Låter riktig så snasent dette... klangen i marius müller sin gitar på live versjonen av carmen fra plugged 2 albumet er upåklagelig... luftgitar på høyt nivå her.. både tablet og fjernkontroll i gulvet...
joda, de gjør seg ikke helt bort i et ellers greit møblert hjemNydelig X-Cell, nesten så man får lyst på ett par selv når man ser de stående der så uskyldig i ett pent møblert hjem!
.Det ser jo bra ut, det der
Da ble det ikke noe salg av ECIen til borti huttiheita?
Johan-Kr
takker.Lekkert, og låter sikkert likens. Gratulerer!
Husker jeg gikk og siklet etter Response 4. Ble med siklet dessverre..Liker du ProAc hadde jeg kikket på Response 3.0 som ligger ute. Det er ifra gullalderen til ProAc imo.
Gratulerer med meget lekre høyttalere!
...Og den heldige eieren er meg,og vil først benytte IDA-16 som pre/dac med denne på Buchardt Audio S300mk2 i påvente av evt. salg av Nuprime og utprøving av annen pre..Innbiller meg at rørpre kan være nice. Mulig det wyred trinnet blir "overkill" for s300mk2, men det er bare å prøve å se=)Effekttrinnet har fått ny heldig eier...
ingenting som heter overkill.. det kalles headroom og stålkontroll...Og den heldige eieren er meg,og vil først benytte IDA-16 som pre/dac med denne på Buchardt Audio S300mk2 i påvente av evt. salg av Nuprime og utprøving av annen pre..Innbiller meg at rørpre kan være nice. Mulig det wyred trinnet blir "overkill" for s300mk2, men det er bare å prøve å se=)Effekttrinnet har fått ny heldig eier...
.Kanskje det kunne vært moro å gi de noen rør-watt...
Johan-Kr
jepp.. primaluna sin HP hadde vært mitt valg blandt integrerte..Tror du komer høvelig greit avgårde med 60-70 høvelig friske watt.
Johan-Kr
Hva heter den pene sølvdisk-spinneren du har?
Ja ser ut til å være av meget stabil og god byggekvalitetDet er en pioneer pd-50.. støddig sacd spiller.. god lyd og knall byggekvalitet.. minner litt om de gamle tungvekterne
Hehe.Der, ja!! Grattis 8)
Vienna, Æ & Dæ, X-Cell ;D