Musikkmannen
Musikk i fokus
Gratulerer med ny riaa
Min filosofi er enkel. Drinking from the label og Ayre er MyFiGratulera med nytt!
Hva er filosofien rundt denne? Kan vanskelig slå den du har med tiltak mot electronic fog og med medusakobling.
Neigu, skulle tatt seg utObserverer fra sidelinjen at siste innkjøp går på bekostning av øltime og annen nødvendig væskeinntak. Tøffe tider!
Riktig god tur til Geiranger!Neigu, skulle tatt seg ut
Skal i bryllup i morgen til 1/3 av bryggelauget Øl&Bøll. I tillegg til en mer vanlig gave får de en kasse som 2/3 av lauget har brygget. Pelsdotten og jeg var skikkelig spent på om det smakte godt, eller vi måtte finne på et eller annet alternativ.
Vis vedlegget 1052152
Alles gut
De nekter og høre på oss baktus bror!.Grattis! Da gjenstår det bare å oppgradere fra syltestrikk til direkte drevet lykke!
Du må huske på at vi er en liten eksklusiv klubb som har sett veien og lysetDe nekter og høre på oss baktus bror!.
Følg lyset gutter,følg lyset!Du må huske på at vi er en liten eksklusiv klubb som har sett veien og lyset
Deilig å være i trassalder. Strikk er selve meningen med livet Det burde virkelig prøves
Deilig å være i trassalder. Strikk er selve meningen med livet Det burde virkelig prøves
SeffJa, dere vil oss jo bare vel…
Vis vedlegget 1052195
En bedre bil
En slik?
Jeg velger å svare med selv…. Ingenting
Tanken har slått meg, men det kan slå negativt ut hvis/når Regaen havner på innbytterbenken.Grattis!
På tide at du avlastet oss fulle sjømenn litt her
Fast kabel ingen hindring for å lodde om litt plugger til XLR, om ikke Rega er annsleis kablet? Funket på NA i hvert fall. Gikk fra støypsykose til øredøvende stillhet.
PS! Bare å jatte med han østfoldingen med det mekaniske rakleverket. Han må jo bruke titusenvis på DSP for å rette opp manglene uten strikk!
Takker! Så får du heller lukke øynene for ormegården bak racketGratulerer med lekker RIAA! Liker at du kjører ensartet design på flere bokser i racket
igjen, et godt eksempel. Hva hadde dette vært uten strikk?
Neigu, skulle tatt seg ut
Skal i bryllup i morgen til 1/3 av bryggelauget Øl&Bøll. I tillegg til en mer vanlig gave får de en kasse som 2/3 av lauget har brygget. Pelsdotten og jeg var skikkelig spent på om det smakte godt, eller vi måtte finne på et eller annet alternativ.
Ha det gøy i bryllup og håper brudgommen liker bryggetRiktig god tur til Geiranger!
SKÅL!
Og om det faller seg slik at det ikke helt klaffer med "myfi" lydidealet hos cafteinen i vika, og/eller tukter eders glirende gode Aura Exclusive RIAA, så kjører jeg fullbalansert fra A til Å Det er da ingenting i veien for at Ayre RIAAen kan gjøre en sving innom kilen nederst i ØssfoldHar dessverre fast RCA ut fra armen på platespilleren. Det er lett å se hvor harer hopper, men ingen vet jo hvordan de hopper i fremtiden….
Jeg er veldig fornøyd med Aura RIAAen min, og har aldri hatt problemer med brum eller støy fra den. Blir spennende å høre hvordan den står seg opp mot Ayre
Kjøpte den når jeg hadde NAS...Han må jo bruke titusenvis på DSP for å rette opp manglene uten strikk!
FøkkKjøpte den når jeg hadde NAS...
Fikk opp denne annonsen fra Temu rett under innlegget ditt, så da kan vi jo vente i spenning på om du har gått for nytt undertøy eller noe annetDa har jeg gjort min første bestilling på Temu Nå gjelder det å forsikre seg om at jeg ikke kjeder meg fremover. Da ender det fort opp med at jeg fyller kåken med all slags unyttig billig shait