Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Alkofritt 2025 - så langt. Vinlageret har vokst litt i løpet av senvinteren men på langt nær så mye som det pleier å gjøre. Mine 2010 - 12 årganger begynner å bli drekkanes. Har flyttet drøye 40 flasker inn i vinskapet/hytta. Så får vi se hvor mye dem frister. Fine gaver i det minste.
    Høres ut som et kjedelig 2025 så langt, men nå når du er pinlig edru…………husk på meg når du skriver gavelisten 😆😄

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Håper finansene til Foldnes Øll&Bøll går sånn pass? Hvis ikke er det et forettnings forslag her: :)

Vis vedlegget 1104115
    Tror jeg har svart belte i Frode Øverli, så det skal litt til for å overraske meg 😊 Den der er forøvrig helt feil! Ingen kjøper Yoko Ono plater, selv til gi bort priser, men tips meg gjerne om skrotinger som er villig til å betale tullepriser 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har D.A.D. trøkket ferdig for kvelden på Foldnes. To av platene går til resirkulering og EPen på bildet er ikke min greie, men det viktigste; Draws a Circle spilte helt fint 🥰

Nå har min sønn og jeg fordelt arbeidet rettferdig. Han tilbereder en treretter med passende viner, mens jeg gir hunden hans mat og vann 😆

IMG_0020.jpeg

Sist redigert:

Vegard0

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.04.2010
    Antall liker
    481
    Sted
    KarmIsland
    Torget vurderinger
    1
    Ser du får litt tyn for D-A-D. Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri spiller det, men så de i 2000 på Roskilde og 2023 i verdens hovedstad, Kopervik, som avslutning på Karmøygeddon(dansband-festival). Lo litt i forkant av den siste konserten og tenkte at dette kan umulig bli bra. Tok feil. De pøste på og det låt faktisk utrolig fett. Dømmekraften var en smule påvirket, men likevel..

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det streames litt mykt kvinneglam på Foldnes. NOGA - Heroes in the Seaweed. Platen er utgitt av David Chesky (Chesky Records er solgt) sitt nye selskap, The Audiophile Society, og er innspilt med bruk av rør og båndmikrofoner. Dette skal jo være en såkalt audiofil innspilling, men jeg får følelsen av en oppblåst og varm mellomtone som får meg til å tenke på Stockfisch Records………så da er det vel en audiofil innspilling 😆😊 Absolutt behagelig å lytte til NOGA som covrer mange kjente låter, men blir litt vel nedpå for min smak, men @gismo bør selvfølgelig gi henne en runde (hvis ikke allerede gjort) 😊

IMG_0815.jpeg

Har ellers småhumret litt de siste dagene med gjennomgang av Pondus-kalenderen fra 2022 (lang flash to bangtime på Foldnes 😆). Sørgelig nok er det lite som har forandret seg i media-bildet fra da til nå 😖

IMG_0023.jpeg

sundkoien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Antall liker
    5.141
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Kort innpå her;
    Jeg er sedvanlig treg. Ble nevnt for halvannen side siden. De Fantorangene T1/Tommy har er vel strengt tatt kopier av Orangutan O/96 mtp bredde og utforming. Hvis klonisten har lykkes i å gjenskape bortimot originalen uttrykk bøyer jeg meg i hatten.
    Litt artig ellers at mine O/93 også har stått i T1's stue! 😉
    Å handle håndbygd hifi fra bittesmå selskaper i USA bør ikke være forbundet med skam. Ihvertfall ikke fra en hedersmann som John DeVore 👍🎶

M

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kort innpå her;
    Jeg er sedvanlig treg. Ble nevnt for halvannen side siden. De Fantorangene T1/Tommy har er vel strengt tatt kopier av Orangutan O/96 mtp bredde og utforming. Hvis klonisten har lykkes i å gjenskape bortimot originalen uttrykk bøyer jeg meg i hatten.
    Litt artig ellers at mine O/93 også har stått i T1's stue! 😉
    Å handle håndbygd hifi fra bittesmå selskaper i USA bør ikke være forbundet med skam. Ihvertfall ikke fra en hedersmann som John DeVore 👍🎶

M
    Da har jeg hørt dine høyttalere 😊
    Du vet Morten, det skjer ofte at ikke en gang jeg er enig i mine one-linere 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hmmm, er tittelen ment på dem som kun spilte musikken hennes når hun krøp i penalet 😆 Streames nå, og synes dette albumet fremdeles står som en påle, uavhengig av hvor den godeste Marianne befinner seg i universet 😊

IMG_0819.jpeg

_RoDa_

Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Antall liker
    16.575
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Godt voksen dame og beskrivelsen «står som en påle» i samme innlegg, pensjonisten fornekter seg ikke. 😅

Takk for tips, albumet favorittisert på Tidal og vurderes som selskap på tur i morgen 👍
    mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    75.188
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Godt voksen dame og beskrivelsen «står som en påle» i samme innlegg, pensjonisten fornekter seg ikke. 😅

Takk for tips, albumet favorittisert på Tidal og vurderes som selskap på tur i morgen 👍
    mvh
    Passende album for kjøreturen………….da trykker du ikke klampen helt i bånn 😆

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn