Motorhome
Hi-Fi freak
Hær går det på både Scotch og Borboun
Mistenker at det kan være en større andel av sherryfat i miksen på den nye utgaven av Arran 10YO.Denne har jeg kjøpt enda en av, syns den var veldig god. Bedre enn den var for et par år siden i forrige type flaske, i alle fall sånn jeg husker det.
Et kupp til prisen etter mine begreper.
Joker Nord.jeg bestilte opp 2 på grunnlag av trådens finere ganer. (ting forsvinner jo før en får tømt drammen.)
Høres sannsynlig ut, forrige versjon var lysere og mer strågul også.Mistenker at det kan være en større andel av sherryfat i miksen på den nye utgaven av Arran 10YO.
Kommer ikke helt over denneKjøpte denne Springbank 21 2012 årgang 1560 flasker i dag - den hadde de hat i butikken i 9 år
Vis vedlegget 714060
Hva er din mening om den?Full klaff på Joker Nord da jo!
Blir artig å høre hva du syns om Arran.
Oi, her var det seriøst mye snacks!Sommeren er reddet, slik går det når man bare hamstrer og ikke drikker nok:=)
Flere blir det sikkert i løpet av sommeren, gøy å prøve litt av hvert.
Men viste ikke att jeg hadde så mange stående i skap og kroker.
Vis vedlegget 714436 Vis vedlegget 714437 Vis vedlegget 714438 Vis vedlegget 714440 Vis vedlegget 714441 Vis vedlegget 714442 Vis vedlegget 714443 Vis vedlegget 714445 Vis vedlegget 714446 Vis vedlegget 714447 Vis vedlegget 714448 Vis vedlegget 714449 Vis vedlegget 714453 Vis vedlegget 714456 Vis vedlegget 714457 Vis vedlegget 714458
Som du ser er en nesten tom;=) Den må bli byttet ut med en ny en.Oi, her var det seriøst mye snacks!
Ut fra den samlingen der har jeg et forslag til deg. Tenkte jeg skulle foreslå en Port Askaig 8YO, men den ser det ikke ut til at polmonovinet har lenger. Men jeg savner jo definitivt en Laphroaig Quarter Cask der. Den er jo direkte billig sammenliknet med en del av de der. Bare la den få noen uker etter første gangs åpning før den setter seg skikkelig. Litt som Lagavulin egentlig, men jeg tror nesten jeg vil rangere QC høyere til tross for den lavere prisen.Som du ser er en nesten tom;=) Den må bli byttet ut med en ny en.
Faan da må jeg en tur til på polet da jo:=) ikke meg imot det.Ut fra den samlingen der har jeg et forslag til deg. Tenkte jeg skulle foreslå en Port Askaig 8YO, men den ser det ikke ut til at polmonovinet har lenger. Men jeg savner jo definitivt en Laphroaig Quarter Cask der. Den er jo direkte billig sammenliknet med en del av de der. Bare la den få noen uker etter første gangs åpning før den setter seg skikkelig. Litt som Lagavulin egentlig, men jeg tror nesten jeg vil rangere QC høyere til tross for den lavere prisen.
Yess! Den er faktisk ikke så fryktelig ulik Uigeadail når den får "satt seg". Uigeadail synes jeg endrer seg mye mindre etter åpning. Den er sinnssykt god. Tenker jeg skal ha noen flasker fra søta bror når det blir muligheter for det, for prisforskjellen er omkring 200kr, selv om alkoholavgiften skulle tilsi under 100kr i forskjell.
Ja, det får en si. Minnet meg også på at jeg fikk en sånn Monkey Shoulder til jul av en god kollega men at den fortsatt står ute i garasjen.Oi, her var det seriøst mye snacks!
Hvis du ikke har sprettet Lagavulin er det lurt å gjøre det også. Den kan være litt lite fintfølende når den er helt nyåpnet.Ja, det får en si. Minnet meg også på at jeg fikk en sånn Monkey Shoulder til jul av en god kollega men at den fortsatt står ute i garasjen.
Hadde egentlig planer om en pikyrandes liten Laga16 i kveld når det er ro i heimen, men kanskje jeg skulle sprette apekatten?
Godt at høreEn ting er jeg nå ganske sikker på, Islay liker jeg godt.
Men kommer ikke til å brenne ned noen stavkirker, selv om de blir sammenlignet med det:=)
Den der var min julekake jula 2020, fantastisk god! Pussig nok er literprisen lavere på 20cl flaskene enn helflaskene, i alle fall i Sverige.Denne her har jeg blitt veldig glad i med en gang
Vis vedlegget 715223
Varg tar seg av stavkirkebrenningen, vi andre bare nyter whiskyen.En ting er jeg nå ganske sikker på, Islay liker jeg godt.
Men kommer ikke til å brenne ned noen stavkirker, selv om de blir sammenlignet med det:=)
Ser at det var et dårlig bilde. Tror det var scotch på nederste hylle. Var noe uklart også. Jeg får ta et bedre bilde neste gang Litt mere koselig å gå i mellom hyllene hær enn på polet. Skagen skal også lage sine egne viner for salg. Veldig fin og trivelig Dansk by når en vandrer i gågatene!Kan se ut som om bildet skulle vært litt litt lenger til venstre. Jeg skimter Mackmyra, er det "Vinterrøk"? Og Highland Park der, en Valfather? Også har du tatt bilde av hele hylla med Jack Daniels?
Ser det er noe godsorter med Irish på venstre side. Det var dumt at jeg ikke tok meg mere tid, det ble for impulsivt dette bildet!Kan se ut som om bildet skulle vært litt litt lenger til venstre. Jeg skimter Mackmyra, er det "Vinterrøk"? Og Highland Park der, en Valfather? Også har du tatt bilde av hele hylla med Jack Daniels?