Vi kan trøste oss med pilsen, for vi har Lars Arne Nilsen!Må bare minne deg på denne... Bør vel stå i signaturen din snart ...
"No e det kok, no e det fyring, vi tar seriegull for vi har Rikard Norling"
Vi kan trøste oss med pilsen, for vi har Lars Arne Nilsen!Må bare minne deg på denne... Bør vel stå i signaturen din snart ...
"No e det kok, no e det fyring, vi tar seriegull for vi har Rikard Norling"
Han er en driftig kar han Harry! For en utrolig tilgang til high end utstyr og demoer du har der nede Tom!For de som kommer på besøk I slutten av juni så ser jeg at Rhapsody har satt opp en demo den dagen vi har tenkt oss innom. Da henger vi oss bare på, men jeg skal se om vi får åpnet dørene litt før, slik at vi får oss en demo på engelsk før nederlenderne tar over plassen.
Blir nok de samme TAD høyttalerne som i fjor, men det blir også mulighet for å høre den nye innstegsmodellen til TAD. I tillegg blir det jo rør, så det må jo være bra
27 Juni: Audio Research & TAD ~ Rhapsody
Litt for jævlig at dere ikke kommer uken før.....
19 Juni: Magico M-Project & Nagra Reference ~ Rhapsody
Kan vanskelig forsvares, men blir vel litt som med haifai. Kan være useriøst priset, men likevel gøy å lytte til....Fotball............ 22 menn som løper en lærkule.. ikkeno kvinnfolk osv... dere har hørt den.....
Men dem late døgeniktene som er umennskelig overbetalte... hva er kult med og støtte noe sånt ? Hva er stas?
Hvor mange er det med større klubbfølelse enn lønnsintekter? Det dere støtter er menn som digger tatoveringer og freshe frisører...
Men da kan dere jo bare se på Tumblr istedet... abbonere på en blogg der .. eller 100
HVEM fortjener lønna si? Joda - enn kan si at dem store gjør det... men gi meg ei liste på på dem ifra 100 til 200 best betalte fotballspillere som fortjener lønna si... (ikke ifra 1 - 100) og vi er vel fremdeles på ei lønn på ei mill i uka......
Nei... takke meg til Rom - horer og metall![]()
Heldig med nabolaget! Du får komme ned 19. juni, og dra en ventepølse, TandHan er en driftig kar han Harry! For en utrolig tilgang til high end utstyr og demoer du har der nede Tom!For de som kommer på besøk I slutten av juni så ser jeg at Rhapsody har satt opp en demo den dagen vi har tenkt oss innom. Da henger vi oss bare på, men jeg skal se om vi får åpnet dørene litt før, slik at vi får oss en demo på engelsk før nederlenderne tar over plassen.
Blir nok de samme TAD høyttalerne som i fjor, men det blir også mulighet for å høre den nye innstegsmodellen til TAD. I tillegg blir det jo rør, så det må jo være bra
27 Juni: Audio Research & TAD ~ Rhapsody
Litt for jævlig at dere ikke kommer uken før.....
19 Juni: Magico M-Project & Nagra Reference ~ Rhapsody
Mye bra utstyr, lyd og atmosfære i butikken til Roald! Kjekt med Rhapsody som bare er et steinkast unna. Er litt mer logistikk å ta en tur til Støletorget og da blir det gjerne at en prioriterer annerledes. En gang latkuk, alltid latkukDu får det ikke så fælt når du flytter hjem heller Tomz.. I byen din ligger butikken til Roald. Jeg tror det er den butikken i Norge som har best lyd, uavhengig av hva folk tror om hifi-asylet i Dronning Mauds gate,..,.
Hallaien, gismoenEn herlig dag ser dette ut til å ha vært TOMZ
Tur til Harry er jo alltid en hyggelig opplevelse, lunsj med sin kjære like så, ny musikk og Trappist kroner vel dagen
Kos deg kompis!
gismo
Slår shopping med kona med klar margin i hvert fall!Både høres og ser ut som det har vært en trivelig dag![]()
Kjørte samme kombinasjonen, men med Arsenal. Gikk lei når det ikke var noe spenning lenger. Har en ikke noe å feire skal en ikke kimse av gleden ved litt gravølTakk det samme!
Går i vin og cupfinale her, dessverre ser det ikke ut som BVB gir pokalen til Klopp i avskjedsgave...
Alt begynner jo likevel å sige nedover med tiden. Jaja, får kompensere med kjeftenDet skjegget der OG gule joggeskoa...Er det noe du ikke har fortalt oss Tomz ?.. Synd å si, men med de kriteriene der kommer du til å ha skjegget langt ned på knea...
![]()
Quite right, som Bergenser trenger man ikke kompensere!Trenger ikke nevne at du skal KOMPENSERE med den.. Du er jo Bergenser..![]()
God bedring TOMZ....Du vet du er syk og trenger en pause fra haifai når du besøker et gammelt slott med kona, og tenker på størrelse på høyttalere og plassering når du vandrer gjennom de forskjellige rommene i slottet![]()
Hadde også et par andre refleksjoner under dagens slottsbesøk. Denne har vel litt bæring på oss på HFS.
Det første som møtte oss innenfor porten var denne frøkna som virkelig hadde peiling på greien med å bruse med fjærene.
Vis vedlegget 324031
Det slo meg at det er det jo også andre som har peiling på.
Vis vedlegget 324037
Bakfra var det egentlig ikke mye å skryte av. Helt ordinær, en fugleræv og noen hønsebein.
Vis vedlegget 324038
Med sammenligning forøvrig.
Vis vedlegget 324039
For ordens skyld. Jeg har selv eid en påfugl uten puls![]()
Hehe, du har selvfølgelig rett
Se der ja, du har fått den ferdig. Husker den som et tomt skall. Ser skikkelig potent ut, og definitivt et pekk eller syv opp fra den som du bygde til meg. Regner med den fikk en eier i solskinnsbyen før du valgte oss vekk til fordel for de grissgrendte røttene dineHåper det står bra til!
Ja, hvis en skal legge HFS til grunn virker det som det meste av hifien i Bergen foregår bak lukkede dørerAlt vel i trøndelagen vettu.. angrer som en hund at jeg flyttet fra norges hærligste hifimiljø...men det ser ut som at Bergen Lydlaug har sovna.. eller så er de så fornøyde med anleggene sine at de ikke gidder og arangere treff lengre...
Jo kassa ble fylt opp den.. en fornøyd tannlege i bergen eier den nå da
Filtret ditt er jo ikke noe dårligere bygd... bare litt mindre..BTW så fant jeg bildene da
Sense..
Hehe, du har selvfølgelig rett
Se der ja, du har fått den ferdig. Husker den som et tomt skall. Ser skikkelig potent ut, og definitivt et pekk eller syv opp fra den som du bygde til meg. Regner med den fikk en eier i solskinnsbyen før du valgte oss vekk til fordel for de grissgrendte røttene dineHåper det står bra til!
Tross champis-fargen er vel dette et greit oppsett TOMZTyskeren som kjøpte høyttalerkabler av meg i helgen sendte meg et bilde av oppsettet sitt. Må innrømme at platespilleren er for mye bling etter min smak. Transrotor? Accuphase er vel bra greier, men champagne er til for å drikkes og skal ikke benyttes som fargevalg på hifikomponenter!Er nok ikke alle som er enig i det
Han var på jakt etter Tidal høyttalere, uten at han nevnte hvilken modell. Dyre greier, passe bling for meg, men etter hva jeg har hørt låt visst Tidal skikkelig crappy i Munchen.
Vis vedlegget 324198
Mange fine innlegg og bilder i det siste TOMZ, men dette er jaggu noe av det dummeste jeg har lest siden før helga!Synes de var skikkelig fin designmessig, men hjelper strengt tatt ikke når det så til de grader er gårsdagens teknologi![]()