|
Liker du den? Er det den aller mest smaksrike av alle, røyk, sjø, tang og tare, nedbrent naust?Talisker Dark Storm her....
Med en svenskepils..
Mye røyk, men har endret seg endel med forrige batch/kolli.Liker du den? Er det den aller mest smaksrike av alle, røyk, sjø, tang og tare, nedbrent naust?Talisker Dark Storm her....
Med en svenskepils..
Kong Olav var glad i den der. Egentlig ingen overraskelse når jeg tenker på bilde av kongen på holmenkolltrikken. Lite fjas.
Vet du om den er å få tak i lenger?
Den finnes ikke på hjemmesiden til famous Grouse heller. Så du må nok gå ut fra at den er sluttsolgt.Vet du om den er å få tak i lenger?
Ser den står som utgått på vinmonopolet.no og ser den ikke hos systembolaget eller på taxfree hos Colorline eller Gardermoen.
Nei det vet jeg ikke dessverre, lenge siden jeg har hatt den men fikk en flaske av en kompis for en stund siden som han hadde ståendeVet du om den er å få tak i lenger?
Ser den står som utgått på vinmonopolet.no og ser den ikke hos systembolaget eller på taxfree hos Colorline eller Gardermoen.
Sitter faktisk og drikker Upper Ten as we speak.^Famous grous er ingenting å kimse av. Jeg drakk den i mange år, og det var, ved siden av Upper Ten, min inngang til whisky.
Begge er langt bedre enn sitt rykte.
Til gjengjeld er jo det der relativt god sprit som produseres i større volum en hjerte og smerte produktene du er så glad i.
Av all den infernalske frekkhet.....Eneste som drikker her inne?? Og når begynte man å måtte ha en grunn for å drikke?? Håneidu. Her drikkes det!Visst den eneste som drikker noe særlig her inne, men kanskje også den eneste som har grunn til det. Vel, det siste vet jeg jo fint lite om, da.
Denne tok det 12 å lagre, og en drøy uke å kverke. Men jeg tror det har vært mus i lasten da jeg har vært i London.
All ginen var vekke, og det hadde minket på en del av whiskyen, og.
Men what the hækk, det er jo kjøpt inn for å brukes, ikke stå til pynt. Og når det er tomt, så er det bare å gå og kjøpe mer.
Vis vedlegget 488974
Nydelig whisky og til levelig pris for veldig god og gammel...Glenfarclas for første gang gjorde at jeg måtte forkaste teorien om at jo mere røyk og tjære jo bedre...