WiMP`s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Jeg er Wimp HiFi abonnent og har Wimp både via Sonos, iPad og Samsung S3 mobiltelefon. Fungerer meget bra, men etter å ha lastet ned Android 4.3 hopper Wimp stadig ut når jeg spiller musikk. Jeg mener å huske at dette var et kjent problem, men kan Wimp-Fredrik sjekke om det snart finnes noe løsning på dette. Irriterende! Dette er et stort minus, da jeg ofte hører Wimp på terrassen med mobil og hodetelefon. IPad blir litt mer tungvint.
     

    AJ_82

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Innlegg
    420
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    Er den nye versjonen ikke tilgjengelig på Ipad enda? Finner bare versjon 2.6.1

    A.J.
     

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.851
    Antall liker
    774
    Torget vurderinger
    4
    Dele spillelister i WiMP
    - Har forsøkt å dele spilleliste med en venn. Får opp mail-link som kan sendes og mottaker får denne og åpner opp i webside. Men ved å klikke på "Åpne i WiMP" så vil greiene installere Adobe AIR 2.6.1.1830 production ......
    Noen ideer?
    Siden du ikke har oppgitt alle opplysninger:
    • Har din venn WiMP installert?
    • Hvis ja: Hvilken versjon?
    Jeg forsøkte en enkel parallell(simulering):
    Vis vedlegget 255886

    • Trykket på "Åpne i WiMP" oppe til høyre og fikk følgende Adobe AIR-installasjonsmelding selv om jeg nylig har installert WiMP v. 3.0.4.1853 (som lenkemekanismen altså på en eller annen måte ignorerer).
    Vis vedlegget 255887

    Hvis jeg ikke husker helt galt, har dette tidligere virket fint. Dere (og deretter jeg) har altså snublet opp i en feil utløst av versjonsgenerasjonsskiftet. Dette bør meldes til WiMP som en feil.
    Fikk tilbakemelding fra Wimp kundeservice i dag og de bekrefter at dette er en bug som de er klar over.
    De hadde også forslag til workaround ved at man i søkefeltet inne i Wimp skriver "Playlist:unik_id_for_spilleliste" som man finner i den linken som genereres. Da kommer man til riktig spilleliste.
     

    Guit

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.09.2009
    Innlegg
    1.122
    Antall liker
    164
    Sted
    Sunndalsøra
    Har Wimp på android mobilen også:) Lastet ned appen fra det ny Telenor abonnementet. Er ikke sikker på om det er HIFI. Hvordan kan man finne ut det? Det høres lovende ut. Har erfart at mobilen er stabil på streamig fra andre levrandører ihvertfall.Ser ut til at Wimp er tilpasset Sonos sine produkter. Hva med Bluesound og Chromecast (google) ? mvh. Guit
    Hei, du kan sjekke om du har HiFi ved å gå på innstillinger og velge lydkvalitet. Dersom du har WiMP som en del av Telenor abonnementet så er ikke HiFi tilgjengelig. Vi har full intergrasjon mot Bluesound, Simple Audio og Sonos, flere kommer. Vi jobber med å få til en løsning med Chromecast!
    Mange takk for info:) Har HIFI på PC. Man får se etter hvert,hva som blir den endelige løsningen. Ser frem til forsettelsen... mvh. Guit
     
    Sist redigert:

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Har akkurat lastet ned den nye Sonos kontrolleren. Hentet Wimp, men synes det låter ullent og ser ikke at det står Wimp HiFi og finner heller ikke ut hvordan jeg kan se om jeg spiller i HiFi. Hjelp noen?
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    793
    Antall liker
    286
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Satt akkurat og lurte på det samme. Savner informasjonen om "Lossless" slik det var på den forrige versjonen. Dette gjelder for min del Android versjonen av kontrolleren. Sjekket med en egen Sonos Controller jeg hadde liggende samt PC versjonen av kontrolleren (disse er også oppdatert pr i dag), og der kommer det frem informasjon om "Lossless" slik som før. Jeg har ikke klart å finne noen måte å få frem denne informasjonen på en nye Android kontrolleren.

    Lyden merket jeg dog ikke noe galt med.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Kan jo være at jeg innbiller meg dette med lyden, men skeptisk når det ikke står at jeg spillerne HiFi (LOSSLESS) og at jeg ikke finner noen måte å finne det ut på.
     

