WiMP`s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Har folk noen meninger om kydkvaliteten:) Ny vil jeg helst ikke ut i om streaming er jitter-h..., hvilket usb-kabel man skal bruge etc. Men mere noe med at det fx kunne være versjonsforskjeller i forhold til de filer man selv har rippet (remaster/reissue/"pressing"/etc).

    Konkret eksempel. Vil være interesert i å høre meninger fra noen som har sammenlignet tittelnumret fra Cash's Man in Black plade - rip vs WiMP. Har min mening, men vil gjerne høre andres også.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Kanskje ikke samtidig. Jeg kan ihvertfall ikke spille Wimp både fra mobiltelefonen min (Samsung S3) og Sonos samtidig.
     

    Steinj

    Medlem
    Ble medlem
    25.04.2006
    Innlegg
    23
    Antall liker
    2
    Det har hvert fall vært slik tidligere at kun én enhet kan spille online fra WiMP. Når jeg spiller fra Sonos kan jeg bare glemme iOS eller PC. Og Sonos sparker ut andre enheter. Kanskje du må logge av SB når du bruker iPad.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.989
    Antall liker
    8.856
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Jeg har gått over til Wimp fra Spotify, på grunn av Wimp HIFI, og har vært svært godt fornøyd helt til nå.

    De siste dagene har det oppstått et irriterende problem, som gjør det nærmest umulig å bruke tjenesten. Jeg bruker en iPad mini for å spille av, og kobler den via airplay til en Apple TV, og derfra går signalet optisk til min Hegel HD20 DAC.

    Problemet som har oppstått er at iPad-appen logger meg ut av Wimp hele tiden. Det er sjeldent at jeg får spilt en sang, uten at jeg faller ut av Wimp. "Du er nå logget ut" er eneste beskjed jeg får av programvaren.

    (Og ja, jeg har sjekket nettverket mitt. Det er tiptopp!)
    Har dessverre ingen fasit på problemet ditt, da jeg selv fortsatt bruker Spotify (håper de også kommer med en lossless-utgave snart).

    Men du som har såpass bra anlegg burde investert i en Apple Airport Express eller Sonos Connect.
    Apple TV upsampler alt den spiller av til 48khz, slik at du ikke får sendt signalet urørt til Hegel dac'en din.

    Airport Express foretar ingen upsampling og sender ut i 44,1 khz, det samme gjelder Sonos Connect..
    Hvor mye det faktisk har å si for lyden skal være usagt, men tenkte jeg skulle nevne det når du har lagt såpass mye penger i resten av anlegget :)
     

    slettix

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.03.2007
    Innlegg
    241
    Antall liker
    212
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    3
    Da har jeg konvertert til Wimp Hifi og anskaffet meg en snerten Bluesound Node enhet som funker bra med Wimp. Fornøyd så langt :)
     

    Torsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.08.2005
    Innlegg
    1.860
    Antall liker
    146
    Wimp via ipad og Sonos. Kan jeg ikke lage meg noe favoritter eller lignende via ipad. Får ikke til å gjøre noe.
    Og når jeg går ut av sonos for å surfe på safari. Så kommer jeg ikke inn i sonosen der jeg var sist, men kommer på startsiden slik at jeg må starte på nytt. Tungvindt. Er det sånn for alle eller finnes det noen innstillinger?
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Wimp funker på både macmini og iMac samtidig her, uten at det er et behov for meg.
    Edit; He-he ihvertfall en kort stund :eek:

    Mvh.KW
     
    Sist redigert:

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Wimp via ipad og Sonos. Kan jeg ikke lage meg noe favoritter eller lignende via ipad. Får ikke til å gjøre noe.
    Og når jeg går ut av sonos for å surfe på safari. Så kommer jeg ikke inn i sonosen der jeg var sist, men kommer på startsiden slik at jeg må starte på nytt. Tungvindt. Er det sånn for alle eller finnes det noen innstillinger?
    Jeg har også Wimp via Sonos og styrer dette med iPad. Hvis du åpner i (info) når du spiller en plate og velger albuminfo kan du lagre albumet som din favoritt. Funker meget bra.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Noen som har lest om wimp hifi snart kommer med software til pc/mac, og ikke bare android, ios, sonos osv?
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.851
    Antall liker
    774
    Torget vurderinger
    4
    Noen flere som har gått over til wimp hifi og har problemer med å spille av gamle spillelister?
    Linkene i spillelistene peker jo på mp3 filene så når man skal avspille flac blir det jo feil.
    Hvis linkene ellers hadde vært like og forskjellen bare hadde vært .mp3 kontra .flac i slutten av linken, kunne man jo enkelt redigert spillelistene i en teksteditor, men slik er det kanskje ikke?
    Noen som vet eller har funnet en løsning?

