Den der får jeg fort hikke av, og dotter i øra... Dessuten drikker jeg ofte mer enn en av HP.I dag ble det en tur til Bergvik/Karlstad. Der rasket jeg med meg en HP cask strength. Ser nå at det ikke bare er flasken som er oppgradert...De har jaggu oppgrdert prosenten også...Uups
Vis vedlegget 501538
Falt den i smak?Bourbonlagret "Higlander" i glasset i dag.
Vis vedlegget 501551
Ja, en kjenner at den har ligget en stund på tønne. Godt avrundet i smaken. Behagelige honning- og vaniljetoner. Urøket.Falt den i smak?Bourbonlagret "Higlander" i glasset i dag.
Vis vedlegget 501551
For meg blir Jack Daniels no. 7 en søt sprit med smak av kjemikalier. Men smaken er forskjellig så kos deg med en bourbon så skal jeg kose meg med en Loch Gorm som smaker røyk, rosiner, torv, frukt og mye annet godt
Hvordan klarer du å snu bildene etter at de er lagt inn her?Jeg liker både Jack og Bourbon, men rygger nok nå etter Trump skattemurene....
Blir 60% dyrere i Europa ellns..
Yes Den har jeg lige bestilt. Glæder mig til at smage den. God fornøjelse.James Mactaggart er Master Distiller på Arran destilleriet. Han tok seg en runde på lageret og plukket ut tønner han likte. Resultatet ble denne 10 år gamle whiskyen kun lagret på bourbonfat. Tappet i fatstyrke 54,2%. Det gledes.
Vis vedlegget 506763
Gjerne en link…James Mactaggart er Master Distiller på Arran destilleriet. Han tok seg en runde på lageret og plukket ut tønner han likte. Resultatet ble denne 10 år gamle whiskyen kun lagret på bourbonfat. Tappet i fatstyrke 54,2%. Det gledes.
Vis vedlegget 506763
Klikk på bildet, lagre bildet, trykk edit rediger eller hva det heter. Roter.. Ferdig lagre... Går både på mobil og data...Hvordan klarer du å snu bildene etter at de er lagt inn her?Jeg liker både Jack og Bourbon, men rygger nok nå etter Trump skattemurene....
Blir 60% dyrere i Europa ellns..
Jo det går, gjør det enkelt med mobilen.Så det går ikke an å rotere bilde på HFS, du må gjøre det utenfor?
For jeg vet jo veldig godt at man kan rotere det på bilderedigerings-apper/programmer.
Og hvorfor kommer det egentlig feil vei på HFS når bilde ER riktig i google photo og på mobilens originale bildeapp?
Alt det er fint, men hvorfor?Jo det går, gjør det enkelt med mobilen.Så det går ikke an å rotere bilde på HFS, du må gjøre det utenfor?
For jeg vet jo veldig godt at man kan rotere det på bilderedigerings-apper/programmer.
Og hvorfor kommer det egentlig feil vei på HFS når bilde ER riktig i google photo og på mobilens originale bildeapp?
Du må laste ned bildet, og rotere.
Og så laste opp.
Det er veldig lett å lære, og enkelt. Klikk på bildet og rot litt...
Alt det er fint, men hvorfor?Jo det går, gjør det enkelt med mobilen.Så det går ikke an å rotere bilde på HFS, du må gjøre det utenfor?
Og så laste opp.
Bilde mitt ER riktig veg, så hvorfor blir det galt når HFS får det over?
Veldig off topic nå, beklager det.
Jeg vet ikke, kan ha noe med bildes filstørrelse og forumregler for hvor brede bilder man kan ha.Alt det er fint, men hvorfor?Jo det går, gjør det enkelt med mobilen.Så det går ikke an å rotere bilde på HFS, du må gjøre det utenfor?
Og så laste opp.
Bilde mitt ER riktig veg, så hvorfor blir det galt når HFS får det over?
Veldig off topic nå, beklager det.
Har vært offline i helgen...Gjerne en link…James Mactaggart er Master Distiller på Arran destilleriet. Han tok seg en runde på lageret og plukket ut tønner han likte. Resultatet ble denne 10 år gamle whiskyen kun lagret på bourbonfat. Tappet i fatstyrke 54,2%. Det gledes.
Vis vedlegget 506763
Ikke sett før, ok? Tang og tare og røyk?Dag-Kristian prøver ny øl og nytt whisky glass... [emoji4]