Nja, det er vel kun oppgraderingskortet til Twenty som selges, og ikke noen QB-9 Twenty. Det gjør den ikke mindre aktuell for meg, men vi minstepensjonister i Staten må som kjent ta en ting av gangenJeg tror ikke du skal tenke at den har gått ut av sortimentet, @Karmana. Ayre satser stort på denne oppgraderingen, som i praksis er en helt ny dac. Skrytevideoene deres viser at de produserer alt hva remmer og tøy kan holde.
Stemmer inn her……itte alle som skjønner dette KarmanaNja, det er vel kun oppgraderingskortet til Twenty som selges, og ikke noen QB-9 Twenty. Det gjør den ikke mindre aktuell for meg, men vi minstepensjonister i Staten må som kjent ta en ting av gangen
Får vel strengt tatt hente den først, men den bør stå her om et par timer. Jeg har også nappet ut kontaktene i haifaien, så hvis ikke været stabiliserer seg får jeg heller smøre med litt tålmodighetNy forsterker, men tør karmana å sette på strøm?
Vis vedlegget 930804
Litt spent stemning ute nå! Har dratt ut kontakten på mitt eget system.
Lykke til
Atle
Nja, det er vel kun oppgraderingskortet til Twenty som selges, og ikke noen QB-9 Twenty. Det gjør den ikke mindre aktuell for meg, men vi minstepensjonister i Staten må som kjent ta en ting av gangen
Kall det hva dere vil. Alt unntatt strømforsyning og display byttes. Det er lett å skjønne.Stemmer inn her……itte alle som skjønner dette Karmana
gismo
Men du, det mangler en knapp!The eagle has landed, og for å bevise at dette ikke er en minutt for minutt tråd, kan de som er interessert lese på esken hva det er for noe
Vis vedlegget 930885
Det jeg er minst overrasket over er det faktum at det er regndråper på eskenThe eagle has landed, og for å bevise at dette ikke er en minutt for minutt tråd, kan de som er interessert lese på esken hva det er for noe
Vis vedlegget 930885
Takker! Har troen på at dette blir riktig så braHar en kamerat som prøvde en slik på litt krevende høyttalere og det var vistnok en suveren opplevelse. Tror du har noe flott i vente. Du er en handlingens mann!
Det er klart at man må være nøysom som fattig pensjonist så da er det jo greit at lektyren er fra det offentlige bibliotek.
Vis vedlegget 930904
Slit'an!
Tar sjansen på å sette strømmen på igjen.
Atle
Bulen ser nok verre ut på bildet enn i virkeligheten. Forsterkeren er bygget som den oppbrukte frasen om tanks og riktig så godt polstret på innsiden. Har nok gått bra detteStusser mere over 2 store "FORSIKTIG" labels, og likevel en kjempebule på toppen av esken
Skakkje se bort fra det. Relativt tung og vanskjelig å få hendene rundt esken. Tøffe tak for en sart blomst som meg^tipper det er svette fra pensjonisten!
Men du, det mangler en knapp!
Ah, det var det du mente Nei, vi mangler ikke en knapp til sofaen, vi har bare ikke sydd den på igjen
Gratulerer!Her er godgutten som forhåpentligvis låter så bra at det blir min endgame forsterker (famous last words)
Vis vedlegget 930943
Rett forfra ser den ikke så veldig forskjellig ut i forhold til min andre Ayre forsterker……..
Vis vedlegget 930945
…….men når man kjenner vektforskjellen og ser forskjellen i størrelse skjønner man at dette er et annen dyr
Vis vedlegget 930946
Nå er alt oppkoblet, men lyd og konfigurering av innganger får vente til i morgen. Den som venter på noe godt venter forhåpentligvis ikke forgjeves
Du gjorde jo det med ditt gamle utstyr så jeg aldri fikk hørt detGratulerer, dette ser mega fett ut
Oser kvalitet helt over fjellene å inn over Innlandet
Gleder meg til Bergens-tur og en lytt en gang i fremtiden, du selger itte denne før je har fått hørt’n
gismo
Beklager på det sterkeste, sender varme tanker over fjelleneDu gjorde jo det med ditt gamle utstyr så jeg aldri fikk hørt det
Tilkobling og lyd? Skulle tatt seg ut Nei, vi pensjonister er jo Norges mest opptatte på formiddagen. Frokost skal spises, nyheter skal leses, kaffe skal drikkes, samt tur og mating av Pelsdotten Begynner å nærme segDu er vel oppe å kobler/justere nå vel??
Noen lyd/inntrykk ennå unge mann
Eller er du «out of this world»…..
gismo
Takker. Du må ikke skrive blant de beste integrerte. Da kommer alle målefantastene og gruser den (på noen parametre Atkinson ikke målte) Hvor nøytralt Ayre er kan sikkert diskuteres, men jeg har vel etter hvert begynt å rote meg bort i noe fan-boy greier. Fyldig mellomtone, kontroll i bassen og uten å kompromisse på detaljer i opptaket. What’s not to like Gleder meg spesielt til å få testet deres variable gain tilnærming (uten bruk av mostander). Skal visst gi full pupp i dynamikk også på lave volumer. Hvis det stemmer blir kona glad Akkurat det med noe som ikke alle har er et tveegget sverd. Er så snobbete at jeg synes det er kjekt, men det er ikke like gøyalt når utstyret skal selges….Gratulerer med krem-amp!
Denne er helt sikkert en av de beste integrerte forsterkere som kan kjøpes.
Det er nokså høy kilopris på Ayre, men alle omtaler er positive, og Ayre-designet er kompakt, sobert og stilig. Man ser ikke på bilder hvor høy kvalitet det er på kabinett og betjening. Litt morsomt med noe som ikke "alle" har, dessuten. Håper du blir fornøyd.