæren. Jaja, så feil kan man ta Skal kanskje ikke snakke for høyt. Sa akkurat nei til en gratis konsertbillett da jeg heller vil få med meg Brauten på TV i kveld
Var heldigvis ikke tilstede på den traumatiske kampen der. Føles litt bedre i dag. Det er liksom et par andre lag som har gått på en aldri så liten smell med ham. Han er nok atskillig bedre nå, men til Brann sitt forsvar kan det sies at de ikke hadde forutsetninger til å vite hva som traff dem
Dreven vinylhai, har du blittHalvveis med å få lagt ut noen nye plater for salg. 60 plater med Rolling Stones, Led Zeppelin, David Bowie, Dire Straits og Beatles og noen soloalbum fra sistnevnte. Drittjobb! Mye gøyere å kjøpe! Nå gir heldigvis Håland meg grunn til å gi meg for i dag
Vis vedlegget 919061
Hehe, har definitivt ikke blitt vinylhai, men det forsvinner innimellom noen plater på Finn. Har vel egentlig mest en plan om å delta på en platemesse eller to når jeg endelig har fått somlet meg til å prise alle plateneDreven vinylhai, har du blitt
Blir inspirert, jeg, og skal kvitte meg med plater jeg så å si aldri setter på selv. Har aldri solgt en plate i hele mitt liv, iaf ikke som jeg kan huske. Hvor finner man lettlurte kjøpere?
Lykken i livet oppnås gjennom å premiere seg selv for hver en minste tingHardt liv! Klart du fortenar løn for strevet!
Hehe, det er vel et par ting til som trengs, men premiering av seg selv er en særdeles god tilnærmingKunne ikke sagt det bedre selv
Bør bli every year! Jeg får ikke bestemt meg for enten Sobieski eller Golden Tulip. Prisdifferansen er ikke ubetydelig i GTs favør, og GT er nyoppusset. Nå lover vår eminente finansminister et løft for pensjonistene, så da blir det kanskje (en) rådSame procedure as last year, Mr Bulter………..kan etter hvert ende opp med; same procedure as every year, Mr Karmana
Blir Sobieski i år også
Ja, registrerte at den Gyldne Tulipan var billigere, men tenkte det var praktisk med baren/møtepunktet på Sobieski og ikke minst at det i motsetning til den gyldne tulipanen tar mye tid å komme seg gjennom alle rommeneBør bli every year! Jeg får ikke bestemt meg for enten Sobieski eller Golden Tulip. Prisdifferansen er ikke ubetydelig i GTs favør, og GT er nyoppusset. Nå lover vår eminente finansminister et løft for pensjonistene, så da blir det kanskje (en) råd
Er det kun en anbefaling av hotell, eller inkluderer det at du og blueasbreaker har booket dere inn for i år?Ligger 4 hotell rett ved siden av hverandre vi går for Premiere Classe, 3 mann kan drikke for 5t kroner mer i baren en om vi bor på Sobieski. Blues og jeg har bod der før og helt ok når en bare skal sove og spise frokost.