Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.327
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk som byr 😇. Når er vel strengt tatt 80-90% av eventuelle lydforskjeller snobbevinyl byr på en annen bruk av EQ på master. Sammen med en god 'historie' i albumcover eller reklame med ditto prisjustering til også dekke høye lisenskostander.

Med den taken i hodet gjør det ikke særlig vondt å skru litt forsiktig på min analoge EQ som det nå kan se ut som får permanent plass på hifibenken da bypass brytern ikke benyttes så ofte som først tenkt.
    Hehe, må visst jobbe enda hardere med å etablere en høy forventnings-bias 😆
    Jeg er forsovet såpass lat at jeg er evig fornøyd med at øvrigheten har fingret med EQ slik at jeg slipper selv 😊

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2013
    Antall liker
    3.685
    Hehe, må visst jobbe enda hardere med å etablere en høy forventnings-bias 😆
    Jeg er forsovet såpass lat at jeg er evig fornøyd med at øvrigheten har fingret med EQ slik at jeg slipper selv 😊
    Er jo ikke noe å skimse av det. For det er faktisk vanskelig å ikke la seg friste ril å skru seg helt ut på landet. Spesielt med den passive EQ jeg nå benytter hvor nesten ingen 'normale' innstillinger egentlig låter dårlig. Bare anderledes.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.327
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Er jo ikke noe å skimse av det. For det er faktisk vanskelig å ikke la seg friste ril å skru seg helt ut på landet. Spesielt med den passive EQ jeg nå benytter hvor nesten ingen 'normale' innstillinger egentlig låter dårlig. Bare anderledes.
    Jeg hadde nok kåla verre for å bli og forbli fornøyd. Uten sammenligning forøvrig; jeg har fjernkontroll til subben, men holder meg unna å optimalisere ift låt/album, og nøyer meg med en fast innstilling som er tålig bra på alt.
    Kanskje jeg senere drar inn litt datakraft i oppsettet når jeg skal flytte oppsettet fra stuen til loftet, men foreløpig lever jeg fint med sånn det låter
    i dag 😊

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn