Karmana
Æresmedlem
Beklager hvis jeg misforsto. Jeg er her for å hjelpe, så si ifra hvis det er noe spesifikt du ønsker å diskutere eller ha informasjon om!Mitt svar var ikke skrevet av meg… nok fjas
Beklager hvis jeg misforsto. Jeg er her for å hjelpe, så si ifra hvis det er noe spesifikt du ønsker å diskutere eller ha informasjon om!Mitt svar var ikke skrevet av meg… nok fjas
Kjekt at du har funnet ro til igjen være innom HFS, selv om jeg mistenker at grunnen kun handler om gjennomført reservedelsbehandling i de nedre regioner av skrotten Hadde vært hyggelig om du plutselig kurser mot vestGod helg mister! Lenge siden nå! Må snart lufte meg en tur ut i bushen igjen
Hehe ja det har vært sysselsetting dette året også som vanlig. Men jeg jobber fælt med meg selv i å roe ned. Må vel innse at jeg ikke er 20 eller i spesielt god helse lenger har vært et ganske bevisst valg med pause ifra hfs da en av tingene som gjelder for adhd huer som meg er at det alltid skal gås all in på det meste som settes igang. Nå har jeg kjøpt et hyggelig anlegg til en fornuftig pris der jeg både kan høre vinyl å streame så skal jobbe godt med å beholde roen å det er faktisk legens ordre men selv med pause ifra hfs vet jeg da å sette pris på hyggelig selskap med likesinnede så jeg gir en lyd når jeg begynner bli kjørbar igjenKjekt at du har funnet ro til igjen være innom HFS, selv om jeg mistenker at grunnen kun handler om gjennomført reservedelsbehandling i de nedre regioner av skrotten Hadde vært hyggelig om du plutselig kurser mot vest
Hehe, ikke helt uventet at det kom en kommentar på det bildet Skal høre med kona om det beste er å røyke detVis vedlegget 1066723
Og ganja'n er i hus ser jeg...
Da er det vel bare å kjøre i gang helga med Peter Tosh, Black Uhuru og alt for basstung dub.
God helg til dere på Foldnes.
Engelsk er lettere å forstå enn svensk! Det er kanskje grunnen til at jeg ikke hører på mer svensk musikk enn hva jeg gjør. Husker jeg var på en ukes lederskapsseminar med en svenske (UGL). Husker fremdeles at han snakket mye om syfte. Skjønte ikke hva det betød, og nå husker jeg det jaffal ikke, men syfte husker jegHöjdare heter det på svensk jeg kan sikkert lære deg litt av mitt morsmål tenk om du skulle komme borti Thåström noen gang og han ikke skjønner ett kvakk av vad du prøver og si
Hej då
Bli Forbli om jeg må be! Bjerg Fjell om jeg må be Sø Tror jeg gir meg derJa, litt språklig isolert der du sitter klemt mellom bjerg og sø. Det er jo bare en av grunnene til at Bergen aldri kunne bli hovedstad. Språkelig misforståelser hadde vel gjort at Norge hadde vært i konstant konflikt med naboene. Blitt et midtøsten i nord...
Unnskyld, glemte at du bodde i FjellgenFjell om jeg må be
Har sjeldent følt meg mindre truffet
Nei, det var vel ikke meningen heller. Men jeg tror det er sunt å kvitte seg med litt overflod, å tvinge seg selv til å prioritere bort noe en gang i blant.Har sjeldent følt meg mindre truffet
Siden AI er i vinden….Registrerer at den lille bakgårdssjappen i Ski igjen er ute med nye salgsfremstøt for å ødelegge kundegrunnlaget for Foldnes Øll&Bøll. Utidig! Konkurransen er og skal være knallhard, men denne forretningsvirksomheten er et slag under beltestedet for seriøse aktører som meg. Hvis ikke Espen Lee er blitt for gammel, vil han prompte bli sendt til Ski for behørig utdeling av klask på pung med en halvdød torsk av røslig størrelse!
Vis vedlegget 1066310
Har på ingen måte klaget på samlemanien eller utvalget bare var hjelpsom med å plassere linken til rett person jeg du vet, sånn er jeg bare. Viktig at ting er rettHeldigvis gikk det an å dumpe noe av mitt vellagrete utstyr langt ute i ødemarken, et sted der folkeskikk er et forholdsvis ukjent begrep
Helt klart! En god ting er å flytte ofte og forsikre seg om at man ikke flytter til et sted med stor garasje og/eller loftNei, det var vel ikke meningen heller. Men jeg tror det er sunt å kvitte seg med litt overflod, å tvinge seg selv til å prioritere bort noe en gang i blant.
Nydelig Jørgen, nå lo jeg godtSiden AI er i vinden….
«Hifi&Vinyl AS bryr seg ikke om Foldnes Øll&Bøll som konkurrent fordi de oppleves som små og ubetydelige i det større bildet.
Foldnes Øll&Bøll har kanskje sin sjarm og lokal appell på den lille øyen utenfor byen, men de kan ikke måle seg med Hifi&Vinyls profesjonalitet, bredere utvalg, og gjennomslagskraft i markedet.
Mens Hifi&Vinyl opererer med et moderne og effektivt forretningskonsept som tiltrekker seg et stort publikum, er Foldnes Øll&Bøll fortsatt et litt sjarmerende, men lite og relativt ukjent alternativ som ikke representerer noen reell trussel.»
Vis vedlegget 1066998
Synd egentlig at jeg liker det lille huset best…
Aner vi at leppa fra øst titulerer dette aktverdige etablissementet som Foldnes Bo & BehandlingssenterFB&B har vel regler for at pasientene må opp før 0900??
Behandlingssenteret på Foldnes er av høy kvalitet med egen vinkjeller og haifai, i motsetning til omsorgsboligen på østkanten, som er drukket tom etter festlig lag med allsang til Ivar Ruste på boligens Tivoli radioSelvsagt! Det er vi jo enige om fra før! Du trodde kanskje i et håpefullt øyeblikk at det var Foldnes Bed & Breakfast? Eller Facebook & Bergensere...
Smått hustrig for tiden her borte, og da er det kjekt å vite at Behandlingssenteret har bestilt en tur til sydligere strøk neste ukeDu er heldig som bor på Velstandet og kan meske deg med både alkohol og Velstandslefse! Men hold på hatten (og alt av vinyl) - det meldes om voldsomme vindkast hos deg nå! Her østpå er det også litt fart i lufta, alt av løvverk på trærne i hagen her blåste ned i løpet av natt- og morgentimene
Mye bra plater du har ute for salg nå!
Det ser så fint ut at det nesten er sørgelig det må vekk
Dine ønsker ble nok ikke oppfylt, men i det minste så organiserte løvet seg i samlet tropp
slik at jeg kan justere løvsamleren til maksimum plongé og raskt få det opp!
Vis vedlegget 1067141