Deng1
Hi-Fi freak
Ingenting som slår Sør-Afrikansk dessertvin til hummer...........
Ja, en blir minnet på hvor fort ting kan snu. En får sette pris på dem rundt seg mens man har dem.Faen, kjente ikke Peter mer enn fra et par korte samtaler på messer og at jeg har fulgt med i tråden hans. Likevel blir en smått kynisk kar som meg rystet og lei meg når jeg nå leser at han nå er død. Har mange ganger tenkt på at han var i en utsatt gruppe når jeg tidligere har lest om hvordan han har hatt det og hva han slet med. Tenkte vel likevel etter hvert at han er en tøff fighter som tåler det meste. Etter alt han har gjennomgått ble jeg oppriktig glad når jeg leste at han hadde fått seg dame, slanket seg og funnet mer glede i livet. Desto mer trist var det når jeg rett etterpå leser at han ikke er med oss lenger. Jeg er egentlig litt forbauset over at dette gikk såpass inn på meg, jeg kjente ham tross alt ikke godt, men haifai er en liten andedam og det var noe med gutsen til Peter som berørte meg. RIP.
Er ikke helt der enda, men må kanskje vurderes etter hvertHey Karmana Harris... snakker vi om heavy peated... phenolic type av kurer som ikke er for pyser ?
Lenge siden jeg har drukket sherry til tapas/pintxos. Blir helst spansk rødvin Poden kom etter hvert med en flaske Champagne, og det er vel kanskje det som fungerer best til slik mat, eventuelt en Riesling som også er anvendelig til slike retterMå si at jeg fikk lyst på maten din.
Og da man spiser pintxos håper jeg ikke at man av gammel vane skyller de ned med franske røde viner?
Du som har vært i Baskerland vet formodentlig hva man skal ha i glasset?
Eller :Lenge siden jeg har drukket sherry til tapas/pintxos. Blir helst spansk rødvin Poden kom etter hvert med en flaske Champagne, og det er vel kanskje det som fungerer best til slik mat, eventuelt en Riesling som også er anvendelig til slike retter
To gode karer
Takker! Velger rutinert nok å ikke spørre om hvor mange pensjonister du kjennerGratulerer så mye med dagen, kjære evigunge Karmiss. Du er den kjekkeste pensjonist jeg kjenner og fortjener alt du ønsker på den store dagen!
Hepp-Hepp!!