Snakket med ham for vel en uke siden og da var han mer enn klar for en liten tur til Hilversum. Hvis ikke kona roter det til med fødselsdatoen kommer hanEr Mr G klar og klarert?
Det er i tilfelle hyggelig synes jeg.
Hils og si det.
|
Snakket med ham for vel en uke siden og da var han mer enn klar for en liten tur til Hilversum. Hvis ikke kona roter det til med fødselsdatoen kommer hanEr Mr G klar og klarert?
Det er i tilfelle hyggelig synes jeg.
Hils og si det.
Du er notert med en sutrete 3 mod.Er det noe annet alternativ enn nummer 3 ? Alt annet vil være brudd med kodeksen som MENN. Nummer 2 utgår uansett for min del da da jeg får pels, hoggtenner og dårlig ånde av indisk mat. Liker det rett og slett ikke. Blir det en tur "I toer'n" så tar jeg heller en burger..![]()
I høyeste grad overvurdert........din beskjedenhet, altsåTrodde ærlighet og åpenhet var dyder var gode dyder jeg ?..I all beskjedenhet..
![]()
Støttes herfra, blir flott om det skulle bli gjensynMeget gledelig at Mr.G er med.
Har fått opp stimen på dette nå, så den er flott for min delSupert sjef.
Det spørs om det er like greit du tar kommandoen, det gikk veldig bra sist, men det er sympatisk at du vil høre hva de vænnue foretrekker å ha i seg av fast føde.
(Vænnu,-nesten som kresen på hedmarkdialekt, men adskillig mer negativt lada! De lite sildeglade kan man også kalle klæssete, dvs vrange i matvegen.)
Sjansen for at gourmet er perler for svin er stor i denne settingen.
Som dere vet er jeg stort sett altetende, og må ikke ha sild.
Biff synes jeg ofte at jeg lager like godt sjøl, men slår meg ikke vrang om folk er kjøttsultne.
KORT rusletur er et godt argument! Kanskje ikke dum den i.o.m. at det er forskjellig å velge på slik at de fleste finner noe som faller i smak, og at visakortet også kommer til å virke senere i ferien.
Regner med at folk svarer for seg sjøl, men tror Morten er glad i Indisk,ga uttrykk for det hos meg.
Gismo trener på indisk, har gjort store framskritt og tipper han er positiv(?)
Jeg er meget positiv til indisk. Da kan man drikke IPA.
The Votes from Hamar: 12 points goes to restaurant 1.; SU
12 points to restaurant 2. The Best Indian in Hilversum.
Bøyer meg for flertallet bare jeg får godt øl.
mvh
Og ja, blir det indisk tar jeg med meg JJ og tar en BIFF et annet sted...Det kaudervelske fra dere begge minner meg om at jeg har en albatross å plukke med, blues. Hmmm, må tenke litt
Notert blues. Kanskje vi kjører indisk. HC er jo tydelig med haifai på at han setter pris på det individuelle. Kanskje da det beste at han vagler seg opp utenfor med en burger. Det vil jo også se passé sært ut... Det er ikke måte på hva jeg er villig til å gjøre for deg, HC![]()
De har mat fra Nepal også på denne restaurantenOg ja, blir det indisk tar jeg med meg JJ og tar en BIFF et annet sted...Det kaudervelske fra dere begge minner meg om at jeg har en albatross å plukke med, blues. Hmmm, må tenke litt
Notert blues. Kanskje vi kjører indisk. HC er jo tydelig med haifai på at han setter pris på det individuelle. Kanskje da det beste at han vagler seg opp utenfor med en burger. Det vil jo også se passé sært ut... Det er ikke måte på hva jeg er villig til å gjøre for deg, HC![]()
. Men seriøst, indisk spiser jeg rett og slett ikke. På tross av 6 år i Asia er blandingen av karri og koriander noe jeg får brekninger over. Så da gjør det mat-valget enkelt for min del. At slik mat er eksotisk for de som knapt har sett utafor stue-døra si får så være, jeg gidder ikke presse meg selv til å spise fordrevet kjøtt fordekt i krydder sopt opp fra gata... I all beskjedenhet..
