sundkoien
Hi-Fi freak
Det hadde vært hyggelig, men da er jeg dessverre i Jølster..Skal vi si kl 19 i morgen?
Flådd åbbor og single malt.
M
Det hadde vært hyggelig, men da er jeg dessverre i Jølster..Skal vi si kl 19 i morgen?
Flådd åbbor og single malt.
Fortell, fortell!!!JØSS, har du/dere forvillet dere over fjellene bare for å gå en tur i en av filialene til den svenske Glassbanken
Det blir kanskje litt enfoldig ut på Foldnes til tider
Her nede i Øssfold nær svenskegrensen, kun 30-35 minutter unna svensk Glassbanks respektable filial i Strømstad ble plutselig stereoen kraftig oppgradert
Nyt turen videre caftein, og hils din bedre halvdel
Forbannet! Hver gang jeg skal på besøk til noen forteller de at de er i JølsterDet hadde vært hyggelig, men da er jeg dessverre i Jølster..
M
En helt strålende vurdering av undertegnende å kjøre bil på Hardangervidden istedenfor å se kampen Tviler på om Bergen har så mye å fare med på den ROBEK-listen. Kanskje en ide å tvangsoppløse Brann og Sivert Heltne NilsenHeia Brann, heia Brann! Blod er tynnere enn vann, heia Brann!
Bare å trøste seg med at dere har et rikere kulturliv, bedre klima samt er langt unna ROBEK-lista. Her foreslår kommunedirektøren å tvangsoppløse Glimts A-lag og selge spillerne for å dekke overforbruket de siste 15 årene, da det ikke er nok å legge ned byens skoler og helsetilbud. Blir en strålende sesong i 2025.
Takk selv Veldig hyggelig! Kjenner at slantefesten krever litt frisk luft i dag, og da passer det jo bra at Pelsdotten er tilbake i godt gjengeTakk for en usedvanlig hyggelig kveld! Sjitprat, heimabrygg og musikk.....Trivdes veldig godt. Håper at jeg gjøre gjengjeld ved anledning.
Mvh
Ja, det var krevende.Takk selv Veldig hyggelig! Kjenner at slantefesten krever litt frisk luft i dag, og da passer det jo bra at Pelsdotten er tilbake i godt gjenge
Et styremøte i Periferien Lydlaug består naturligvis av viktige diskusjoner og mye administrativt og krevende arbeid, men likevel fikk vi presset inn noen minutter med Vorten og Småtassene
Vis vedlegget 1038055
Puh, betryggende å se at referenten forholder seg til streng militær sikkerhetsgradering på møtereferatetJa, det var krevende.
Godt at referenten Atle holdt seg klinkende edru. Ser frem til å få møteprotokollen fra ham snart.
Mvh
Niks, ikke noe Bromance her. Bildet ble tatt på Foldnes, ikke Brokeback Mountain. Og MFA var klinkene edru chaperone hele kvelden.Oppsiktsvekkende at 3 bergensere klare å holde tyst i 20 sekunder?
Noe for rekordbøkene?
Ellers er det jo hyggelig å se et bilde med god stemning, selvom jeg lurer på om stemningen er der fordi hedersamannen @tkr
holder håndet et, kanskje i denne tråden upassende sted? Vet ikke hva herren @Karmana har som kommentar?
Tja, Foldnes er vel snarere Deliverance enn Brokeback MountainNiks, ikke noe Bromance her. Bildet ble tatt på Foldnes, ikke Brokeback Mountain. Og MFA var klinkene edru chaperone hele kvelden.
Mvh
Hyggelig å høre, og velkommen tilbake etter din lille walkaboutTrivelig bilde
Fikk du trøstet deg med ostepop?Hvis England ryker ut av EM om et par tre timer, og jeg finner ut hvor kona har gjemt ostepopen, blir dette en bra kveld
Hehe, ble heldigvis ostepop på meg, så kvelden ble i hvert fall sånn passelig Engelskmennene klarte i det minste å spille en bra omgang, men kommer nok til å bli rundingsbøyer når spanjolene kommer med Tiki-taka fotballen sinFikk du trøstet deg med ostepop?
Bare for å bringe denne emminente tråden litt mere tilbake til Hi-Fi. Håper det går bedre med SACD-spilleren?Etter som årene går blir jeg mer og mer utålmodig, og da er det viktig å ha noe trene på som reduserer tålmodighets-forfallet. I så måte vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten Ayre SACD spilleren min Husker ikke hvor mange måneder den har vært innlevert for reparasjon (hmmm, husken er visst heller ikke hva den var ). For et par måneder siden var lodding av noe hairlines sprekker i loddepunkter håpet for en løsning. Det var som jeg fryktet ikke løsningen. Heldigvis har ikke reparatør gitt opp, og har funnet det han tror er noen feile verdier på noen målepunkter (han har ikke skjema). Så nå blir det ny mail til Ayre via norsk importør. Det er å håpe spilleren kommer tilbake til meg før jeg ikler meg furudress, på den annen side har jeg ikke avtalt pris for reparasjonen, så det er kanskje like greit at furudressen kommer før spilleren
Vis vedlegget 1031882
Å faen, det var jo haifai HFS skulle dreie seg om Smale greier for en sær gjeng
Bare for å bringe denne emminente tråden litt mere tilbake til Hi-Fi. Håper det går bedre med SACD-spilleren?
Blir mye god saus av det der!Poden kom i går kveld hjem med et fett glis. Han hadde fått hanket inn noe gammelt ræl. Blir noen spennende drypp på klokkeren utover høsten
Vis vedlegget 1039223 Vis vedlegget 1039224
Pelsdotten ser fornøyd utSom vanlig flott vær på Foldnes, myk sofa til en sløkk skrott, streaming av god spilleliste (min egen må vite ), kald Cremant, varm kone og en noenlunde veloppdragen hund. Livet er ikke så pissgærnt innimellom
Vis vedlegget 1039238
Gullet ska hem………en eller annen gangSteike. Brann er jo like dårlige som FKH
Hunden så iallefall godt fornøyd ut Ha en fin kveld karmana
mvh
Fine hunden!
Kanskje det bare er er meg, men når jeg ser i øynene på "dotten" ser jeg:Pelsdotten ser fornøyd ut
Før du vet ordet av det sitter kjøteren i kronjuveleneKanskje det bare er er meg, men når jeg ser i øynene på "dotten" ser jeg:
"bare vent........ you aint seen nothing yet"