4-string
Hi-Fi freak
Viktig poeng. Et par favoritter er John Lennon og Cornelis Vreesjwijk, legger opp til å bli veldig skuffa om man forventer noe særlig utover det rent kunstneriske.
Det kan bli en lang liste …….Dust eller ikkje, EC kan jo spele musikk, men eg rangerer vel Peter Green og JJ Cale høgare.
Uansett, store kunstnerar er vel ikkje alltid dei beste menneska rundt oss.
Men, kven er som ikkje har nokre svin på skogen...
Da har de som døde av covid ikke vært i din omgangskrets tydeligvis.vaksinen hjelper ingenting mot covid. alle jeg kjenner som har blitt betydelig sjuk har vært vaksinert. jeg derimot som aldri vil ta vaksinen ble bare litt kald noen timer, og snuete dagene etterpå. mildere enn noen influensa jeg har hatt.
Kopper, Polio og meslinger er gode, dokumenterte eksempler på dette.Da har de som døde av covid ikke vært i din omgangskrets tydeligvis.
Vaksiner fungerer, det er mange sykdommer som er utryddet takket vaksiner.
Kopper, Polio og meslinger er gode, dokumenterte eksempler på dette.
Det er slike bevis som driver vitenskapen fremover. Husk å publisere forskningen din, kan jeg foreslå Facebook?vaksinen hjelper ingenting mot covid. alle jeg kjenner som har blitt betydelig sjuk har vært vaksinert. jeg derimot som aldri vil ta vaksinen ble bare litt kald noen timer, og snuete dagene etterpå. mildere enn noen influensa jeg har hatt.
Eller hva med en vaksine mot den musikken du liker?Kan vi få en vaksine mot gammaldans?
Ja - som sagt...Eller hva med en vaksine mot den musikken du liker?
Når det gjelder E.C. uttalelser om ymse, så raker det meg ikke.I shot the sheriff, but someone should have shot the guitarist!!