Tre musketerer fra øvre Hedemark føler ansvar for å ta vare på en enslig Bergenser på tur, så vi lander torsdag.Er det kun en anbefaling av hotell, eller inkluderer det at du og blueasbreaker har booket dere inn for i år?![]()
Tre musketerer fra øvre Hedemark føler ansvar for å ta vare på en enslig Bergenser på tur, så vi lander torsdag.Er det kun en anbefaling av hotell, eller inkluderer det at du og blueasbreaker har booket dere inn for i år?![]()
Strålende (selv om dere nok er 1-2 for få til å klare å ivareta meg)Tre musketerer fra øvre Hedemark føler ansvar for å ta vare på en enslig Bergenser på tur, så vi lander torsdag.
Så bra! Uten å ha deltatt vet jeg jo hva du er i stand til angående velsmakende måltider. Eg e meBlir tur til Polen på meg også. Felles middag på lørdag anyone?
Hvor mange øl har du rukket å drikke?Som Bergenser er det selvfølgelig gitt, men Rain med Uriah Heep er definitivt en av de beste låtene gjennom tidene. Ingen kunne lage klinelåter som de gode gamle heavy-rockerne!
Pøh, har drukket to øl. Er ikke susete, men helt god har jeg nå aldri vært. Du kan jo få en quiz i farten. David Byron sin kongelåt; A Man Full of Yesterdays har en særdeles feilaktig tekstlinje……Hvor mange øl har du rukket å drikke?
Virker som du begynner å bli nokså susete!![]()
Har alltid sagt det. Man trenger ikke være dum selv om man snakker nynorskHmm..skal tru om det kan vere denne tekstlinja:
"He waisted his time
Drinking whisky and wine?"
Fortente fleire emojis den der!Har alltid sagt det. Man trenger ikke være dum selv om man snakker nynorsk![]()
Helt klart, men har ikke tid. Pelsdotten driver og drar i meg og indikerer at nok er nok, nå SKAL vi ut!Fortente fleire emojis den der!![]()
Uriah Heep heavy rockere???Som Bergenser er det selvfølgelig gitt, men Rain med Uriah Heep er definitivt en av de beste låtene gjennom tidene. Ingen kunne lage klinelåter som de gode gamle heavy-rockerne!
Ser den med Ane Brun, og tar helt klart selvkritikk!Ane Brun på freddan er jo bare urutinert, Thin Lizzy derimot
Nå mistenker jeg at pelsdotten har samme ansiktsuttrykk som sin herre. Er det slik at hundeeiere ligner mer og mer på sine hunder, eller var det omvendt![]()
It’s a dirty job but somebody got to drink itTror jeg skjenker meg nok et krus rødvin (heter kanskje ikke krus når Poden driver med sånne sommelier-greier og drar hjem vin som hører til på de rikes bord ). Sånn sett har vi en grei arbeidsfordeling. Han hanker det inn og gurgler et par munnfuller og spytter ut, og deretter tar jeg den harde oppgaven med å drikke opp resten flasken (som oftest med litt hjelp av min kone)![]()
Ja, det er tøffe tak! (U)heldigvis står det i stillingsbeskrivelsen som far at man skal ofre seg for sin sønn. Jeg får bare gjøre så godt jeg kanIt’s a dirty job but somebody got to drink itKos deg videre med musikk, vin, øl mm. Kvelden er fremdeles ung
![]()
Du er en mann med god smak, men her tydeliggjøres at du kvalitativt har helt klare begrensningerKondolanser herfra. Ref. GP da. Brann driter jeg i.![]()
Det er et stativ for briller, men visuelt oppfatter øyet gjerne formen ut fra hva man ønsker og savnerButplug, den tingen der bak snusen?![]()
Lucky You! Stålsetter meg. «Kun» 10 igjen.Synd med MGP. Så på i fem min og hoppet lett over til anlegget i andre etasje
I en stund som denne er det vanskelig å være uenig!Jeg blir stadig minnet på hvor glad jeg er for at jeg har min egen "avdeling" i kjelleren![]()
![]()
![]()
Hehe, jeg kommer nok ikke til å være den heftigste streameren av disse låteneVær nå ikke så snobbete! Syns nå Israel var utrolig bra!
Og som samboer med en finsk ei, så går ellers sindige finner av hengslene.
Fra dagens hovednyhetssending:
Vis vedlegget 920142
Ja, han trenger en slik vet du når han blir nervøs for å ha skrytt på seg at "tøsedrengene" i Brann skal denge skumle særpinger på hjemmebane i fopall. Vi litt mer ballstyrige og ikke helt tamme naturtrollene og vinylnissene som bor i tynt befolkede omgivelser langt fra folkeskikken, satt på Retro Vinyl og diskutert musikkgenre, tidsepoker, band og vinylutgivelser i stedet for å gå å se på 22 smågutter som flyr rundt på en frisert gressplen og krangler om en lærkule.Butplug, den tingen der bak snusen?![]()
Ja, det er sørgelig at hovmod til stadighet skal stå for fallJa, han trenger en slik vet du når han blir nervøs for å ha skrytt på seg at "tøsedrengene" i Brann skal denge skumle særpinger på hjemmebane i fopall. Vi litt mer ballstyrige og ikke helt tamme naturtrollene og vinylnissene som bor i tynt befolkede omgivelser langt fra folkeskikken, satt på Retro Vinyl og diskutert musikkgenre, tidsepoker, band og vinylutgivelser i stedet for å gå å se på 22 smågutter som flyr rundt på en frisert gressplen og krangler om en lærkule.
Vi var sågar så gale at vi tok oss en Cola med "full sugar taste!"
Butikkinnehaver sukket tungt når han fikk høre om fopall kampen, og holdt oppe i 3 strake timer til for å slippe å dra hjem og høre spetakkelet (han bor litt for nær stadion). Hvilket jo var fint for oss som til vanlig frekventerer dagis på Vartieg i uka i håp om å beholde et snev av sosiale ferdigheter. Jaggu fikk jeg rasket med meg både Led Zeppelin og Ten Years After på vinylSånn går det når man havner på sukkerfylla
![]()