Bulter
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 18.02.2003
- Antall liker
- 3.442
Tiltredes!
Du sa noe om "end game", så da trenger du ikke bekymre deg om det tveeggede sverdet.Takker. Du må ikke skrive blant de beste integrerte. Da kommer alle målefantastene og gruser den (på noen parametre Atkinson ikke målte) Hvor nøytralt Ayre er kan sikkert diskuteres, men jeg har vel etter hvert begynt å rote meg bort i noe fan-boy greier. Fyldig mellomtone, kontroll i bassen og uten å kompromisse på detaljer i opptaket. What’s not to like Gleder meg spesielt til å få testet deres variable gain tilnærming (uten bruk av mostander). Skal visst gi full pupp i dynamikk også på lave volumer. Hvis det stemmer blir kona glad Akkurat det med noe som ikke alle har er et tveegget sverd. Er så snobbete at jeg synes det er kjekt, men det er ikke like gøyalt når utstyret skal selges….
Er ekstremt hfs-lat, så jeg sier meg bare enig i Blues den Vise.Du sa noe om "end game", så da trenger du ikke bekymre deg om det tveeggede sverdet.
I denne prisklassen går vanligvis ikke folk på impulskjøp, så de som er på kjøpern' vet hva de ser etter. Akkurat som deg. Det er noen av oss som driter i hvordan ting måler. Har hørt nok av ting som måler bra, og låter dårlig eller kjedelig.
Det er veldig vanskelig å måle musikkglede.
Matching er dessuten undervurdert og noe som snakkes lite om.
Jeg har lest om den spesielle muligheten denne forsterkeren har for å stille inn ønsket gain VGT eller variable gain transconductanse.
Ser også at pre-delen kan brukes passiv.
Dette blir superbra.
Nesten så jeg tror du kan slippe Zardozen, men vil tro at det spiller nokså forskjellig så du kan jo koble opp den når det er tid for litt kos og juleoratoriet.
Som vanlig ingenting jeg er uenig i Zardoz får stå pent på siden frem til høsten (hvis ikke solgt). Blir som du sier spennende å høre om det er store forskjeller/hvor forskjellig de låter.Du sa noe om "end game", så da trenger du ikke bekymre deg om det tveeggede sverdet.
I denne prisklassen går vanligvis ikke folk på impulskjøp, så de som er på kjøpern' vet hva de ser etter. Akkurat som deg. Det er noen av oss som driter i hvordan ting måler. Har hørt nok av ting som måler bra, og låter dårlig eller kjedelig.
Det er veldig vanskelig å måle musikkglede.
Matching er dessuten undervurdert og noe som snakkes lite om.
Jeg har lest om den spesielle muligheten denne forsterkeren har for å stille inn ønsket gain VGT eller variable gain transconductanse.
Ser også at pre-delen kan brukes passiv.
Dette blir superbra.
Nesten så jeg tror du kan slippe Zardozen, men vil tro at det spiller nokså forskjellig så du kan jo koble opp den når det er tid for litt kos og juleoratoriet.
Å jadaHerlig med demoprodukter Karmana
Da kan kjøpe evnen opprettholdes så den holder tell litt øl/vin
Lyd ennå?
gismo
Faens tosk! Leste REL manualen som at jordingsledningen skulle henge fritt Har nå festet den til en skrue i chassiset på ampen, og brum/during er historie. Jaja, kan leve med å være idiot så lenge ting ordner seg
Ser svarten meg ut som du liker lyden som deg selv! Fyldig rundt midten, stramme (gule) sko med kontroll i ankelleddet, og ikke en detalj som ikke kommer ut av kjeften.Hvor nøytralt Ayre er kan sikkert diskuteres, men jeg har vel etter hvert begynt å rote meg bort i noe fan-boy greier. Fyldig mellomtone, kontroll i bassen og uten å kompromisse på detaljer i opptaket. What’s not to like Gleder meg spesielt til å få testet deres variable gain tilnærming (uten bruk av mostander). Skal visst gi full pupp i dynamikk også på lave volumer.
Roer meg litt nå, og deretter finner jeg frem adjektiv-ordbokenVar akkurat litt for sein i avtrekket angående rel kabelen. Tema har vært oppe i tråden tidligere. Gratulerer med råflott forsterker. Regner med det kommer enda flere kvaliteter til etterhvert som du blir kjent med saken.