    Guit

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.09.2009
    Innlegg
    1.122
    Antall liker
    164
    Sted
    Sunndalsøra
    Kan jo være at jeg innbiller meg dette med lyden, men skeptisk når det ikke står at jeg spillerne HiFi (LOSSLESS) og at jeg ikke finner noen måte å finne det ut på.
    Slik skal det se ut når du spiller HIFI:). Skriften HIFI skal være kvit. mvh. Guit
    DSC_0050.jpg
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Det ser jo bra ut, men jeg har lastet ned den nye Sonos controlleren på min iPad og bruker den for å styre Sonos og Wimp og der ser det helt annerledes ut.
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    793
    Antall liker
    286
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Enig, niha. Det ser helt fint og riktig ut på PC hos meg også, akkurat som før, men etter at jeg oppdaterte Android kontrolleren for Sonos (eller Sonos appen for android om man vil) så fremkommer det ikke lenger der (som jeg kan se) om en låt er "Lossless" eller ikke. Tydeligvis er det samme problem på IOS versjonen av kontrolleren. På forrige versjon kunne jeg trykke på "info" og det dukket da opp "Lossless" bak låtnavnet dersom låten var Lossless (eller Wimp Hi-Fi om man vil). Trykker jeg info nå kommer det ikke om noen informasjon om akkurat det. Ikke verdens største problem selvsagt, men kjekk info som jeg umiddelbart savner. Om det er noe jeg har oversett i den nye versjonen av androidversjonen av kontrolleren vet jeg ikke, men tar gjerne imot tips i så fall :confused:

    Kjører jeg Wimp direkte på PC, uten Sonos, ser jeg selvsagt at det er "Hi-Fi", det samme ser jeg dersom jeg bruker PC versjonen av Sonos kontrolleren. Men... det er jo ikke den jeg bruker til daglig, det er mitt nettbrett (android) som brukes som Sonos kontroll, og det er altså der denne "mangelen" har dukket opp etter dagens oppdatering.
     
    Sist redigert:

    Liotheles

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.02.2002
    Innlegg
    2.851
    Antall liker
    774
    Torget vurderinger
    4
    Oppgraderte PC-klienten til 3.1.0.1858 i dag.
    Ingen lyd!
    Fant ut at inne i innstillingene i Wimp har det nå kommet et valg for lydutgang (jeg har iallefall ikke sett den før) og den stod til Digital Output s/pdif.
    Endret til Speakers og hadde lyden tilbake.
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.229
    Antall liker
    1.100
    Torget vurderinger
    1
    Den innstillingen var der på forrige utgave også. Litt irriterende, i mitt tilfelle må jeg gå inn og velge at den skal streame til (Linn) Songcast, selv om PCen for øvrig er satt til å streame til Songcast. Men WiMP har sagt at de vil forbedre dette, slik at det som default følger standardinnstillingene på PCen.
     

    TIDAL-Fredrik

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.04.2014
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Oslo
    Enig, niha. Det ser helt fint og riktig ut på PC hos meg også, akkurat som før, men etter at jeg oppdaterte Android kontrolleren for Sonos (eller Sonos appen for android om man vil) så fremkommer det ikke lenger der (som jeg kan se) om en låt er "Lossless" eller ikke. Tydeligvis er det samme problem på IOS versjonen av kontrolleren. På forrige versjon kunne jeg trykke på "info" og det dukket da opp "Lossless" bak låtnavnet dersom låten var Lossless (eller Wimp Hi-Fi om man vil). Trykker jeg info nå kommer det ikke om noen informasjon om akkurat det. Ikke verdens største problem selvsagt, men kjekk info som jeg umiddelbart savner. Om det er noe jeg har oversett i den nye versjonen av androidversjonen av kontrolleren vet jeg ikke, men tar gjerne imot tips i så fall :confused:

    Kjører jeg Wimp direkte på PC, uten Sonos, ser jeg selvsagt at det er "Hi-Fi", det samme ser jeg dersom jeg bruker PC versjonen av Sonos kontrolleren. Men... det er jo ikke den jeg bruker til daglig, det er mitt nettbrett (android) som brukes som Sonos kontroll, og det er altså der denne "mangelen" har dukket opp etter dagens oppdatering.
    Hei. Til alle som lurer på hvorfor det ikke lenger står LOSSLESS, vi bestemmer dessverre ikke selv hvilken informasjon som vises i appen, men vi jobber selvsagt tett med Sonos for å få en visuell indikator på at filen spilles av i FLAC.

    mvh Fredrik
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Er det flere som opplever at Wimp hopper ut av Sonos i kveld?
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Hepp!

    Har kastet meg på Wimp Hifi bølgen og det låter bra, men jeg opplever litt skipping på noen låter med etterfølgende beskjed om at Sonos ikke får bufret fort nok. Jeg finner det litt snodig da jeg har 16 mbit linje og 100 mbit nettverk frem til Sonosen. Ruter og inntak er i naborommet.
     

