Det skjer selvfølgelig en del annet i livet enn HiFi, og i tillegg prøvde jeg ut et veldig annerledes høyttaleroppsett samtidig som reclockeren meldte sin ankomst og umiddelbart ble koblet opp. Det spilte såpass forskjellig fra det vante at jeg valgte være forsiktig med uttalelsene for å unngå meningsløst psykobabbel. På søndag ettermiddag byttet jeg tilbake til de vante apekassene, men har ikke rukket direkte sammenligning uten/med reclockeren ennå. Som vanlig har jeg brukt en MI-modda MF Tri-Vista DAC 21. Den eneste alternative DACen jeg evt kan variere med er å prøve inboarderen i Cambridge BD752, om DACen kan ha noe å si for reclockerens prestasjoner? Uansett, EpleTV’n som kilde profiterer helt klart på denne hjelpen, og låter mindre tynt og pistrete, det tilføres mer presisjon og luftighet/oppløsning i lydbildet. Objektene i lydbildet, instrumenter og vokal plasserer seg tydeligere, mer definert. Ikke overraskende, med en mer dedikert streamer som Bluesound er forbedringene mye av det samme, men i mindre grad. EpleTV’n har så langt hatt fordelen av WIMPs egen app, mens Bluesounds app har vært kjipere. Nå fikk Bluesound en etterlengtet update, hvor WIMPs anbefalte spillelister har kommet med, så nå er den også helt grei i daglig bruk. Kanskje et dyrt CD-drev med en veltilpasset DAC ikke har stort å hente på dette? Brukt i klassen for billige streamere synes jeg så langt Wyred4Sound er vel verdt pengene sine. Og det er vel der den primært er ment å brukes.