Vet ikke forutsetning Norling bygger SK Brann på.. Men det er faktisk mulig for de å rykke ned en divisjon til med det spillet de hadde i dag. Kondolerer!
Henvende seg til kilden, tkr? Hårfin balanse mellom berømt og beryktetI min søken etter viten henvender jeg meg til kilden.
Har fått en flaske Genever av en takknemlig kunde, men som uvitende og avsidesboende slostril er jeg ikke kjent med materien: Hvordan drikker man dette stoffet? Ufortynnet? I drammeglass? Nedkjølt?
Takker for alle tips, ville sette pris på en liten innføring.
@RoDa: Har ikke du kuttet ut vinyl en gang før da, og hvor lang tid tok det før du ramlet ut på kjøret igjen?
mvh
Er blitt så gale at jeg egentlige bare flirer av hele klubbenVet ikke forutsetning Norling bygger SK Brann på.. Men det er faktisk mulig for de å rykke ned en divisjon til med det spillet de hadde i dag. Kondolerer!
Så en artikkel i dag, der det ble sagt at de trente seg ned fra tippeligaen. Eller heller ; mangel på trening. Ser ut som de nå er i ferd med å ta raskeste vei ned til 2.divisjon også. Det har vel blitt en trend dette, at fotballag trener veldig lite. Rosenborg fikk treningssjokk da Nils Arne Eggen kom inn igjen i 2010. Det samme sist høst, med Kåre Ingebrigtsen.Vet ikke forutsetning Norling bygger SK Brann på.. Men det er faktisk mulig for de å rykke ned en divisjon til med det spillet de hadde i dag. Kondolerer!
Ekte mannfolks Devaliet alternativSeriøs, ja. Forlokkende med en boks som gjør alt. Kosen er kos, den, men det er sjelden kos.Hehe, er du seriøs? Har du tenkt å legge den nostalgiske kosen på hyllen? Trenger ikke kommentere vinylgreiene, de gutta kommer alltid ut i full rustning og skal redde enTOMZ, orakel fra nederlenderne, her kommer et spørsmål:
Selge Rega RP8, selge Heed Questar MM, selge Rega DAC, selge Audionet SAM G2, selge vinylplater og kjøpe Modwright forsterker. God ide?
Hifikløe skal normalt komme på høsten, men kjenner den allerede nå...Trodde Audioneten var å betrakte som en av dine nærmeste familiemedlemmer? Hva er det som trigger deg med Modwright, foruten at du vil ta støttemedlemskapet til Thomas et hakk videre?
Audionet er som en bror, men spent på hva en storebror kan gjøre. Modwrighten er 400w i 4Ohm og det tror jeg kan trylle tøft med Viennaene.
Det er først og fremst kraften som trigger, men også at den skal være litt bamsete i lyden.
Sverre D er ikke lett å sette fast nei. Frittalende og uredd. Interessant at han jobber som rådgiver på FFI med hans bakgrunn.Se der ja, nå ble jeg nysjerrigJa Tomz, det er jo slik man dreper stabsstudier i forsvaret.Hvis man er uenig, og motstanderen har peiling på hva han snakker om, er det alltid en god strategi å angripe forutsetningeneFlere ting i artikkelen jeg ikke er enig i.
Anser ikke LA Weekly for å være en kilde med høy validitet på dette området, men vi driter i det.
En ung Steve Earle er på fuktig fest med Guy Clark Townes van Zandt og gamlegutta i 1975.
Ikke bare trippel som får det til å svinge.
(Heartworn Highways)
Riktig en liten museumsskatt du klippet med. Takker!![]()
ø
Mener faktisk det er en god artikkel. Trodde tidligere, jeg aldri ville få digital til å nå opp til vinylriggen. Etter mange år med prøving og feiling var, og er, jeg veldig fornøyd med den.
Trodde litt knust glass i toppen og lett digitalis hørte med digitalmediet. Bytte fra eksternt drivverk til PC som spiller rett fra RAM via topp SPDIF konverter med ditto klokke var imidlertid en åpenbaring.
Har ikke hørt vinylspiller RIAA som kan måle seg. Sermonien med støvtørking har sin sjarm.Vinyl er kos, men jeg ser meg ikke tilbake.
FinalVar vel også det de sa om Sverre Diesen. Man kunne umulig ta ham på retorikk og logikk, men burde heller fokusere på hvilke forutsetninger han la til grunn for argumentasjonen.
Høres ut som det er senkede skuldre og god stemning på avspillingsfronten i det Finalske hjemHva som låter best for den enkelte er vel lett å konkludere. Det kommer helt anpå
![]()
Spennende tanker dette RoDaSeriøs, ja. Forlokkende med en boks som gjør alt. Kosen er kos, den, men det er sjelden kos.Hehe, er du seriøs? Har du tenkt å legge den nostalgiske kosen på hyllen? Trenger ikke kommentere vinylgreiene, de gutta kommer alltid ut i full rustning og skal redde enTOMZ, orakel fra nederlenderne, her kommer et spørsmål:
Selge Rega RP8, selge Heed Questar MM, selge Rega DAC, selge Audionet SAM G2, selge vinylplater og kjøpe Modwright forsterker. God ide?
Hifikløe skal normalt komme på høsten, men kjenner den allerede nå...Trodde Audioneten var å betrakte som en av dine nærmeste familiemedlemmer? Hva er det som trigger deg med Modwright, foruten at du vil ta støttemedlemskapet til Thomas et hakk videre?