    @pahf : Wimp har vel sagt noe i retning av at en hifi klient for PC er ventet over på nyåret.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    @pahf : Wimp har vel sagt noe i retning av at en hifi klient for PC er ventet over på nyåret.
    Får håpe de smeller til med en for iOS i samme slengen da, lite lysten på å kjøpe sonos kun for å få prøvd wimp hifi.
     

    Auuu

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    15.10.2012
    Innlegg
    144
    Antall liker
    42
    @pahf : Wimp har vel sagt noe i retning av at en hifi klient for PC er ventet over på nyåret.
    Får håpe de smeller til med en for iOS i samme slengen da, lite lysten på å kjøpe sonos kun for å få prøvd wimp hifi.
    Du har vel en smartphone?Har du det streamer du Wimp med den og plugger den i forsterkereren via 3,5mm/rca kabel.Husk å stille telefonens streaminginst.til hifi.Så slipper du å kjøpe sonos for å høre.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Det er en mulighet som kan prøves om ikke annet for å teste det.
     

    Electroluv

    Medlem
    Ble medlem
    03.12.2012
    Innlegg
    23
    Antall liker
    0
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Kanskje ikke samtidig. Jeg kan ihvertfall ikke spille Wimp både fra mobiltelefonen min (Samsung S3) og Sonos samtidig.
    Jeg spiller Wimp i to forskjellige rom, med to forskjellige spillelister samtidig. Ingen problem.
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    WiMP "Satser på strømming av klassisk musikk"

    WiMP "Satser på strømming av klassisk musikk", NRK 04.02.2014.

    – Jeg er ikke fornøyd med tilbudet vi har når det gjelder klassisk musikk. Derfor er det heller ikke så populært hos oss, sier redaksjonssjef Sveinung Rindal i Wimp Norge.

    Men det har strømmetjenesten tenkt å gjøre noe med. Den 1. oktober 2013 innførte Wimp en ny tjeneste med forbedret lydkvalitet. Siden det har andelen avspillinger av klassisk musikk blitt tredoblet. «Wimp HI-FI, lossless streaming» er første del av deres økte satsing på klassisk musikk.
    [...]
    [Stavanger symfoniorkesters] Orkesterdirektør Trude Marit Risnes har inngått avtale med plateselskapet Universal for å få flere popstjerner på podiet, og om kort tid regner hun med at de får i stand en samarbeidsavtale med en av strømmetjenestene for å nå ut til flere.

    – For å si det slik; potensialet er stort. Nå begynner man å bli mer opptatt av kvalitet. Lykkes man med det kommer det klassiske publikummet veldig fort etter tror vi, sier hun.

    – En krevende sjanger
    – Det er en scene som fortsatt trekker veldig mye publikum, ikke minst på grunn av nye konserthus og operahus som har kommet til de siste årene, sier Rindal i Wimp.

    Strømmetjenestens klassisk-satsing er i startgropa og lyttingen er fortsatt svært lav sammenlignet med andre genre.

    – Forholdene har ikke ligget så godt til rette for at den musikken er så enkel å finne, sier Rindal.

    Nå vil tjenesten skjerpe satsingen på klassisk for å få til å betale et månedlig abonnement for nettlytting i stedet for å kjøpe cd-er, eller laste ned musikk, sier Rindal.

    – Det er en ganske krevende sjanger med både dirigent, komponist, utøvere og ikke minst titler på veldig mange språk. Vi kommer til å jobbe med dette i tiden fremover. Dessuten vil vi jobbe med å få til avtaler med festivaler og utøvere for å skape en levende klassisk-scene i Wimp, sier han.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    I følge Wimp kommer det software for wimp hifi til windows ila månedsskifte feb/mars, får bare håpe de har til osx samtidig.
     

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.650
    Antall liker
    6.593
    Sted
    Moss
    Blir spennende å se om de skjerper satsingen på klassisk som det sies.
    Og så blir det wimp hifi til windows, me like
     

    Audirvana

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.09.2012
    Innlegg
    1.478
    Antall liker
    881
    Torget vurderinger
    5
    Blir spennende å se om de skjerper satsingen på klassisk som det sies.
    Og så blir det wimp hifi til windows, me like
    Wimp suger dessverre på Klassisk musikk, ja...

