Venter utålmodig på alt regnet som skulle/skal komme. Ikke mye å skryte av, så jeg måtte ut og røre litt på skrotten. Satt langt inne i dag, men det er jo ålreit etterpå
Litt om Eximus ampene. Har helt siden jeg fikk dem reagert på at de blir varm, spesielt siden det er klasse D og jeg har sett skrevet at de gjerne kan plasseres oppå hverandre. Brenner meg selvfølgelig ikke på dem, men de blir god og varm. April Music som produserte Eximus eksisterer ikke lenger, så jeg har rettet et par forespørsler til
@Andervik Audio, som var importør og forhandler av disse, men han har ikke tatt seg bryet med å svare meg. Jeg kan heller ikke forlange svar, jeg har ikke kjøpt ampene av ham, merket er ute av hans sortiment og både garanti og reklamasjonstid er utgått, så jeg får heller bare notere det bak øret som en erfaring
Hvis noen Eximus S1 eiere er innom her, hører jeg gjerne fra dere angående erfaringer med varme fra ampene.
Eximus ampenes «føtter» gir minimal klaring fra racket. Synes dette virket lite gjennomtenkt med tanke på varmeutviklingen. Fant noe passende på Alibaba (eller hva det nå heter), men var innom Jula for å kjøpe batterivann til Degritteren i går og der hadde de noen søte små dørstoppere. Fungerer fint. Har nå gått fra varmt til lunken
Det skarpe øyet vil av bildet se at jeg har en dørstopper til overs. Jeg trenger ikke forslag på hvor jeg kan plugge den
Vis vedlegget 736939