Karmana
Æresmedlem
Nja, helt til AC/DC kommer tilbake og/eller Deng1 legger inn ett musikktips, og Johnny Cash smiler overbærende fra ovenJa, no one is blacker than Blackmore
Nja, helt til AC/DC kommer tilbake og/eller Deng1 legger inn ett musikktips, og Johnny Cash smiler overbærende fra ovenJa, no one is blacker than Blackmore
Forsåvidt godt resonnere, men det er feil.Nja, helt til AC/DC kommer tilbake og/eller Deng1 legger inn ett musikktips, og Johnny Cash smiler overbærende fra oven
Cash is king.
Ja, man kan bli paranoid av mindre i disse war pigs tider^Jeg kjøpte meg forøvrig en ny jakke på Black Sabbath tilbud (eller hvadetnåhet akkurat den lørdagen) rundt siste månedsskifte
Sisste, som sa det til meg (og @Grumpy ) på vei hjem lørdag natt til hotellet i GöteborgCash is king.
Han hilser tilbakeHils til dotten og ønsk ham en riktig god jul
Det er i hvert fall å foretrekke fremfor at eieren gjør samme eksersisAlltid morro med hannbikkjer som gnir pikken på teppet. Nesten like morro som når dem får betennelse i analkjertlene og begynner å gni ræva langs gulvet.
Det er noen ting vi ikke har behov for å vite.Det er i hvert fall å foretrekke fremfor at eieren gjør samme eksersis
For sent! Du har allerede fått bildene i hodetDet er noen ting vi ikke har behov for å vite.
Vel, jeg tenkte aller mest på de stakkars, stakkars persiske teppene dine.......For sent! Du har allerede fått bildene i hodet
Hva med en sånn til de persiske teppene?Vel, jeg tenkte aller mest på de stakkars, stakkars persiske teppene dine.......
Mvh
Kult, ser at du kan bruke den til møbelrens også.Hva med en sånn til de persiske teppene?
Leie av Tepperenser, Cleanfix TW300
Vår mest populære tepperenser avpasset for mindre arealer. Maskinen er enkel å betjene og lett å bære med seg. Kan også brukes til møbelrensing ved å bytte munnstykke. Kapasitet 9 liter. Merk at Leie av møbelmunnstykke og forbruk av tepperenseveske kommer som tillegg til leiepris.utleieprodukter.no
Det er rørende at du er mer bekymret for mine tepper enn hva jeg erHva med en sånn til de persiske teppene?
Leie av Tepperenser, Cleanfix TW300
Vår mest populære tepperenser avpasset for mindre arealer. Maskinen er enkel å betjene og lett å bære med seg. Kan også brukes til møbelrensing ved å bytte munnstykke. Kapasitet 9 liter. Merk at Leie av møbelmunnstykke og forbruk av tepperenseveske kommer som tillegg til leiepris.utleieprodukter.no
Tror grunnen til at han faller på stengrunn i Råde er at du ikke skjønner tekstene. Det er ikke å forvente at du har gjenkjenning på «hun kom som en gylden flom»Den ølen trenger du! Skylle ned Jonas Gneld med alt man har tilgang på!
Hørt mye Zappa da... Golden shower høres mer delikat ut, men slike ting har jeg ingen innsikt i, enkel og uskyldsren som jeg er.Tror grunnen til at han faller på stengrunn i Råde er at du ikke skjønner tekstene. Det er ikke å forvente at du har gjenkjenning på «hun kom som en gylden flom»
Siden jeg kommer ifra traktene der kan jeg heller anbefale en dram i timen fremfor en time i drammen...Deilig å få ryddet opp mellom høyttalerne. Objektivt sett bør det låte bedre nå, og subjektivt sett så gjør det akkurat det, såpass mye bedre/«større ro» at jeg mistenker det subjektive å være objektivt
Vis vedlegget 1083813
Jonas Fjeld har en en stor stjerne hos meg. Burde vel omdøpt Drammen i Regn til Foldnes i Pissregn. Drammen i Regn er forøvrig en så bra låt at det er nesten så jeg skulle ønske jeg var drammenser…………men selvfølgelig, bare nesten
Vis vedlegget 1083814
Den sleipe innehaveren av Foldnes Øll&Bøll satt meg i dag i arbeid, uten overtidsbetaling Jeg kompenserer urettferdigheten ved å rappe en sterkøl fra lageret hans
Det blir alltid litt kleint når bygdegutter påberoper seg å komme fra storbyenSiden jeg kommer ifra traktene der kan jeg heller anbefale en dram i timen fremfor en time i drammen...
Er i traktene! Hadde aldri skryti på meg Drammen hvertfall hvis det først skal skrønes!Det blir alltid litt kleint når bygdegutter påberoper seg å komme fra storbyen
Hvilke Yello plater er kommet i butikken din?Yello, hører egentlig ikke med til the soundtrack of my life. Likevel har jeg hatt tre plater av dem i samlingen min, men de har nå forsvunnet til salgskassene etter at en dobbel med gruppens beste kom i hus. Er nå godt i gang med å spille gjennom begge platene, og det er nok i overkant for meg med denne typen musikk, men det låter så utrolig fett (kan noe låte bedre på vinyl ) at jeg ikke klarer å stoppe
Vis vedlegget 1083855
One Second, Flag og Stella.Hvilke Yello plater er kommet i butikken din?
Kan ta Stella, resten har jeg. Sender deg pm når jeg har gått gjennom listene dineOne Second, Flag og Stella.