    Hadde vært topp om de gjorde noe med det.
     

    M1

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.02.2009
    Innlegg
    661
    Antall liker
    360
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    2
    Ingen problemer med Wimp HIFI som brukes nesten hver dag:)
     

    CDWMcInSpots

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.09.2010
    Innlegg
    7.551
    Antall liker
    564
    Sted
    Bergensregionen
    Samtidig bruk på flere enheter

    Lyd & Bilde 05.02.2014:

    Nå kan du logge på Wimp fra flere enheter
    På én gang!

    Noen ganger vil man høre på en spilleliste fra en enhet mens man leter etter ny musikk med en annen. Med en ny Wimp-oppdatering er nå dette mulig.

    Med en ny oppdatering kan du høre på musikk fra Wimp-kontoen via PC-en, redigere spillelister på mobilen og høre på offline-spillelister med nettbrettet. Eller online. Det formålet som måtte passe deg. Hvor mange enheter som kan være pålogget samtidig er litt usikkert, men undertegnede har kunnet spille musikk fra både PC, mobil og nettbrett på én gang, uten problemer. Det gjelder også Wimp HiFi, som strømmer i CD-kvalitet!

    I tillegg har Wimp fikset problemet med at offline-innhold slettes når du reinstallerer Wimp eller skifter til ny enhet. Offline-innhold gjenopprettes nå enkelt i innstillingene.
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Dere som bruker WiMP på iOS (og kanskje Android) og er på farten. Hvordan opplever dere netverksrobustheten? Når man skifter mellem WiFi/3G/4G/dårlig/god dekning? Selv synes jeg det er alt for ustabilit. Det virker jo, men i forhold til fx. Spotify er WiMP veldig hårsår når forbindelsen er dårlig. Andre meninger/erfaringer?
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    Bruker W-HiFi via ipad/atv og det tar så #¤%& lang tid å bytte mellom låter. Bruker Spotify til å finne/utforske musikk og wimp hvis jeg bare skal spille et album/liste. Har 25/25 mb linje inn så nettverket skal det ikke være noe med...
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.924
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Bruker W-HiFi via ipad/atv og det tar så #¤%& lang tid å bytte mellom låter. Bruker Spotify til å finne/utforske musikk og wimp hvis jeg bare skal spille et album/liste. Har 25/25 mb linje inn så nettverket skal det ikke være noe med...
    Det er jeg enig i, ofte henger det 5-10 sekunder før den kommer igang
     

    Haugenial

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    07.10.2008
    Innlegg
    693
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har gått over til Wimp fra Spotify, på grunn av Wimp HIFI, og har vært svært godt fornøyd helt til nå.

    De siste dagene har det oppstått et irriterende problem, som gjør det nærmest umulig å bruke tjenesten. Jeg bruker en iPad mini for å spille av, og kobler den via airplay til en Apple TV, og derfra går signalet optisk til min Hegel HD20 DAC.

    Problemet som har oppstått er at iPad-appen logger meg ut av Wimp hele tiden. Det er sjeldent at jeg får spilt en sang, uten at jeg faller ut av Wimp. "Du er nå logget ut" er eneste beskjed jeg får av programvaren.

    (Og ja, jeg har sjekket nettverket mitt. Det er tiptopp!)
    Har dessverre ingen fasit på problemet ditt, da jeg selv fortsatt bruker Spotify (håper de også kommer med en lossless-utgave snart).

    Men du som har såpass bra anlegg burde investert i en Apple Airport Express eller Sonos Connect.
    Apple TV upsampler alt den spiller av til 48khz, slik at du ikke får sendt signalet urørt til Hegel dac'en din.

    Airport Express foretar ingen upsampling og sender ut i 44,1 khz, det samme gjelder Sonos Connect..
    Hvor mye det faktisk har å si for lyden skal være usagt, men tenkte jeg skulle nevne det når du har lagt såpass mye penger i resten av anlegget :)
    Hmm.. Dette skal jeg prøve ut i helgen da de har Express på den lokale Elkjøp butikken her hos meg... Er det noen som har erfaringer med dette?
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.119
    Antall liker
    14.807
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Lyd & Bilde 05.02.2014:

    Nå kan du logge på Wimp fra flere enheter
    På én gang!

