Eirik84
Hi-Fi freak
Sammen med en forsterker fra Onkyo vel?Pris kontra lyd myten er avkreftet for min del for lenge siden.. det klarte en liten dansk stativhøytaler å fikse
Sammen med en forsterker fra Onkyo vel?Pris kontra lyd myten er avkreftet for min del for lenge siden.. det klarte en liten dansk stativhøytaler å fikse
Hmmm....bare pillarer og grunnmuren igjen jo
Det er vel en sanhet med modifikasjoner!Sammen med en forsterker fra Onkyo vel?Pris kontra lyd myten er avkreftet for min del for lenge siden.. det klarte en liten dansk stativhøytaler å fikse
Absolutt er det forskjeller, bare husker han ble veldig glad i lyden på den Onkyoen han hadde før EC kom i husDet er vel en sanhet med modifikasjoner!Sammen med en forsterker fra Onkyo vel?Pris kontra lyd myten er avkreftet for min del for lenge siden.. det klarte en liten dansk stativhøytaler å fikse
Det er mye rimlig utstyr som spiller over sin klasse,men kommer du over et visst nivå så er det ganske store forskjeller.
O
Det er jo det jeg har sakt hele tiden! Han bortovergraderer,ikke oppgraderer ikke rart han ikke finner go'lyden da.Får du lyst på nytt anlegg igjen så prøv å strekke strikken litt lenger. Noe brukt highend.
Skriver ikke dette for at 'highend' er viktig for meg. Jeg gir f. 8) Men du holder deg i samme prisleie og virker som du aldri blir helt fornøyd
Fortell, fortell! Bilder er selvfølgelig påkrevdDa var 2x120w fra norge solgt og 2x120w fra østen ankommet.. litt mer futt og fart i østen
Kanskje noe i denne retningen?Fortell, fortell! Bilder er selvfølgelig påkrevdDa var 2x120w fra norge solgt og 2x120w fra østen ankommet.. litt mer futt og fart i østen
Har alt mistet oversiktenRagwo... du som har tellinga.. hvor mange handler har jeg igjen ??
BraHar alt mistet oversiktenRagwo... du som har tellinga.. hvor mange handler har jeg igjen ??
Shop 'till you drop!
Lyd er det.. men jakter enda høytalereHar du lyd om jeg ramler nordover i april BT? Eller må jeg ta den med sjøl