Powerpoint
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 23.04.2003
- Antall liker
- 14.005
FY SKAMME SEG!
Så 80-talls dekadent.
De driver kanskje med andre eksplosiver enn kvinner og brennevin også de?
FY SKAMME SEG!
Mener å huske eplesmak på Fiddichen, lenge siden jeg har smakt den..Vis vedlegget 493124
Må kvitte meg med de siste dråpene av Glenfiddichen og. Merker at den har stått åpen lenge, men faktisk overraskende mye smak igjen. Denne ble stående da mer spennende saker kom i hus, men det er absolutt ingen dårlig whisky.
Edit; Balle, det blir jo selvfølgelig ikke riktig vei. For sikkerhet skyld, det er ikke alkoholens skyld.
Må være en misforståelse?Ute Lemper synger, ganske intenst, om en Whisky Bar, under Alabamamånen.
Well, show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Show me the way
To the next whisky bar
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
For if we don't find
The next whisky bar
I tell you we must die
I tell you we must die
I tell you, I tell you
I tell you we must die
Oh, moon of Alabama
We now must say goodbye
We've lost our good old mama
And must have whisky, oh, you know why
Oh, moon of Alabama
We now must say goodbye
Well, show me the way
To the next little girl
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
Show me the way
To the next little girl
Oh, don't ask why
Oh, don't ask why
For if we don't find
The next little girl
I tell you we must die
I tell you we must die
I tell you, I tell you
I tell you we must die
Oh, moon of Alabama
We now must say goodbye
Enig med fela.Ute Lemper er ingen misforståelse.
Gikk nå til bestilling!Dr. Dong her skryter veldig av Kilchoman Loch Gorm, nå skal polet her i Moss prøve å få tak i 2018 utgaven for meg. Jeg må jo prøve det doktoren anbefaler.
Men i mellomtiden nyter jeg en Cadenhead 7 years from an undisclosed distillery on Islay's famed Kildalton coast.
Vis vedlegget 493574
Helte den over på en helt lufttett flaske da dette er go'saken fremfor noen. Og drikkes med anndakte følelser i små porsjoner. Originalen ser slik ut; (Dette er en sak som doktoren burde bestille en av for å prøve. Jeg er rimelig sikker på at denne vil bli en suksess. Og når jeg tenker meg om så burde også vår venn i Stavanger prøve denne, Svein Arne har jo flørtet litt med en Kilchoman og denne med litt vann i blir som en Lagavulin på stereoider. (Det er sannsynligvis whisky fra Lagavulin som Cadenhead har brukt for å lage dette fantastiske stoffet som er i disse flaskene, og som dere ser så varierer alkoholnivået litt fra tønne til tønne eller fra batch til batch.)
Vis vedlegget 493576
vanilje er det i denne, pluss mye annet som det gjerne gjør fra Islay. Men det merkelige er at til tross for at den er på nesten seksti prosent så er den rund og lettdrikkelig med et par dråper vann. Ikke stikkende eller rå på noen måte. Men den ruser noe skikkelig, er nesten så jeg lurer på om det er noen andre stoffer i den i tillegg til alkoholdet kan være, Terje-A, og jeg er villig til å gi den et forsøk. Men når det kommer whisky så har jeg det på samme måte som med menn: de skal helst være litt søte og dufte av vanilje og nøtter, ikke tjære og svidd sjøbruk. Hahaha.
Ja, det er absolutt mulig, du får ta deg en dram eller to når du får den og gi tilbakemelding her i trådenHar vi en ny favoritt?!Men den ruser noe skikkelig, er nesten så jeg lurer på om det er noen andre stoffer i den i tillegg til alkohol
Den må i alle fall sjekke ut.Har vi en ny favoritt?!Men den ruser noe skikkelig, er nesten så jeg lurer på om det er noen andre stoffer i den i tillegg til alkohol
Dansker må komme seg ut i verden.Nu er det jo en tråd om Whisky, teksten indeholder ordet ja, men jeg tror aldrig at Ute Lemper har været på en Whisky bar
Vis vedlegget 493599
Interessant whisky, men unge mann den 262'en har du bygget den selv? Ferdigkjøpt eller sett du har montert og lakkert?
Har kjøpt den ferdig, men kunne godt ha bygget den, har drevet med modellbygging i mange, mange år, men det er historie av forskjellige årsaker. Har nå en liten samling av ferdige tyske fly og kjøretøyer i 1/72, stort sett i metall, kjøpt i Japan.Interessant whisky, men unge mann den 262'en har du bygget den selv? Ferdigkjøpt eller sett du har montert og lakkert?
Hvis du har stått for den der er du dyktig!
Ikke helt bourbon, men spennendeDessuten har ikke bourbon eller vodka...
Må gjøres noe med