Audionet er som en bror, men spent på hva en storebror kan gjøre. Modwrighten er 400w i 4Ohm og det tror jeg kan trylle tøft med Viennaene.
Det er først og fremst kraften som trigger, men også at den skal være litt bamsete i lyden.
Veldig fristet nå HCSEnig i det med jitter final. Siden du er her inne og har dine kjepphester skal du få en utfordring. Link til en test som sier at Response høyttalere er utpreget nøytrale av karakter. Uten tilbøyelighet til hverken varme eller kulde i lydbildet.
Takhøyden er stor her..Men skjønner hva du sier..Veldig fristet nå HCSEnig i det med jitter final. Siden du er her inne og har dine kjepphester skal du få en utfordring. Link til en test som sier at Response høyttalere er utpreget nøytrale av karakter. Uten tilbøyelighet til hverken varme eller kulde i lydbildet.. Kjepphest ridning passer dog kanskje best i en annen tråd enn denne.
Final
Så kjent ut den glassformen, vi hadde med oss et par slike fra Wynand Fockink i Amsterdam.![]()
Sånn drikker man genever tkr, Breddfull og kald.
Gjerne til fet sild.
Synes egentlig det passer bedre til ham!Får J.J. rommet mitt?? Forbandikum, turum.
Snek meg til litt lyd på pc-høyttaleren her på morgenen. Riktig en feel-good sak dette. Uvant for meg å ha tålmodighet til å se ni minutter uten å bli utålmodigFa.n så prominente gjester du hadde på siste hus-party da TOMZ
Har du fått dæ ny lysekrone siden vi var hos deg sist...
gismo
Noen som liker dem:Liker utseende på disse nye tingene fra ARC.. Husker jeg drev å slet med den jeg hadde en gang...36 KT88 rør gjorde at entusiasmen ikke var like stor hele tiden...![]()
Bare sånn ca 80% fortrolig med det nye designet pr i dag, men ville nok bedret seg vesentlig om jeg hadde eid en...Liker utseende på disse nye tingene fra ARC.. Husker jeg drev å slet med den jeg hadde en gang...36 KT88 rør gjorde at entusiasmen ikke var like stor hele tiden...![]()
Bare sånn ca 80% fortrolig med det nye designet pr i dag, men ville nok bedret seg vesentlig om jeg hadde eid en...![]()
Så så TOMZ....Synes de var skikkelig fin designmessig, men hjelper strengt tatt ikke når det så til de grader er gårsdagens teknologi![]()
Hvis jeg ikke husker helt feil skal min A/B spille de første 180 i klasse A.....eller var det 220Hehehe...Bedre med gammel teknologi som lyder godt, enn nyere som kanskje ikke gjør det.. Uansett.. A/B forsterkere får deng av ren klasse A, så enkelt er det..![]()
Kvasi-klasse A er alltid en trøst..Ihvertfall når KONSTRUKTØR ikke en gang greier å spesifisere hva som er hva.. Det vitner om enten "knowhow", eller manglende evne til å innrømme at det er en A/B konstruksjon det er snakk om, og at klasse A kun er et ønske for å tekkes folk med mye penger.. 8). Minner meg om gamle Parasound forsterkere som skulle spille de "første" 35 watt i klasse A...Og så ble det A/B... Joa, det var stor forskjell underveis... NOT! Noe du sikkert heller ikke har merket med din forsterker Tomz.. Enten så er det renraset "dyr" ellers så er det noe helt annet..Hvis jeg ikke husker helt feil skal min A/B spille de første 180 i klasse A.....eller var det 220Hehehe...Bedre med gammel teknologi som lyder godt, enn nyere som kanskje ikke gjør det.. Uansett.. A/B forsterkere får deng av ren klasse A, så enkelt er det..![]()
Jaja, det hjelper sikkert ikke, for det er jo ikke W laget av et gammalt rør
![]()
Selvfølgelig har jeg ikke merket noe forskjell, HC, med mine lyttevolum spiller den jo hele tiden i klasse AKvasi-klasse A er alltid en trøst..Ihvertfall når KONSTRUKTØR ikke en gang greier å spesifisere hva som er hva.. Det vitner om enten "knowhow", eller manglende evne til å innrømme at det er en A/B konstruksjon det er snakk om, og at klasse A kun er et ønske for å tekkes folk med mye penger.. 8). Minner meg om gamle Parasound forsterkere som skulle spille de "første" 35 watt i klasse A...Og så ble det A/B... Joa, det var stor forskjell underveis... NOT! Noe du sikkert heller ikke har merket med din forsterker Tomz.. Enten så er det renraset "dyr" ellers så er det noe helt annet..Hvis jeg ikke husker helt feil skal min A/B spille de første 180 i klasse A.....eller var det 220Hehehe...Bedre med gammel teknologi som lyder godt, enn nyere som kanskje ikke gjør det.. Uansett.. A/B forsterkere får deng av ren klasse A, så enkelt er det..![]()
Jaja, det hjelper sikkert ikke, for det er jo ikke W laget av et gammalt rør
![]()
. Men pen er den , for den som ser på slikt..
..Men kanskje er ikke skillene så store når kreftene er så enorme som de er hos deg Tomz..
Vær ikke for sikker med den Sharia-greien. Husk at jeg har persisk kone, og hun spiser nesevise, halvgamle ex kavalerister til frokost![]()