Kansje jeg ikke er så langt unna en ende på veien slik tråd tittelen sier.. det har vel aldri låtet så bra som nå av et anlegg i mitt eie..
Scansonic har hatt en enorm framgang og løsnet på en fantastisk måte i toppen, bassen har strammet seg noe opp og det er nå en super balanse i lyden.. luftigheten i toppen er der den skal være med ribbon tweeter.
Om man slenger på akustisk, klassisk, liste pop, edm eller heavy shit så bare spiller de og spiller.. har enda ikke funnet noe de ikke klarer å levere.
På elektronikksiden så må jeg jo klart si at pm11s3 er savnet da den ga en eierglede og lyden var så absolutt tilstede, MEN... Heed blokkene er rett og slett noen forførende små skapelser.. jeg savner ikke power eller kontroll som pm11 hadde, jeg syns også de låter noe lignende som marantz.. men heed påstår jo det er litt rør de sikter mot. W4s preampen med dac gjør også en fin jobb, den har de inngangene og utgangene man trenger, ikke kødder den med lyden og er brukervennlig.
Alt i alt låter det litt rør og luftig med dette oppsettet.. men stramheten til en transe og en klasse d syns jeg er her. En bedre seperasjon på instrumenter, et større lydbilde og en både bredere, dypere og høyere scene blir malet opp. Total sort bakgrunn.
Node 2 blir jeg også mer å mer glad i.. brukervennlig, enkel og meget vellydende sak