    Hornlyd

    Musikkglad
    Ble medlem
    01.04.2005
    Innlegg
    19.966
    Antall liker
    10.863
    Torget vurderinger
    10
    Har aldri hatt problemer med Sonos sammen med WiMP.

    Det jeg ikke liker er at jeg ikke finner John Lennon og George Harrisson der! :)
     
    C

    Cyber

    Gjest
    Har aldri hatt problemer med Sonos sammen med WiMP.

    Det jeg ikke liker er at jeg ikke finner John Lennon og George Harrisson der! :)
    Kom seg nå, måtte nok bare bli vant med ny input Sonosen.

    Vel, for meg som ikke er noen stor Beatles-fan er jo det bare nok et trekkplaster, men ser det er mye som ligger som album, men som ikke er tilgjengelig. Kjappe eksempler fra i aften: Peter Gabriel (Up/Scratch my back), Anita Skorgan sine med KKV...
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Ja, det er en del plater jeg ikke finner, men du verden hvor mye jeg finner som jeg ikke har hatt kjennskap til fra før. Storkoser meg med Wimp HiFi via Sonos. I dag har det riktignok vært endel hopping, men dette er heldigvis unntaksvis.
     

    kvasi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.09.2007
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    1.121
    Apropos appen og Wimps mulgheter til å påvirke utformingen av den, er det noe jeg virkelig ønsker meg er det en tilbakeknapp som funker uansett hvilket "skjermbilde" man befinner seg i..
     

    otello

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.09.2003
    Innlegg
    115
    Antall liker
    106
    Sted
    Oslo.
    Torget vurderinger
    1
    Da har jeg fått en gledelig nyhet fra wimp.;);)

    Jeg sendte en mail der jeg etterpurte løsning på hakking via usb-dac, der jeg også forklarte at jeg hadde 3 type dac´er
    som alle tullet via usb med avspilling med lossless kvalitet.
    Se forøvrig post 56 i "Hakking i wimp-HiFi" tråden under forumet datahjørnet der jeg forklarer dette problemet.
    Jeg fikk dette som svar.

    WiMP Support [EM], 26. mai 14.27:
    Hei! Takk for eposten. I slutten av mai/juni skal det bli støtte for alle usb-dacer over HiFi. Det jobbes med å legge inn drivere for alle lydkortene.
    Mvh,
    WiMP Kundeservice
    Var ikke dette gode nyheter dere.......
     
    Sist redigert:

    Flaggerkatt

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.05.2005
    Innlegg
    68
    Antall liker
    6
    Andre som opplever at AirPlay-avspilling på Mac bare er tilgjengelig som valg om du også velger HiFi-lyd?
    For meg gir det ingen mening, AirPlay er jo bare ut-kanalen, men straks jeg velger et "lavere" format, eller en skive ikke er tilgjengelig, så hopper min WiMP over til å splle fra Macen og ikke fra AirPlay... (kan lure den gjennom å styre all lyd i Macen til AppleTVen jeg streamer lyd til, men da går jo alt dit, inkludert systemlyd, og det er jo ikke nødvendigvis ønskelig...

    Også i innstillingene er det slik - om jeg velger "Normal" eller "Høy" så forsvinner muligheten for å velge utgang...
     

    AJ_82

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.04.2011
    Innlegg
    420
    Antall liker
    126
    Torget vurderinger
    6
    Ser nå at Canal Digital tilbyr Wimp HIFI fra 11. juni:) 149,- i måneden... Jeg kommer garantert til å benytte meg av dette.

    A.J.
     

    ThomasO

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2004
    Innlegg
    554
    Antall liker
    287
    Sted
    Skien
    Torget vurderinger
    1
    Takk for tipset AJ! Håper jeg klarer å vende meg til brukergrensesnittet raskt. Har brukt Spotify siden det kom ut :)
     

    haber

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2006
    Innlegg
    793
    Antall liker
    286
    Sted
    Nesoddtangen
    Torget vurderinger
    30
    Synes det er mye trøbbel med Wimp for tiden, i alle fall via Sonos. Begynner å bli litt lei det der. Greit med god lyd på Wimp Hi-Fi, f.eks i forhold til Spotify, men det hjelper jo ikke det når det ikke virker som det skal. Ser på facebook at Wimp stadig sier at de har et kjent problem opp mot Sonos for tiden, men det har de sagt en stund nå synes jeg.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Helt enig! Veldig fornøyd med Wimp HiFi når det virker som det skal, men vi bør jo få det vi betaler for.
     

