Thåstrøm
Smått imponert over at det gikk så raskt, men ikke overrasket over hvem som så det var Thåstrøm (på Bergenfest).Så less og se Thåstrøm stå og kroma sig vid mick stativet, gjort nå siden -84
Kjør den opp i ræva på Thåstrøm så kanskje vi får se noe nytt fra scenen ellers takkSmått imponert over at det gikk så raskt, men ikke overrasket over hvem som så det var Thåstrøm (på Bergenfest).
Sevald vinner en imaginær Trinnov, og som trøstepremie oversendes en imaginær gullkrykke til Cash
En kokett smilende og flørtende Thåstrøm med Frankie Goes to Hollywood/Erasure stukKjør den opp i ræva på Thåstrøm så kanskje vi får se noe nytt fra scenen ellers takk
Hva gjør man ikke for holde sine underleverandører fornøydDeilig å være så smart og flink
Trener på potte enda, så det er godt muligTenker jeg såg han live når du drev med potte trening fortsatt
Jeg vet ikke helt, men når du var med å danne Imperiet (som jeg hørte myye på i ungdommen), er en suveren låtskriver, lager musikk med nerve og stemning og leverer konserter av ypperste merke, så er det litt av forklaringen fra min sideHvorfor denne fascinasjonen med Thåstrøm?