Mvh Atle
UbetaleligSer svarten meg ut som du liker lyden som deg selv! Fyldig rundt midten, stramme (gule) sko med kontroll i ankelleddet, og ikke en detalj som ikke kommer ut av kjeften.
Full pupp i dynamikken har du også, men litt verre med variabel gain-justering
Slitan!
mvh
I overkant røslig for at det ser pent ut på topphyllen. Planen er å flytte den et hakk ned, men må først bli kjent med hvor mye varme den utvikler……Herlig, fine beskrivelser av første inntrykk og brom/dur Fint du fikset det Kan jo fanken itte spelle UTEN sub mann🥹
Det er en røslig kar du har fått på toppen der, ser jo griselekker ut med lufteglugger osv
gismo
Den må da få lov til å ha hederplass på toppen Karmi`sI overkant røslig for at det ser pent ut på topphyllen. Planen er å flytte den et hakk ned, men må først bli kjent med hvor mye varme den utvikler……
Hehe, den der hadde vært veldig aktuell……..hvis den hadde støttet wifiLekkert nå, men støtter deg i, om det går, å sette den ned. Da kan du jo gjøre racket helt Ayre komplett å sette en sånn på toppen?
Vis vedlegget 931169
Men nyt nå først den nye herlige ampen
gismo
Hola. Er den gamle hunden i ferd med å lære seg nye triksEr ikke uenig med at den tåler å bli vist, og at det er litt synd å gjemme den vekk. Synes likevel det ser litt rart ut der den står nå. Et alternativ kan være å bytte plass med platespilleren, men det er det nok noen som ikke er helt enig i
Det er en stund siden jeg begynte å kompromisse kraftig fra sort til sølv. For å fortsette å være litt hardliner får jeg nå si at alt er greit så lenge det ikke er champagne-farget
Champagne-farget passer godt i disse PRIDE-tider Det samme gjelder for dem som har turkise lys i oppsettetGratulerer igjen med lekker amp, godt å høre at det lydmessige også foreløpig virker besnærende
Men er ikke champagne bra nok heller nå
Vis vedlegget 931208
Nyforelsket, men fullbalansert OG 300B om jeg må beGratulerer så mye med ny forsterker mister! Fra 300B til fullbalansert, diskret, non feedback og full konfig inn og ut. Tøft! Håper virkelig at du liker tonene som kommer ut av høyttalerne.
Nyt musikken!
Turkis done rightChampagne-farget passer godt i disse PRIDE-tider Det samme gjelder for dem som har turkise lys i oppsettet
Jeg flyr fra Torp til Chopin. 725 kroner t/r.Ses over en øl 27. oktober på Gardermoen
Hehe.. Største ulempen med fargen er at det ikke er enkelt å få det til å matche med andre komponenter da sølv eller sort er veien de fleste går.Champagne-farget passer godt i disse PRIDE-tider Det samme gjelder for dem som har turkise lys i oppsettet
Sobert og diskre!Turkis done right
Vis vedlegget 931250
Takk for at du passer på meg! Etter hva jeg har skjønt er alt i orden når jeg holder meg unna minus på terminalene. Sub-kabelen har nå hver sin ledning til pluss-siden av terminalene og en festet til chassis på Ayre. Sammen med speakon mot REL-subben håper jeg og tror alt er i skjønneste orden.Fryder meg på dine vegne @Karmana
Du kan lese mer om tilkobling av sub og annet på side 4-5 i manualen. Det er ikke alt dette utgangstrinnet er like happy med!
Bare å rane en bank og gå for AccuphaseHehe.. Største ulempen med fargen er at det ikke er enkelt å få det til å matche med andre komponenter da sølv eller sort er veien de fleste går.
Skal innrømme at tanken om å skaffe en av CD-spillerne som også har digitalinnganger slik at jeg kan erstatte DACen har slått meg
Takk for at du passer på meg! Etter hva jeg har skjønt er alt i orden når jeg holder meg unna minus på terminalene. Sub-kabelen har nå hver sin ledning til pluss-siden av terminalene og en festet til chassis på Ayre. Sammen med speakon mot REL-subben håper jeg og tror alt er i skjønneste orden.
Hører gjerne fra noen om dette høres feil ut i forhold til nedennevnte. Hadde vært dyrt å ødelegge ampen på grunn av brukerfeil
Vis vedlegget 931258