RespatekslavvoSigøynertelt? Det der er jo anleggsbrakke for pendlere.
Også på drag… kondolererJeg er visst temmelig fast borte på Drag for tida - mandag-torsdag.
Men hadde vært gøy å få til et eller annet.
Johan-Kr
Det er ikke umulig at vi kan ta det på fredag også.Jeg er visst temmelig fast borte på Drag for tida - mandag-torsdag.
Men hadde vært gøy å få til et eller annet.
Johan-Kr
Ja det er absolutt mulig. Hva sier @Vienna til det?Lørdag formiddag kunne kanskje passe
Da blir det lørdag(i morgen) klokken 14Det høres greit ut
Johan-Kr
JeppJeg regner med du har Tidal, så en kan dele ei spilleliste?
Johan-Kr
Hva er status i anlegget X? Nyter fortsatt forførende toner uten å kjenne på noen utskiftningstrang?Selv om det ikke kom flust med folk så syns jeg det var koselig å få Fenalaar innom.
det ble noen trivelige timer med prat om alt mulig.
Og lyden virket det som vi var enige om også
Vis vedlegget 937230
Neida, ingen store planer enda..Hva er status i anlegget X? Nyter fortsatt forførende toner uten å kjenne på noen utskiftningstrang?
Er det sorte gullet ditt lagt ut for salg?Også trenger vel denne boksen også litt skryt.
kobber så langt øyet kan se. Og en lyd som ingen vil klare å tippe kommer fra klasse D i en blindtest
ikke noe tvil om at Ken Ishawata hadde Gullører og en smak lik min.. måtte guruen hvile i fred.
Vis vedlegget 954087
Ble litt smittet av å se Evo sine gull på FinnEr det sorte gullet ditt lagt ut for salg?
For noen er vel dette like viktig og avhengighets skapende som det hvite pulveret til sophie Elise...kokain?