Hehe.. har frigitt ei hel stor stue jo... bare tatt et lite rom...Fett!
Du e jo faen mæ en værre okkupant enn mæ X.. Har bare tatt halve stua, den siden som skulle være spisedelen![]()
|
Hehe.. har frigitt ei hel stor stue jo... bare tatt et lite rom...Fett!
Du e jo faen mæ en værre okkupant enn mæ X.. Har bare tatt halve stua, den siden som skulle være spisedelen![]()
Neida, trekanten er ikke så ute å kjører.. bildet lyver nok litt pluss at det er bra avstand mellom høytalerneEget lytterom. Nice! Kan vel også være interessant å eksprimentere litt med lyttestolen. Ser ut som den står litt lengre fra høyttalerne enn den berømte trekanten, men det kan være bildet som lyger litt.....
For å si det slik, de ble lagt ut med ønske om bytte før rommet ble prøvd.. de spiller faktisk serdeles godt i rommet så dukker det ikke opp noe jeg kunne tenkt meg å prøve så byttes de ikke..AP til salgs ???
Trodde du hadde funnet hifi nirvana jeg nå. To flotte SF der med 2 veldig gode subber hadde nok gjort susen tenker jeg !
O
Ingen konkrete planer... cd spiller på tur.. ny vinylspiller blir handlet snart..Enn så lenge ja..
Mon tro hva du har på gang nå da?
Ble flott hos deg nå X....men men...på'n igjen ellerDe vokser nærmere permanent opphold for vær dag som går.. og de har jo faktisk fått stå lenge med tanke på tidligere bytte tempo
Kunne godt tenkt med dynaudio sine råeste stativere da rommet i dag er noe mindre.. men ikke noe must![]()
Takker for det.. joda det vil nok skje noe mer framover...Ble flott hos deg nå X....men men...på'n igjen ellerDe vokser nærmere permanent opphold for vær dag som går.. og de har jo faktisk fått stå lenge med tanke på tidligere bytte tempo
Kunne godt tenkt med dynaudio sine råeste stativere da rommet i dag er noe mindre.. men ikke noe must![]()
gismo
Vegghylle vurderes ja til vinyl når den tid kommer.. men har plass til cd spillern i hyllen under så klarer vel å sy det ihop nå noe visNice!!! Har ikke du også en ny platespiller på inngående.....begynner vel å bli tiden for en vegghylle da![]()