![]()
Jordskjelv-støv og yak okse ?De har mat fra Nepal også på denne restaurantenOg ja, blir det indisk tar jeg med meg JJ og tar en BIFF et annet sted...Det kaudervelske fra dere begge minner meg om at jeg har en albatross å plukke med, blues. Hmmm, må tenke litt
. Men seriøst, indisk spiser jeg rett og slett ikke. På tross av 6 år i Asia er blandingen av karri og koriander noe jeg får brekninger over. Så da gjør det mat-valget enkelt for min del. At slik mat er eksotisk for de som knapt har sett utafor stue-døra si får så være, jeg gidder ikke presse meg selv til å spise fordrevet kjøtt fordekt i krydder sopt opp fra gata... I all beskjedenhet..
![]()
![]()
Horn kommer etter ekstensiv erfaring med vanlig høyttalere...Så og med karry-mat... Sier ikke mer..Begynner å skjønne hvorfor det er horn eller ingenting hos enkelte....![]()
Det spøker litt for "øss som itte har vøri anne utafør stuedøra" nå skjønner jeDe har mat fra Nepal også på denne restaurantenOg ja, blir det indisk tar jeg med meg JJ og tar en BIFF et annet sted...Det kaudervelske fra dere begge minner meg om at jeg har en albatross å plukke med, blues. Hmmm, må tenke litt
![]()
![]()
En rettferdig avgjørelse "tycker jag", med dobbeltstemme gikk jo dette fint TOMZLivet består av vanskelige og tøffe avgjørelser!
Herrene JJ, HCS og Gismo, som bukket under for gruppepress, gikk for biff på Agentinsk restaurant.
Herrene Blues, Sundkoien (delegerte stemmeavgivelsen til Blues) og undertegnede gikk for restaurant Su med litt forskjellig på menyen.
En slik kompleks avgjørelse krever kompleks musikk. Avgjørelsen ble fattet under en cowboy-strekk hvor Ornette Coleman sto for musiseringen. Det var helt likt, men med tanke på at verten iht. til interne statutter har en dobbeltstemme samt tjenestegjør i Sjøforsvaret, ble avstemningen 4-3 i favør av restaurant Su. En tøff valgkamp, og da spesielt fra elementer i Hornalliansen ble denne gangen dessverre ikke kronet med seier.
Rettferdighet er viktigEn rettferdig avgjørelse "tycker jag", med dobbeltstemme gikk jo dette fint TOMZLivet består av vanskelige og tøffe avgjørelser!
Herrene JJ, HCS og Gismo, som bukket under for gruppepress, gikk for biff på Agentinsk restaurant.
Herrene Blues, Sundkoien (delegerte stemmeavgivelsen til Blues) og undertegnede gikk for restaurant Su med litt forskjellig på menyen.
En slik kompleks avgjørelse krever kompleks musikk. Avgjørelsen ble fattet under en cowboy-strekk hvor Ornette Coleman sto for musiseringen. Det var helt likt, men med tanke på at verten iht. til interne statutter har en dobbeltstemme samt tjenestegjør i Sjøforsvaret, ble avstemningen 4-3 i favør av restaurant Su. En tøff valgkamp, og da spesielt fra elementer i Hornalliansen ble denne gangen dessverre ikke kronet med seier.
Sikker noe for oss alle på Su(det sier i alle fall googleren RoDa
....)
gismo
(har dom flæsk og duppe TOMZ...)
General, Manu Katche og Chimay...hmm livet leker der nede ser jePremierer meg selv etter en tøff avgjørelse. E det mandag så e det mandag!
Manu Katche sin Third Round på stereoen for å senke skuldrene. Får tromme sammen nabolaget og få flyttet bilene før dere ankommer. Vil ikke ha noen dekk tilgjengelig for gjestene.....
Vis vedlegget 326281
Hehe, kinderegg for voksneGeneral, Manu Katche og Chimay...hmm livet leker der nede ser jePremierer meg selv etter en tøff avgjørelse. E det mandag så e det mandag!
Manu Katche sin Third Round på stereoen for å senke skuldrene. Får tromme sammen nabolaget og få flyttet bilene før dere ankommer. Vil ikke ha noen dekk tilgjengelig for gjestene.....![]()
gismo
Ja ja, da gikk det sånn i dag åssåHehe, kinderegg for voksneGeneral, Manu Katche og Chimay...hmm livet leker der nede ser jePremierer meg selv etter en tøff avgjørelse. E det mandag så e det mandag!
Manu Katche sin Third Round på stereoen for å senke skuldrene. Får tromme sammen nabolaget og få flyttet bilene før dere ankommer. Vil ikke ha noen dekk tilgjengelig for gjestene.....![]()
gismo![]()