    TIDAL-Fredrik

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.04.2014
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Oslo
    Hei, vi jobber på spreng med å fikse problemet med avspilling på Sonos! Beklager problemene det medfører.
     

    BigSwifty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2004
    Innlegg
    3.639
    Antall liker
    3.801
    Må definitivt regne meg som Wimpvenn. Vært med siden starten og veldig fornøyd med mitt hifi-abonnement. Bortsett fra en ting: Det ble lovet et løft i den klassiske avdelingen for noen måneder siden, det ble også ansatt en person med dette som eneansvar, så vidt jeg forsto. Foreløpig kan jeg ikke se at det har skjedd en eneste ting.

    Så, Fredrik, kan du fortelle mer om dette? For noen av oss er dette viktig og det er jævlig irriterende å måtte abonnere på Qobuz, bare fordi Wimp har nedprioritert Klassisk-repertoaret.
     

    TIDAL-Fredrik

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    06.04.2014
    Innlegg
    25
    Antall liker
    15
    Sted
    Oslo
    Må definitivt regne meg som Wimpvenn. Vært med siden starten og veldig fornøyd med mitt hifi-abonnement. Bortsett fra en ting: Det ble lovet et løft i den klassiske avdelingen for noen måneder siden, det ble også ansatt en person med dette som eneansvar, så vidt jeg forsto. Foreløpig kan jeg ikke se at det har skjedd en eneste ting.

    Så, Fredrik, kan du fortelle mer om dette? For noen av oss er dette viktig og det er jævlig irriterende å måtte abonnere på Qobuz, bare fordi Wimp har nedprioritert Klassisk-repertoaret.
    Hei, Morten Ernst Lassen er ansatt på fulltid for å styrke vårt fokus på klassisk musikk. Du kan se noe av det han har publisert via magasinet vårt: Ukens WiMP Klassisk: Giovanna d’Arco og dersom du har spørsmål, innholdsanbefalinger eller kommentarer rettet mot WiMP Klassisk er du alltid velkommen til å kontakte Morten på morten.ernst.lassen@wimpmusic.com
     

    pablorosso

    Medlem
    Ble medlem
    10.10.2013
    Innlegg
    27
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    4
    Det er faktisk slik at en del av ruskingen oppsto da Sonos lanserte sine nye apper. De har igjen en del stabilisering etter dette. I tillegg har vi kastet på litt mer jern og dratt opp noen nye servere i Norge for å optimalisere ytelsen her på berget. Jeg opplever ihvertfall i den siste uken at ting har blitt bedre og så kommer det snart et stort fix-slipp fra Sonos.

    Pål (WiMP)
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Dette høres bra ut. Håper det kommer en oppdatering på Android snart også, for Wimp HiFi på Samsung hodetelefon er helt ubrukelig nå etter oppdatering til siste versjon Android.
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.229
    Antall liker
    1.100
    Torget vurderinger
    1
    Jeg sliter med hastighetsvariasjoner (minner om gammeldags Wow & Flutter) når jeg streamer WiMP HiFi fra PC til Linn DS via Songcast. Dette skjer bare med den kombinasjonen - har ikke opplevd det via iOS, og heller ikke med Spotify eller andre kilder (WiMP før HiFI). Går ut fra at fra at dett er relatert til bufring og klokkestyring, og at Songcast kanskje(?) er hovedsynderen. Men det skjer som sagt bare i kombinasjon med WiMP HiFi.
     

    pablorosso

    Medlem
    Ble medlem
    10.10.2013
    Innlegg
    27
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    4
    Dette høres bra ut. Håper det kommer en oppdatering på Android snart også, for Wimp HiFi på Samsung hodetelefon er helt ubrukelig nå etter oppdatering til siste versjon Android.
    Aha. Det er et annet problem og det har Android klart å skape helt selv. De tok en helt super FLAC-implementasjon og brakk den litt med KitKat. Det var faktisk vi som anbefalte fiksen og den er laget, men det er vel ikke oppdateringsslipp helt ennå. Men jeg har Galaxy5 og Note3 med 4.4 og det funker ganske så skikkelig lell. Hva er det du opplever av problemer?