    Noen ganger vil man høre på en spilleliste fra en enhet mens man leter etter ny musikk med en annen. Med en ny Wimp-oppdatering er nå dette mulig.

    Med en ny oppdatering kan du høre på musikk fra Wimp-kontoen via PC-en, redigere spillelister på mobilen og høre på offline-spillelister med nettbrettet. Eller online. Det formålet som måtte passe deg. Hvor mange enheter som kan være pålogget samtidig er litt usikkert, men undertegnede har kunnet spille musikk fra både PC, mobil og nettbrett på én gang, uten problemer. Det gjelder også Wimp HiFi, som strømmer i CD-kvalitet!

    I tillegg har Wimp fikset problemet med at offline-innhold slettes når du reinstallerer Wimp eller skifter til ny enhet. Offline-innhold gjenopprettes nå enkelt i innstillingene.
    Fungerer ikke med iPeng/Squeezebox og WiMP-app samtidig. Får opp feilmelding med pålogging feilet på Squeezebox når jeg er inne på WiMP-appen på iPad.
    Gjelder for album/artist/låt som jeg er inne på på app samtidig som jeg prøver å spille det på Squeezebox.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.119
    Antall liker
    14.807
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Bruker W-HiFi via ipad/atv og det tar så #¤%& lang tid å bytte mellom låter. Bruker Spotify til å finne/utforske musikk og wimp hvis jeg bare skal spille et album/liste. Har 25/25 mb linje inn så nettverket skal det ikke være noe med...
    Det er jeg enig i, ofte henger det 5-10 sekunder før den kommer igang
    Samme her, er for tregt. Husker ikke om det var samme problem med Airport Express.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Testet her hos meg nå nettopp..........spilte et spor fra en cd startet så på direkten annet spor fra annen cd tok ca. 4-5 sekunder.
    Wimp (high ikke HiFi) på macmini og direkte inn til anlegget via USB ut.
    Neste spor på samme album 3 sekunder (minus)

    Mvh.KW
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.119
    Antall liker
    14.807
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    WiMP HiFi abonnement, WiMP App på iPad, AppleTV med optisk ut til stereoanlegg
    Både iPad og AppleTV med trådløs tilkobling til router
    Da tar det laaang tid fra play/pause/skip osv på iPad til det skjer noe på utgangen fra AppleTV
    Har du testet det, KW? :) ;)
     

    bhaagensen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    30.08.2009
    Innlegg
    408
    Antall liker
    3
    Ja over AirPlay er det altid lidt forsinkelse. Det værste, for meg, er at appen virker treig og sårbar ovenfor netværksforstyrrelser hvor dem decidert holder opp med å virke. Her tenker jeg i forhold til mobilt bruk.

    Apple TV lagger i størrelsesorden .5 sekund hos mig og det kan jeg leve med.
     

    KW

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Innlegg
    6.388
    Antall liker
    389
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    WiMP HiFi abonnement, WiMP App på iPad, AppleTV med optisk ut til stereoanlegg
    Både iPad og AppleTV med trådløs tilkobling til router
    Da tar det laaang tid fra play/pause/skip osv på iPad til det skjer noe på utgangen fra AppleTV
    Har du testet det, KW? :) ;)
    Nei, jeg har kun 320.
    Har Wimp lastet inn på macmini, som ikke er koblet direkte til modem, men får det via det trådløse fra TimeCapsule (som er min basestasjon for slikt)
    Har ikke en gang styring fra iPad, men har en (men "lærer" gjerne hvordan jeg kan bruke den som "fjernkontroll" av Wimp på macmini).
    Så jeg styrer dette fra iMacen ved delt skjerm......................iTunes (musikk på ekstern HD koblet til macmini) derimot kan jeg styre med iPaden min.
    Mvh.KW
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.851
    Antall liker
    774
    Torget vurderinger
    4
    Lyd & Bilde 05.02.2014:

    Nå kan du logge på Wimp fra flere enheter
    På én gang!

    Noen ganger vil man høre på en spilleliste fra en enhet mens man leter etter ny musikk med en annen. Med en ny Wimp-oppdatering er nå dette mulig.

    Med en ny oppdatering kan du høre på musikk fra Wimp-kontoen via PC-en, redigere spillelister på mobilen og høre på offline-spillelister med nettbrettet. Eller online. Det formålet som måtte passe deg. Hvor mange enheter som kan være pålogget samtidig er litt usikkert, men undertegnede har kunnet spille musikk fra både PC, mobil og nettbrett på én gang, uten problemer. Det gjelder også Wimp HiFi, som strømmer i CD-kvalitet!

    I tillegg har Wimp fikset problemet med at offline-innhold slettes når du reinstallerer Wimp eller skifter til ny enhet. Offline-innhold gjenopprettes nå enkelt i innstillingene.
    Fungerer ikke med iPeng/Squeezebox og WiMP-app samtidig. Får opp feilmelding med pålogging feilet på Squeezebox når jeg er inne på WiMP-appen på iPad.
    Gjelder for album/artist/låt som jeg er inne på på app samtidig som jeg prøver å spille det på Squeezebox.
    Fungerer hos meg hvis jeg gjør det motsatt. Altså hvis jeg spiller låter på SB og starter etterpå app eller wimp på pc'n. Da kan jeg tilogmed spille låter på begge samtidig, ikke bare søke rundt og redigere spillelister.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    13.119
    Antall liker
    14.807
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Lyd & Bilde 05.02.2014:

    Nå kan du logge på Wimp fra flere enheter
    På én gang!

    Noen ganger vil man høre på en spilleliste fra en enhet mens man leter etter ny musikk med en annen. Med en ny Wimp-oppdatering er nå dette mulig.

    Med en ny oppdatering kan du høre på musikk fra Wimp-kontoen via PC-en, redigere spillelister på mobilen og høre på offline-spillelister med nettbrettet. Eller online. Det formålet som måtte passe deg. Hvor mange enheter som kan være pålogget samtidig er litt usikkert, men undertegnede har kunnet spille musikk fra både PC, mobil og nettbrett på én gang, uten problemer. Det gjelder også Wimp HiFi, som strømmer i CD-kvalitet!

    I tillegg har Wimp fikset problemet med at offline-innhold slettes når du reinstallerer Wimp eller skifter til ny enhet. Offline-innhold gjenopprettes nå enkelt i innstillingene.
    Fungerer ikke med iPeng/Squeezebox og WiMP-app samtidig. Får opp feilmelding med pålogging feilet på Squeezebox når jeg er inne på WiMP-appen på iPad.
    Gjelder for album/artist/låt som jeg er inne på på app samtidig som jeg prøver å spille det på Squeezebox.
    Fungerer hos meg hvis jeg gjør det motsatt. Altså hvis jeg spiller låter på SB og starter etterpå app eller wimp på pc'n. Da kan jeg tilogmed spille låter på begge samtidig, ikke bare søke rundt og redigere spillelister.
    Her er et eksempel på "problem". Spill vakre traveling alone fra Jason Isbell på SBT-WiMP, deretter inn på WiMP-app på iPad og legg til den låten som favoritt. Prøv så å stoppe låten på SBT og spille den på nytt. :)
    EDIT: ....og nå var det selvsagt ikke noe problem... hehe
     
    Sist redigert:

    atletico

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.09.2002
    Innlegg
    526
    Antall liker
    830
    Torget vurderinger
    8
    Noen som har lest om wimp hifi snart kommer med software til pc/mac, og ikke bare android, ios, sonos osv?
    Fikk beskjed fra Wimp Support at Wimp HIFI for Mac blir lansert i neste uke, altså uke 9...sannsynligvis også for pc samtidig da får en tro. Da blir det oppgradering til HiFI for meg på MacMini og MacBook... :)
     

    Terje Berg

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.07.2008
    Innlegg
    1.328
    Antall liker
    1.082
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    5
    Noen som har lest om wimp hifi snart kommer med software til pc/mac, og ikke bare android, ios, sonos osv?
    Fikk beskjed fra Wimp Support at Wimp HIFI for Mac blir lansert i neste uke, altså uke 9...sannsynligvis også for pc samtidig da får en tro. Da blir det oppgradering til HiFI for meg på MacMini og MacBook... :)

    NICE! Denne har jeg gledet meg til!
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Da er endelig dagen her og Wimp hifi er tilgjengelig for windows og osx! :)
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Noen som vet om det går ann og få vist oppløsningen på sangene når man bruker Wimp?
     

    Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Noen som har testet ut og streame samme sang med FLAC fra server og Wimp HIFI?
    Skal vel i teorien låte likt men er som vanlig skeptisk:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn