Slemme, slemme mannen-Må du ha joggesko på for å sette deg i bilen og kjøre hjem?
Mvh
Gravitasjonen er ubønnhørlig og kan ikke nedkjempes, men heldigvis er det fler enn en klesstørrelse i butikkeneSkal benklærne passe, må gravitasjon bekjempes, på tross av at trangen etter øl neppe kan dempes..
Nok stev, god helg kompis![]()
Ken Hensley som en gjennomkjøring for å sjekke om den fortjener permanent oppholdstillatelse. Det blir resirkulering. Blir nok kjeft å få når Lagga er tilbake fra ferieKen Hensley, du! Spenstig.
Og gogging i tvilsomt klima kvalifiserer til minst to øl av brukbar kvalitet. Selv er jeg litt rufsete, så etter gårsdagens svømmestint, avstår jeg fra muskulære utskeielser i dag. Fortjener derfor ikke øl. Men det står et par lavkvalitetsøl i kjøleskapet og skriker etter meg, så det kan være at jeg forbarmer meg over det tynne skvipet på et tidspunkt.
Ellers går det også her i renraset rørlinje, fra AMR til AN. Selv om jeg er nokså pissed med hifi som konsept for tiden, er det litt fint, allikevel.
Jøje meg, forlangte du ikke å få det rælet ut av huset hurtigst mulig^ For et vakkert innlegg. Tårer i øyekroken.
Dere er hjertelig velkommen. Men vi er jo også på ferie snart, da. Her må det finstemt logistikk til. Sånt er du god på, ikke sant? Dessuten...: I dette hus finnes fortsatt en aldri så liten DAC 5, og importøren sier at de venter til over ferien før de henter.... Jeg følte faktisk ikke for å diskutere det.
Sendte nettopp en mail til Stereofil, sa at behovet for en Audio Note dac var økende.. Gjerne i prisklassen middels traktor med lesseapparat.. Evt noe kyr..Midt i august er innafor.Men da vet jeg ikke status på DAC i huset, selvsagt. Skal ikke mase på noen, da...
Sitt musestille i båten! Skal vel tåle litt tid med deg med eller uten DACMidt i august er innafor.Men da vet jeg ikke status på DAC i huset, selvsagt. Skal ikke mase på noen, da...
Må innrømme at jeg innimellom har begynt å lefle med ølets klasse D (Ikke fortell det til noen). Bøtta en del øl på en båttur for en helg eller to siden. En av mine kamerater drakk denne vederstyggeligheten, men jeg må innrømme at jeg fulgte ham videre på Lite den kvelden (før vi begge surra oss bort i annet fludium)Jeg registrerer at herren sliter (som oss andre) med tyngdekraft og krympende benklær. Noe som er slitsomt når man samtidig er glad i det gylne fludium. Jeg vil derfor foreslå Aass Vianna Lager. Ølets svar på klasse D
Vis vedlegget 648889
Mannen bor tross alt i Hansa-byen. Har du smakt Hansa Vienna Lager, behøves ikke Drammens noe blekere svar. Selv om også det er ganske godt.Jeg registrerer at herren sliter (som oss andre) med tyngdekraft og krympende benklær. Noe som er slitsomt når man samtidig er glad i det gylne fludium. Jeg vil derfor foreslå Aass Vianna Lager. Ølets svar på klasse D
Vis vedlegget 648889
Dette forstår du deg ikke på, Håkon.Gjør meg nå kjent med Dvergenes førstealbum. Og kjenner at jeg kommer til å tråkke innmari hardt ned i salaten når jeg sier det følgende...:
De Musikalske Dvergene er musikalske dverger i forhold til sine mer sørlige kolleger som i sin tid kalte seg Stavangerensemblet. Og der ødela jeg vel stemningen her, kanskje...?
Quick fix.Dette forstår du deg ikke på, Håkon.
For å sitere meg selv: De Musikalske Dvergene er kultbandenes kultband og skranglerockernes skranglerockere- i Bergen.
mvh
Visste jo at du var en dannet herre med god smak!Ett legendarisk bilde på bakcoverJeg er svært så glad i dette albumet. En Neve boller, God Morgen Fredriksen, Mennesklig å Beile og kanskje aller mest toogføtiende gate. Himmel og hav. Dette er tekst og melodi i den øverste klasse! Tror jeg hiver den på spilleren selv
Hva vestlandstur angår, minsten ble skikkelig forkjølet og turen er utsatt i første omgang til mandag morgen. Ny status følger søndag![]()
Din vurderingsevne er i fritt fall, Håkon! Oppegående mennesker diskuterer ikke hvem som var best av Beatles og Rolling StonesGjør meg nå kjent med Dvergenes førstealbum. Og kjenner at jeg kommer til å tråkke innmari hardt ned i salaten når jeg sier det følgende...:
De Musikalske Dvergene er musikalske dverger i forhold til sine mer sørlige kolleger som i sin tid kalte seg Stavangerensemblet. Og der ødela jeg vel stemningen her, kanskje...?
Hm..? Har ikke diskutert noe som helst, jeg, bare satte på plass skapet der det skulle stå.Din vurderingsevne er i fritt fall, Håkon! Oppegående mennesker diskuterer ikke hvem som var best av Beatles og Rolling Stones![]()
Jeg forestiller meg at du har en pussig møblert bopælHm..? Har ikke diskutert noe som helst, jeg, bare satte på plass skapet der det skulle stå.![]()
Nei se her, Senjen-øssfolds store sønn hadde gått under radaren, og så på vakkert flytende bergensk ogsåEg e ganske månebedotten over sammenligningen med Knopfler, men tror det e luddi å belite meg.
God helg
![]()
Jepp, men heldigvis holder jeg nevrosene og Ortofonplaten på avstand og koser meg med vinylspillingSer att du sliter med Ortofonskivan fortfarande.![]()
Hehe, gidder da ikke å lage liste. Du vet jeg kjører resirkulering i byen når bunken blir for stor. Har en annen bunke med mer «verdifulle» plater som jeg nok legger for salg når jeg får tiltak til å lage liste og klassifisere dem. Kjenner jeg meg selv rett kan det ta litt tid. Du får stikke innom og kikke gjennom bunkenDu får sende over liste, jeg har plass platene som du ikke finner plass til i glemselens hav..
Du vet.... Jeg handler... Plutselig står jeg på døra di.. Takk for tilbudet... Nå er plen slått, Jaggen vaska, nydusjet og blid... Og så, invitasjon av deg...Hehe, gidder da ikke å lage liste. Du vet jeg kjører resirkulering i byen når bunken blir for stor. Har en annen bunke med mer «verdifulle» plater som jeg nok legger for salg når jeg får tiltak til å lage liste og klassifisere dem. Kjenner jeg meg selv rett kan det ta litt tid. Du får stikke innom og kikke gjennom bunken![]()
Hehe, litt fliring på morgenen er alltid av det godeDu vet.... Jeg handler... Plutselig står jeg på døra di.. Takk for tilbudet... Nå er plen slått, Jaggen vaska, nydusjet og blid... Og så, invitasjon av deg.... Tar meg et stykke fyrstekake for å hedre Admiral Von Schinder..
![]()
Ja, og gratulerer til Brann... En veke brenner så tamt i dag... Skyllet bort av sodd og trønder-servelat..![]()
Bare en liten påminnelse om hovmod, fall osv....I mangel på egen fortreffelighet er ikke andres ulykke å forakte. Heia Glimt![]()
Vet ikke hva du snakker om! Jeg var i helgen opptatt med å følge med på de første kampene i den nye verdens-serien i kurong.Bare en liten påminnelse om hovmod, fall osv....![]()