    Pål (WiMP)
     

    pablorosso

    Medlem
    Ble medlem
    10.10.2013
    Innlegg
    27
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    4
    Jeg sliter med hastighetsvariasjoner (minner om gammeldags Wow & Flutter) når jeg streamer WiMP HiFi fra PC til Linn DS via Songcast. Dette skjer bare med den kombinasjonen - har ikke opplevd det via iOS, og heller ikke med Spotify eller andre kilder (WiMP før HiFI). Går ut fra at fra at dett er relatert til bufring og klokkestyring, og at Songcast kanskje(?) er hovedsynderen. Men det skjer som sagt bare i kombinasjon med WiMP HiFi.
    Mystisk. Det er ikke PC/Songcast/DS generelt for dette oppsettet har jeg også kjørt i demo sammen med Linn med perfekte resultat. Og vi har heller ingen bugrapporter på dette scenariet. Skjønner ikke at noe i programmet vårt skal kunne gi deg slike klokkeproblemer. Hm.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Dette høres bra ut. Håper det kommer en oppdatering på Android snart også, for Wimp HiFi på Samsung hodetelefon er helt ubrukelig nå etter oppdatering til siste versjon Android.
    Aha. Det er et annet problem og det har Android klart å skape helt selv. De tok en helt super FLAC-implementasjon og brakk den litt med KitKat. Det var faktisk vi som anbefalte fiksen og den er laget, men det er vel ikke oppdateringsslipp helt ennå. Men jeg har Galaxy5 og Note3 med 4.4 og det funker ganske så skikkelig lell. Hva er det du opplever av problemer?

    Pål (WiMP)
    Jeg har Samsung S3 med Android 4.3. Mobilen låser seg fullstendig etter en liten stund. Jag må da slå helt av mobilen og logge meg inn påny. Fryktelig irriterende. Har helt sluttet å bruke Wimp HiFi på mobil. Kan dere fikse dette blir jeg veldig fornøyd!
     

    Karl_Erik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.10.2002
    Innlegg
    2.229
    Antall liker
    1.100
    Torget vurderinger
    1
    Jeg sliter med hastighetsvariasjoner (minner om gammeldags Wow & Flutter) når jeg streamer WiMP HiFi fra PC til Linn DS via Songcast. Dette skjer bare med den kombinasjonen - har ikke opplevd det via iOS, og heller ikke med Spotify eller andre kilder (WiMP før HiFI). Går ut fra at fra at dett er relatert til bufring og klokkestyring, og at Songcast kanskje(?) er hovedsynderen. Men det skjer som sagt bare i kombinasjon med WiMP HiFi.
    Mystisk. Det er ikke PC/Songcast/DS generelt for dette oppsettet har jeg også kjørt i demo sammen med Linn med perfekte resultat. Og vi har heller ingen bugrapporter på dette scenariet. Skjønner ikke at noe i programmet vårt skal kunne gi deg slike klokkeproblemer. Hm.
    Men kan det være kombinasjonen "Anstrengt båndbredde/PC/Songcast/DS"? At dette problemet oppstår når bufringen blir presset? At det ikke er WiMP HiFi som sådan, men den økte båndbredden i forhold til andre streaminger over internett som utløser (men ikke nødvendigvis skaper) problemet?
    Og at båndbredden ikke ble satt på prøve da du kjørte demoen sammen med Linn?
     

    pablorosso

    Medlem
    Ble medlem
    10.10.2013
    Innlegg
    27
    Antall liker
    20
    Torget vurderinger
    4
    Jeg sliter med hastighetsvariasjoner (minner om gammeldags Wow & Flutter) når jeg streamer WiMP HiFi fra PC til Linn DS via Songcast. Dette skjer bare med den kombinasjonen - har ikke opplevd det via iOS, og heller ikke med Spotify eller andre kilder (WiMP før HiFI). Går ut fra at fra at dett er relatert til bufring og klokkestyring, og at Songcast kanskje(?) er hovedsynderen. Men det skjer som sagt bare i kombinasjon med WiMP HiFi.
    Mystisk. Det er ikke PC/Songcast/DS generelt for dette oppsettet har jeg også kjørt i demo sammen med Linn med perfekte resultat. Og vi har heller ingen bugrapporter på dette scenariet. Skjønner ikke at noe i programmet vårt skal kunne gi deg slike klokkeproblemer. Hm.
    Men kan det være kombinasjonen "Anstrengt båndbredde/PC/Songcast/DS"? At dette problemet oppstår når bufringen blir presset? At det ikke er WiMP HiFi som sådan, men den økte båndbredden i forhold til andre streaminger over internett som utløser (men ikke nødvendigvis skaper) problemet?
    Og at båndbredden ikke ble satt på prøve da du kjørte demoen sammen med Linn?
    Med "anstrengt båndbredde" mener du leveransen mellom din tilbyder og ruteren? Ut fra oss er det fortsatt ganske overskalert :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.341
    Antall liker
    3.481
    Torget vurderinger
    49
    Har hatt Wimp Hifi siden oppstarten og er veldig fornøyd :)
    Finnes det noe i menyen for å fjerne sanger, artister som ikke ligger i biblioteket, finner masse som det ikke går an og spille av.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn