jorwed_
Audio Arkeologen
+1
Ja det er alltid kjipt.. Her så ikke jeg den komme I allefall så det har vært noen måneder nå som man gjerne skulle vært foruten.. Og strengt tatt skulle jeg ønske de kommende å bare ble fjernet. Å sitte i samme hus "låst fast" fram til det blir solgt blir nok ikke en morro lek. Tar fort en måned eller 2 før huset er på markedet.. Også får man se hvor lang tid det tar før det er solgt..Synd å høre det går skeis med samboeren. Kjipt når det skjer. Har vært der selv for bare 1 år siden. Men vi så det komme. Så enklere da. Ta vare på deg selv. Er tungt i starten, så går det gradvis bedre. Bare å prøve å holde hodet over vannet min venn Du må bare gi et ord om det skulle være noe.
Nei de er nok i et tidlig produksjons stadie.. men har jo en mi forsterker stående også.. samt preampen..MIforsterkern?
Nei nei neiAha! En goldstar
O
Da er jeg jaggu spent!Kan bare si at dette var en jææævlig lekker sak.. å for en byggekvalitet.. tanks.. selv marantz pm11s3 må se seg grundig slått...
Vis vedlegget 576417
Spent på inntrykkHeed Lagrange er rett ja..
Ikke noe å gratulere for enda, den er på hjemlån og test.
Takk til god service fra Moiz
Spennende forsterker det. Skjønner godt nysgjerrigheten.Heed Lagrange er rett ja..
Leker er bedre enn å kjede segÅ, driver dere enda å leker med sånne umoderne forsterkere?
Spennende med ny amp, gratulererNei de er nok i et tidlig produksjons stadie.. men har jo en mi forsterker stående også.. samt preampen..MIforsterkern?
Dette er en integrert sak som er på audition.. en sak jeg har klødd etter lenge da merket har satt dype spor tidligere...
Ja, det er absolutt det..Spennende forsterker det. Skjønner godt nysgjerrigheten.Heed Lagrange er rett ja..
Jeg er vel ikke blandet de som har ventet lengst.Spennende med ny amp, gratulererNei de er nok i et tidlig produksjons stadie.. men har jo en mi forsterker stående også.. samt preampen..MIforsterkern?
Dette er en integrert sak som er på audition.. en sak jeg har klødd etter lenge da merket har satt dype spor tidligere...
Lov å spørre hvor lenge du har ventet på ny MI og fjernkontroll?
Og det kom fra han med glødelamper i sin ene forsterkerÅ, driver dere enda å leker med sånne umoderne forsterkere?
Nei kan ikke si at det bekymrer meg.. har hatt det nå med MI23.5 og ikke brukt det selv om jeg har en cd spiller med XLR ut..Ingen som savner XLR inn/ut på en integrert sak til nesten 40k da? Klarer ikke å få meg til å kjøpe en pre uten xlr inn/ut engang jeg, og mange av de er rimelig gamle, sikkert derfor jeg stort sett bare har gamle greier.
Klasse D i den saken der eller?
Lekker rent utseende
Ja, det er riktigLeker er bedre enn å kjede segÅ, driver dere enda å leker med sånne umoderne forsterkere?
Jo, nostalgi er bra. Men kjører i hovedsak state of the art pwm med romkorreksjon.Og det kom fra han med glødelamper i sin ene forsterkerÅ, driver dere enda å leker med sånne umoderne forsterkere?
Føler ikke behov for rom korreksjon akkurat nå sitter smilet veldig løst og jeg trives godt.. tilogmed koblet ut subene...Ja, det er riktig
Jo, nostalgi er bra. Men kjører i hovedsak state of the art pwm med romkorreksjon.Og det kom fra han med glødelamper i sin ene forsterkerÅ, driver dere enda å leker med sånne umoderne forsterkere?