Stort avvik som slipper å gå med BF hele året.Bare avvikere som bor sørpå.
Har jeg siktet meg inn på...Heco Direkt?
BF? Hele året? Bare at man går rundt og tror sånt no, er et stort avvik.Stort avvik som slipper å gå med BF hele året.Bare avvikere som bor sørpå.
Bare så det er nevnt, ligger det sørlige Norge ikke akkurat "sør for oss", men faktisk "sør-vest for oss". Rett sør er faktisk Sverige...Skulle gjerne bod sørpå.. vi så jo etter gård der nede lenge.. var jo også nede på visning av et par.. men er ikke bare bare å flytte når man har en sønn her i nord
Da var en demo av scorpio gjort og de forlot meget kjapt... koblet opp mine trofaste proac kloner mens de pakket høytalere.. det endte i en nysgjerrig kompis som ville høre disse frankenstein sakene... og vips der vr de også solgt...
Fikk heldigvis beholde de til nye talere er i hus
Vis vedlegget 400839
Tja da har jeg ordene mine i behold vi så på gårder i sverige også.. fagerstad og en time eller to mot øst.. husker ikke navnet..Bare så det er nevnt, ligger det sørlige Norge ikke akkurat "sør for oss", men faktisk "sør-vest for oss". Rett sør er faktisk Sverige...Skulle gjerne bod sørpå.. vi så jo etter gård der nede lenge.. var jo også nede på visning av et par.. men er ikke bare bare å flytte når man har en sønn her i nord
Da var en demo av scorpio gjort og de forlot meget kjapt... koblet opp mine trofaste proac kloner mens de pakket høytalere.. det endte i en nysgjerrig kompis som ville høre disse frankenstein sakene... og vips der vr de også solgt...
Fikk heldigvis beholde de til nye talere er i hus
Vis vedlegget 400839
Scorpio kunne fint fått stå lengere.. syns de spilte meget flott2 år med mørketid, RSP, samer og alt for mye natur var nok for meg.. Trivelig lynne på nordlendinger, det skal sies. Men bo der, ikke f..
Forundret meg at AP Scorpio holdt så lenge som de gjorde. Avanti 5 er den dølleste boksen jeg har eid... Og de kostet nærmere 140000 villedende i sin tid..
De finnes det ikke mange av...Sub er kjedelig.. kjøp høyttalere som gjør at du slipper sub![]()
Spøker bare, Skal prøve å bidra litt.. jeg kan anbefale definitive technology Supercube 8000. God sub det som gjorde seg godt til musikk. har også hatt kk men det var mer smekk i def tech subben.De finnes det ikke mange av...Sub er kjedelig.. kjøp høyttalere som gjør at du slipper sub![]()
![]()
Det skal jeg si meg enig i.. derfor jeg vurderer xp utgaven.. den har de klemt inn stor forsterker i så den skal være litt mere futt i kontra vanlige asw610..Personlig hadde jeg valgt XTZ, syns de minste subbene til B&W blir for tamme, du betaler for merkenavnet og lite annet etter min mening.
Kjøpte en 8.17 bare for å teste i stua, den lille tassen fyller de siste oktavene helt kurrant i en stue på 40kvm, den spiller ikke på noen måte voldsomt, men det den leverer er av såpass kvalitet av noe stort savn er det ikke.Det skal jeg si meg enig i.. derfor jeg vurderer xp utgaven.. den har de klemt inn stor forsterker i så den skal være litt mere futt i kontra vanlige asw610..Personlig hadde jeg valgt XTZ, syns de minste subbene til B&W blir for tamme, du betaler for merkenavnet og lite annet etter min mening.
Men xtz får jo ihemmet mye skryt..