Ny hjørnesofa som skal overta plassen til haifaien når den flyttes opp i loftstuen. Planen var ikke at den skulle komme halvannen måned før poden flytter ut fra lofstuenHar du kjøpt elektrostater?![]()
Er det plass til sofaen på loftet om det skulle shait der oppe og anlegget må ned igjen?Ny hjørnesofa som skal overta plassen til haifaien når den flyttes opp i loftstuen. Planen var ikke at den skulle komme halvannen måned før poden flytter ut fra lofstuen![]()
Nope, er en stor hjørnesofa der oppe allerede. No turning back, og hvis det ikke blir levelig lyd der oppe med det jeg har, er det bare å få spikket høyttalere uten delefilter, kjøpe en Nova……………..og kjøpe noen poser øl og lure sevald oppoverEr det plass til sofaen på loftet om det skulle shait der oppe og anlegget må ned igjen?
mvh
I mai holder det med Hansa Null, resten av året kan du godt spe på med noe sterkere…Trenger ikke lure meg. Kan lett drikke Bergen fin![]()
Ikke mye følelse her i forhold til hva en gjennomsnittlig Bergenser kan oppdrive på en middelmådig dagMye følelser her, typisk for bergenserne?
Sånt fjas har jeg også hørt, men det er jo bare tull. Hele denne verdensmetropolen er jo fundert på handel og utsyn mot verden og åpne armer ovenfor innflytteredu har bergensere, det skjer etter 3. generasjon innbygger (fortalt meg av en innbitt bergenser som har god kontroll på alt bergensk)
så har du innflyttere.. vi som kom rekende og blei satt fast av en eller annen grunn. Men det gjør oss jo ikke til bergensere (som først skjer etter 3. generasjon)
Egentlig ikkenå vart det spennandes..
Det er jo litt sånn som du sier. Bergenser blir du etter 3 generasjoner. Men det vi snakker lite om i denne tråden er det faktum at Stril blir man umiddelbart ved utflyting til Strilalandet. Definisjon av Strilalandet? Alt som krever bro eller ferge fra Bergen. Så jeg skjønner ikke helt denne breiale tonen til innehaveren av Tull&Tøys (og hans lakei).du har bergensere, det skjer etter 3. generasjon innbygger (fortalt meg av en innbitt bergenser som har god kontroll på alt bergensk)
så har du innflyttere.. vi som kom rekende og blei satt fast av en eller annen grunn. Men det gjør oss jo ikke til bergensere (som først skjer etter 3. generasjon)
ka farsken, er jeg blitt lurt? Der for jammen livsløgnen, oo jammerdalSånt fjas har jeg også hørt, men det er jo bare tull. Hele denne verdensmetropolen er jo fundert på handel og utsyn mot verden og åpne armer ovenfor innflyttere![]()
Uffda, jeg føler på meg at jeg blir så uheldig at jeg kommer til å skrape opp lasten på turen i morgen.Det er jo litt sånn som du sier. Bergenser blir du etter 3 generasjoner. Men det vi snakker lite om i denne tråden er det faktum at Stril blir man umiddelbart ved utflyting til Strilalandet. Definisjon av Strilalandet? Alt som krever bro eller ferge fra Bergen. Så jeg skjønner ikke helt denne breiale tonen til innehaveren av Tull&Tøys (og hans lakei).
Du får kjøre forsiktig gamle-strile-gutt!Uffda, jeg føler på meg at jeg blir så uheldig at jeg kommer til å skrape opp lasten på turen i morgen.
Husk at karmis har en greie med føtter. Litt pussig at ikke AI har plukket opp at det burde vært Hoka sko til bentøy……Siden det AI (eller på norsk KI) er best på er å predikere, så ba jeg han tenke seg til hvordan loftet ditt vil se ut.
tenker at noen av det aller viktigste her er sokkelaus sweetspot.![]()
Vis vedlegget 1107239
mvh
Jeg har ingenting imot sokkelaus sweetspot, men man trenger for faen ikke å blafre med tærne for hele HFSSiden det AI (eller på norsk KI) er best på er å predikere, så ba jeg han tenke seg til hvordan loftet ditt vil se ut.
tenker at noen av det aller viktigste her er sokkelaus sweetspot.![]()
Vis vedlegget 1107239
mvh
Forstår godt at mange voksne vegrer seg for å kaste seg over DSP, men om du hadde tatt steget, fått en boks du mestret tror jeg ærlig talt det hadde vært en game changer for deg. Det byr meg oppriktig i mot å anbefale andre, ting jeg selv har, men om du bruker @Sevald som eksempel. Se hvor lett han fant seg til rette med Nova. Du trenger ikke melde deg inn i målemafiaen, bare sette opp mikrofonen, følge instruksene og vips er du i gang. Tilsmakingen tar du etterpå og hjelp finnes det nok av.Nope, er en stor hjørnesofa der oppe allerede. No turning back, og hvis det ikke blir levelig lyd der oppe med det jeg har, er det bare å få spikket høyttalere uten delefilter, kjøpe en Nova……………..og kjøpe noen poser øl og lure sevald oppover![]()
Basert på det som fenget deg i Gøteborg, så tror jeg at du har veldig spesifikke ting som treffer deg og bare deg.men jeg har aldri skjønt dem som sier at det låter dårlig
Ikke alle som kan ha like god smak som meg vettuBasert på det som fenget deg i Gøteborg, så tror jeg at du har veldig spesifikke ting som treffer deg og bare deg.
Nei, fru Nugent intet unntak tydeligvis...Ikke alle som kan ha like god smak som meg vettu![]()
Det er godt jeg konsentrerer meg om å lytte istedenfor å lese diagrammer når jeg er på messerBeklager å måtte si det, men Børresen har jeg svært lite troen på. Høyst u-lineært frekvens respons i følge tester. De stakkers bassene må presses til det ytterste![]()
En rød tråd.. De var noen overarbeidede fyrstikkesker han kåret til vinner i svea ogsåBeklager å måtte si det, men Børresen har jeg svært lite troen på. Høyst u-lineært frekvens respons i følge tester. De stakkers bassene må presses til det ytterste![]()
Må du stoppe å fjase! De to settene med høyttalere jeg likte best i Sverige var alt annet enn fyrstikkesker.En rød tråd.. De var noen overarbeidede fyrstikkesker han kåret til vinner i svea også
Er vel ikke så godt vant da...Må du stoppe å fjase! De to settene med høyttalere jeg likte best i Sverige var alt annet enn fyrstikkesker.
Ja, det var utrolig dynamiske og engasjerende små høyttalere som overrasket meg veldig positivt ift pris. Det hadde jo ingenting med best lyd på messen i mine ører.Er vel ikke så godt vant da...
Pøh! Ove og jeg prøvde å nyte en rolig lunsj og du satt der å fektet med armene og maset om disse mikroboksene, før du begynte å tigge om matrestene.