Forsvarsmessigt i forhold til å forsvare seg imot Russland, er det vell bedre å holde med Engelskmennene enn Tyskerne?I går gikk det vegen med Tyskland I dag er det å håpe at Slovakia slår snørrhovne overbetalte engelskmenn som ikke har skjønt de er i underholdningsbransjen
Det så bra ut lenge, men nå…..I går gikk det vegen med Tyskland I dag er det å håpe at Slovakia slår snørrhovne overbetalte engelskmenn som ikke har skjønt de er i underholdningsbransjen
Hehe, dette kan nok også lett bli amatørenes aften når 50% av 45K mennesker antas å være mellom 45-64 år. Selv satser jeg på salongberuselse med fokus på musikkenSpringsteen er eneste konsert jeg har vært på der folk har blitt kasta ut Godt voksne dritafulle menn, å ut med de (Ja det var i Bergen )
Jeg er fremdeles såpass lett og leken at jeg ikke trenger godstolen på konsert Som på Voldsløkken i fjor, har jeg fått tusket til meg Front Floor billett, og hvis logistikken er som på Voldsløkken skal det nok bli en råd med både servering og toalettbesøk
Forsvarspensjonist passert 57? Føler med deg (særlig ).«Sommer», grått og pissregn, hund med skade i foten, minimalt med tiltakslyst og en kone som ønsker hva hun definerer som fornuftig volum i stuen……..livet leker Nesten så jeg vurderer å begynne å jobbe igjen! Jøje meg, skulle tatt seg ut
Vis vedlegget 1036319
Du har helt rett………foruten at salg av stor enebolig til fordel for et sameie har redusert hjemmeoppgavene betraktelig Kunne hevet pensjon + lønn fra arbeid, men målet mitt har alltid vært å ha nok penger, ikke mest mulig av dem Bedre med frihet til å kunne reise, styre min egen tid og når det gjelder haifai har jeg ingen drømmer jeg ikke har råd tilForsvarspensjonist passert 57? Føler med deg (særlig ).
Men tror i så fall at det er mange i samme situasjon som av samme grunn har leid seg ut til Forsvaret igjen, etter noen måneder med alt for mye tid sammen hjemme. Samme jobb til nesten dobbelt honorar, mer penger til hifi, mindre tid til å settes i arbeid hjemme.... What's not to like?
Du har helt rett………foruten at salg av stor enebolig til fordel for et sameie har redusert hjemmeoppgavene betraktelig Kunne hevet pensjon + lønn fra arbeid, men målet mitt har alltid vært å ha nok penger, ikke mest mulig av dem Bedre med frihet til å kunne reise, styre min egen tid og når det gjelder haifai har jeg ingen drømmer jeg ikke har råd til
……..eller stusselige drømmer«når det gjelder haifai har jeg ingen drømmer jeg ikke har råd til »
Hmmmm….. noen som har det på G ser je
gismo
Han må ha smuglest litt i en annen tråd. Det blikket tror jeg sier "inviter @MakkinTosken hit, så skal jeg f**nmeg vise'n litt dog-love!"Pelsdotten har i dag gjennom et besøk hos veterinær forsøkt å tømme kontoen til poden. Ut fra blikket nå har han nok hatt bedre dager, og jeg antar jeg har en stjerne i fritt fall på hans good guy liste
Vis vedlegget 1036522
Satser på at Pelsdotten snart blir lei av å stå, og finner ut at han kan legge seg ned å slappe av selv med denne Djevelens trakt rundt halsen.
Har trent ham opp angående Makkintosken.Han må ha smuglest litt i en annen tråd. Det blikket tror jeg sier "inviter @MakkinTosken hit, så skal jeg f**nmeg vise'n litt dog-love!"
Udannet drittsekk, oppvigler, hundehater, jålebukk, feiting, sleivkjeft. Nå må jeg snart på stasjonen å fornye passet, den er full av stempel!Har trent ham opp angående Makkintosken.
Vil ikke høre om ham!
Vis vedlegget 1036539
Vil ikke se ham!
Vis vedlegget 1036540
Du kom likevel
Vis vedlegget 1036541
Kjært barn har mange navn vettuUdannet drittsekk, oppvigler, hundehater, jålebukk, feiting, sleivkjeft. Nå må jeg snart på stasjonen å fornye passet, den er full av stempel!
No wonder! Det ble jeg også sist jeg gikk med en slik.Han blev veldig klønete med parabol/lampeskjerm på hodet
Vis vedlegget 1036556
Samme her. Klønete og sta samtidig. Finnes bedre kombinasjonerHan blev veldig klønete med parabol/lampeskjerm på hodet
Vis vedlegget 1036556
Vil det si at bikkja er like tværr som eieren til bikkja, som er din sønn?Når bikkja er like tverr som eieren, må man ha noe mer snobbete enn en simpel plastikk-krage
Vis vedlegget 1036738
Hehe, godt du ryddet opp så Poden ikke leste dette etter at jeg har blitt svidd av i furudress, og fant det betimelig å pisse på graven min Tverrheten var linket mot farfaren til Pelsdotten som for alle praktiske formål må kunne betraktes som deleierVil det si at bikkja er like tværr som eieren til bikkja, som er din sønn?
Eple faller ikke langt fra stammen, vet du
Pelsdotten nikker megetsigende
Hadde håpet på en tribute konsert for Carl Jularbo, men virker som vi må dra skuffet hjem.Her i periferien kan språket være så som så, bilparken likeså, men vinmonopol det har vi ! En tur til EU er jo ikke å forakte, noe musikalsk innhold i turen? Hifi? Vinylsamling?
Forventningsfull hilsen
Atle
Jepp, i motsetning til å surre med en pick up gikk du på en fuck upJeg må ha vært helt amøbe - kan ikke huske det styremøtet!
For å sitere en annen svenske: Var jag med ? Hade jag kul?
Vis vedlegget 1037395
Mvh
Det får jaggu meg være nok/ille nok med Charlottenberg! Kona og jeg trengte litt stueforandring, og fant ikke på noe sprekere enn harryhandel sånn i fartenCharlottenberg og Morokulien camping
Skal vi si kl 19 i morgen?Nå er du farlig nærme kjernen i Innlandsmafiaen..
M