jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.070
Gratulerer til junior! Heng meg på andre som ynskjer seg tips om gode vinar for folket!
Det er stort. Gratulerer med junior!Poden besto eksamen å kan nå titulere seg sommelier. Utfordringen nå blir å få ham til finne gode kjøp i betalbare prisklasser og ikke bare viner som krever forlenger på stigen for å nå opp til rett hylle på Polet
Jeg er klar! Bruker Apple TV, men har en Altibox på lur til spesielle anledninger
Solgt DS? Fant ikke på finn......Da sjekkes juleølet vi har brygget (ikke skikkelig da det er sånn tøyse-prosent i styrke). Var litt redd for at vi hadde vært litt for raus med anis (en semantisk feil hadde vært verre), men dette fungerte riktig greit Naturligvis servert i passende glass
Vis vedlegget 978241
Jeg har allerede bestemt meg for årets nyttårsforsett. I forbindelse med en altfor elastisk ryggrad, satser jeg på noe jeg har mulighet til å gjennomføre. Blir derfor, som vanlig, mindre mosjon, så derfor har jeg nå lagt 45RPM utgivelsene til Dire Straits ut for salg
Vis vedlegget 978242
En litt pinlig sak. Har et par album med Minor Majority på cd, men har liksom aldri festet meg ved musikken deres. Tror også jeg har den jeg nå streamer (er vel en samlegreie). Dette er jo bare knallbra!
Vis vedlegget 978243
Og de kaller dem haifai-arkeologSolgt DS? Fant ikke på finn......
Hmmmm, Aimee Mann, der blir jeg svar skyldig. Aldri hørt om henne, så det får jeg vel gjøre noe med (selv og jeg og kvinneglam har et litt kilent forhold). Jenny Lewis albumet er forøvrig knallbra. Ble mye spilt på Foldnes i sommerTakk for enda et godt musikktips! Det er fint å ha alternativ til Robert Plants deilige hyling.
Det er dog Aimee Mann som er min kvinnelige favorittartist. Hun mistet forøvrig en finger i The Big Lebowski. Vis vedlegget 978416
Nei, nei, nei! Det er heldigvis bare blåtimen. Øygarden er av UNESCO satt opp på verdensarvlisten som McIntosh fri soneOg McIntosh står for belysningen ser jeg
Kan jeg vanskelig tro. Øl og vin tweaks utfyller hverandre. Rødvin får det meste av musikk til å låte bedre, men virker ikke på rock; der trengs det øl Hvitvin er et dame-tweak og har derfor ingen relevans i denne trådenGrattis med din sønns nye fine tittel det er stort. Men det kan se ut som Øl timen nå står i fare.
Svingte som f…. tidligere, og det gjør det fremdeles!
Eeh, nei.
Du mener vel sekkepipe?Ingenting topper en Single Malt fra northern Highlands, lagret på Bourbon fat..
Da kan du tilogmed høre på trekkspillmusikk
M
Det blikket der kan avsløre substanser i kveldsmaten hans tror jeg ser litt fortumlet utTrekkspill og sekkepipe Da er single malt fra Irland et tryggere valg og da spesielt i julen. Bør passe godt til Shane og Kirsty
Vis vedlegget 979221
Eller hunden prøver å likne på eieren?Det blikket der kan avsløre substanser i kveldsmaten hans tror jeg ser litt fortumlet ut
Ja du sier noe der. Hund og eier pleier jo ofte ligne på hverandreEller hunden prøver å likne på eieren?